Roria, tulet varmasti rakastumaan täysin poikaasi! Nyt vaan tsemppiä että koko loppuraskauskin sujuu hyvin niin voit nauttia raskausajan odotuksesta :) Itselläni tulossa toinen poikavaavi ja olen onnesta mykkyrällä^^ toki kumpi tahansa sukupuoli olisi ollut tervetullut mutta nyt iloitsen äitiydestä ylpeänä joka ei omalla kohdallani itsestäänselvyys kun esikoista yritettiin yli 1 1/2-vuotta jonka synnyttyä lääkäri pahoitteli etten voi saada enää lapsia huonokuntoisen ja operoidun kohtuni takia. Niimpä riskisynnyttäjänä tämä raskaus jää viimeiseksi ja molemmat poikulit suuria ja toivottuja ihmeitä :) Neljällä ystävättärelläni on lapsettomuus varjostanut elämää (esim. kohtu poistettu tms. syy) joten toivottavasti sulattelun jälkeen iloitset ihanasta ihmeestäsi, voithan sitten joskus hankkia pikkusisaruksia poikulille halutessasi :) softmarker on vieraampi termi minulle mutta toivottavasti kaikki hyvin pienoisellasi, omalla esikoisellani oli myös takaraivosta litteähkö ja suippo pää syntyessä mutta nyt hyvin pyöristynyt normaalimittoihin :)
Muokattu viimeksi:

rakastettu on jokatapauksessa 

Eli oli juuri semmoinen pelkkä arvaus, jolla ei tee oikein mitään! Noh, ei se mitään, mulla ollu alusta asti tosi vahva poika-olo, joten ehkä kuitenkin uskallan tottua siihen ajatukseen, että poika sieltä on kuitenkin tulossa
Olo on kerta kaikkisen onnellinen, tulipa sieltä kumpi vaan!
Kotona mittailen painoa monta kertaa viikossa ja pysynyt vielä "miinuksella" (ensin putosi pari kiloa, ja ihan vielä ei ole niitäkään tullut takaisin), mutta silti neuvolan kortilla nyt näkyy kun mentäis jo vähä plussalla