Ultraterkkuja.... Tämänkertainen lääkäri oli taas sitämieltä,että nyt on niin monta raja-arvoa ollut noissa sokereissa,että josko me alotettais insuliini... Mun mielestä jotenkin niin hassua, mulla viikkoja nyt 36+3, vauvan paino-arvio on reilu 3kg tällä hetkellä ja kaikki sielläpäässä hyvin, niin että miks ihmeessä ei käynnistetä ennemmin, kuin lykätä insuliinia ? Miehellekki tätä asiaa kummastelin,että nyt kun vielä sanottiin,että laskettuna aikana sitten viimeistään käynnistellään, jos ei lähde aikaisemmin syntymään... Sanoin kyllä tiukasti,että ei odotella sitte mihinkään 4 kiloon saakka, yhden vauvan olen sen kokosena synnyttäny, ja siitä jäi kauheet traumat, kun ei meinannu mahtua millään tulemaan.... :O Tai oli tosi tiukan olosta se tulo ja kesti ihan hirveen kauan ja minä voin tosi huonosti kun se pitkitty niin...
Noh, sisätutkimus tehtiin kanssa, ei siellä ollu sen kummempia tapahtunu, sormelle auki, pehmee ja kanavaa edelleen 3cm jäljellä... mut sen jälkeen ku kotiin oon päässy... voi julmetus, alapäässä tuntuu tiukkoja pakotuksia välillä, tuntuu et vauva yrittää tiputtaa itsensä nyt lähtökuoppiin ja pöksyyn lorahti äsken jotain... kävin heittämässä sidettä ja paperia varmuuden vuoksi...
Mulla ei oo tapana synnytellä ennenaikojaa, ni en nyt usko,että olis siitä kyse... mut eihän sitä koskaan tiedä sitte...
Huomenaamulla saamaan perehdytys siihen hemmetin insuliiniin, mua niin ahdistaa, ku tehdään ihan tyhmiä päätöksiä ja kaikki lääkärit on aina joka asiaan ihan erimieltä...
Anteeks, omanapailin ja valitin yhteenpötköön kaikki... !!!