Neuvola - ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Anskunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie kävin tänään vuodon vuoksi ultrauksessa. Selvisi, että tuulimuna oli... :'( rv 11+0 ois ollu nyt.

Toivotaan, että muut saisivat vain hyviä uutisia!

Salamanteri eikä :'( hirveesti halauksia ja voimia <3

Ninnu85 ihania ultrakuulumisia siellä! <3

Kylläpäs alkaa oma lähestyvä nt-ultra 17.6 jännittämään koska ennen sitä me ei käydä kahtomassa. Jaiks vielä iha liia pitkä aika

Mä olen niin huono käymään näillä sivuilla. Ei vain yksinkertaisesti ole aikaa. Halua olisi ja vertaistuen tarve on. Meillä oli jo hetki sitten np-ultra, siellä oli kaikki hyvin eikä riskejä ollut. Kaveri heilu ku heinämies.. :D Tänään kävin sokerirasituksessa, ihan vihonviimestä hommaa. YÖÖÖK! Seuraavan kerran parin viikonpäästä neuvolaan. Hitaasti mutta silti melko vauhdikkaasti nämä viikot etenee.. Kaikille mukavaa ja rentouttavaa kesänalkua! <3

Me käytiin eilen nt-ultrassa kysillä ja kaikki oli tosi hienosti pikkuisella! :) hirveästi se siellä liikkui ja pomppi, meni aika pitkään et sai mitat otettua. Pituus oli 8cm, kolme päivää edellä la 3.12. käyrää. On muuten siisti uusi sairaala, ei taida Suomesta muualta noin hienoja puitteita löytyä :)

Faline mekin päästää kyssin uudet tilat tsekkaamaan tuossa parin viikon päästä kun eka ultra sillon!! Jaiks kun jännittää, kun ei olla ar-ultrassa käyty eikä saatu kuunnella sydänääniä, jänskättää että onkos siellä ketään kyydissä :)

Faline: oliko teillä syy miksi kävitte kysillä ettekä neuvolassa? Itse siis menossa myös nt-ultraan kysille kun meillä on aiemmassa ollu kromosomipoikkeavuutta. Niiden laitteet kait siellä tarkemmat ja niiden helpompi tehdä jatkohommia sieltä vissiin. :) ite pääsen kaarisairaalaan ensi viikolla :)

Wildside meille vaan annettii aika kyssille vaikka meillä ei mitää erikoista syytä sille oo..tosin voihan se olla että muuttuu siihen keskustan tk:lle..

Hmm jännää ku meillä neuvola täti suorastaan ihmetteli miks nt-ultra olisi kysillä.. Tai miksi naistenpolilla sanottiin että pitäisi mennä kysille ultraan. Neuvolan täti kovin ihmetteli tätä, mutta teki kiltisti lähetteen sinne ja postissa tuli aika. Tosin hänen piti myös ensin soittaa kysille ja varmistaa että puhun totta ja lääkäri on määrännyt nt-ultran kysille.. Jospa se käytäntö alkaa muuttunaan uuden sairaalankin myötä :O

Niinpä! Sitä mäkin ihmettelin ku ittellekki helpompi ois mennä tuoho keskustan tk:lle ku kyssille.. mut jospa se mulla muuttuis tuohon tk:lle se ultra :)

Jännä. No sen näkee sit :) mussutan täällä muuten sitä valmistujais kakkua mitå jäi sitten kuitenki yli :P

Wildside sinä senkin kiusaaja!!! Mut onneks isi oli ihana ja teki mulle mustikkajuustokakkua <3 :P

Mitää saako raskaana syödä juustokakkuja? :P Mä luulin ettei sais ja oon harmitellut, kun en oo voinu syödä vaikkakin olis ollu tarjolla ):

Meillä on Siilin puolella kaikille ar ultra neuvolassa ja "valtion viralliset" sit kysillä :)

Tietysti saa syödä. Tuorejuustot ja sulatejuustot on tehty pästöroidusta maidosta niin ei hätää, toki kohtuudella. Ite oon syöny voileipäkakkuja ja juustokakkuja ihan normaalisti jos juhlissa ollu niitä tarjolla. :)

Takaisin