E
Esma
Vieras
Muhku toivottavasti on harmitonta tuo ruskea vuoto. Mulla myös menossa rv 11+2 ja jo 5pv on ollut ruskeaa vuotoa joka vähän huolestuttaa, ei oo kovin runsasta kuitenkaan ollut.
Tsemppiä tulevaan ultraan ja toivottavasti pikkuisella on kaikki hyvin. <3 Tulehan sitten kertomaan ultrakuulumisia. :)
Tsemppiä tulevaan ultraan ja toivottavasti pikkuisella on kaikki hyvin. <3 Tulehan sitten kertomaan ultrakuulumisia. :)
Kävin 31.3 ihan TK:n raskaustestissä joka otettiin siis pissakokeena. No, se oli selvä nega. Kuitenkin oli semmonen olo että väärä tulos ja tein 2.4 sitten kotitestin joka oli positiivinen. Neuvolan täti sanoi että voi olla että tuolloin 31pv olin vasta niin alussa että hormoonia ei erittynyt paljoa mutta sen määrä oli kasvanut 2.4 mennessä. Voi myös olla että hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin mitä oletan. Olen siis joko viikolla 9 ja laskettu aikani on 27.11 tai viikolla 7 ja laskettu aikani on 9.12. Varmuudeksi mulle määrättiin ultra ensi viikolle, siellä lääkäri osaa katsoo että kumpi on todennäköisempää, mutta oletetaan vahavasti että se on tuo 27.11.