Neuvola - ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Anskunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle sanottiin et vaikka tuorejuusto on pästötoitua niin silti kiellettyä :O huoh :'D

Ite oon kyllä syöny. Ei se vauvva siihen kuole ja listeriaa on todella vähän suomessa muutenkin. Oon sitä mieltä että jos menee kesken niin menee. Tuskin siihen mikään ruoka-aine vaikuttaa.. En jaksa liikaa stressiä moisista ottaa. Kaikki on kohta kiellettyä jos alkaa olee liian tarkka :)

Mäki oon vielä oikei leivälle laittanu paksun kerroksen olympia tuorejuustoa :'D ja kakkuhan käy anyway uunissa, ja kaikki aurajuustot ja parmankinkut jne on sallittu jos ne käy eka uunissa :)

Onko aurajuusto sallittu jos se käy uunissa???? Eikä ❤️ Ihanaa voin alkaa syödä siis aurajuustopitsaa!!

Listeria kuolee kolmessa minuutissa yli 72asteen lämpötilassa eli kaikkea mikä on listerian takia kielletty saa syödä kuumennuksen jälkeen.

vedin kyllä surutta voileipäkakkua viime viikonlopun ylppärijuhlissa. Ja muutenkin tuorejuustoa on saattanut suuhun mennä...

Oon mäkin tehny ihan normijuustokakkua ja hyvällä mielellä syönyt, en mä oikeastaan koskaan tee juustokakkua mikä pitää uunissa käyttää :)

Oli niin hyvvee, että meni jo :D Herkkuperse ku oon. :D (kirjaimellisesti en ole kun löllöpylly :D) Tosin tässä raskaudessa ei oo niinkään nuo herkut menny vaan suolanen on ollu se in juttu :)

Wildside ittekki oon aina ollu suolasen perään ja edelleen himoitsen eniten suolasta :P

Minäkin oon vedellyt juustokakkuja (juuri eilen ja söi sitä toinen raskaana olevakin), rucolaa söin viikonloppuna ja tais siinä aurajuustoakin olla (ei kuumennettua). Kuulukos fetakin näihin "kiellettyihin"? Sitäkin olen syönyt salaatissa ja PALJON!

Jännä oikeesti, että menet mindiS kysille ultraan :O ota kuvia miltä näyttää ;D Rakenneuä:ssä taidan minäkin päästä pällistelemään :)

Tänään oli nt-ultra ja kaikki hyvin pikkusella :Heartbigred helpottunut olo todellakin! Jäi viime yönä unetkin vähän vähille, ku asiaa stressasin. Viikot tarkentui nyt siihen 12+1 :love2. Kunnon kuvaa ei saatu mukaan ku pikkunen ei suostunut kääntymään sellaseen asentoon, että ois kuvan saanut napattua.Onneksi on saatiin kuva jo varhaisultrasta :blackeye

Tiuh ittekkin oon fetaa kyllä huoletta salaatissa vetäny :'D
Niin, pitää melkei huomenna mun soittaa sinne neuvolaan ja kysyä että kirjottiko se vaan mun lappuihin väärin että ultra ois nyt kysillä. Ois kiva sit kahen viikon päästä olla oikeessa paikassa oikeeseen aikaan :D

Kuinka moni tykkää lukee noista raskausviikoista, että mitä tapahtuu millonkin? :)
Vaikka itsellä onkin jo kolmas raskaus, niin silti ihan yhtä innokkaasti käyn lukemassa aina vaihtuneen viikon tekstit. :)
Mä kun käyn täällä pelkästään älypuhelimella (en käytä läppäriä oikeestaan enää ollenkaan), niin mulla on ladattuna myös sellanen sovellus, mikä kertoo ihan päivittäinkin kaikkee kehitykseen liittyvää. :)
Rv 13+0

Takaisin