Mulla oli tänään raskauden keston määritys ja uutiset olivat ristiriitaiset. Tämä ultra oli siis neuvolassa suht vanhalla laitteella ja jäi vähän huolettamaan sikiön koko, sillä viikot vastasivat vasta viikkoa 7, syke löytyi ja kaikki kuulemma näytti ihan ok:lta mutta kuva oli todella huono vaikka alakautta ultrasi.
Menkoista laskettunahan mulla olisi jo reilu 9 kasassa mutta kierto on ollut todella heittelevä, lisäksi kun testaaminen tapahtui myöhään, (ei ollut tullut edes mieleen että niin vähillä peiton heilutuksilla voisi vihdoin 1,5vuoden jälkeen tärpätä niin huonoilla kierroilla

) ja cb:n näyttäessä heti +3 luotin että ovis ollut ajoissa ja näin määritettiin 22.11 LA.
Hieman tässä nyt mietityttää että miten se cb on näyttänyt noita viikkoja jo tuolloin että onko raskaushormoni vaan kasvanut vauhdilla vai onko pienellä jotain hullusti kun on niin pieni. Tai sitten ihan mitta virhe.
Mutta ei hirveesti varmentanut oloja ja nyt kyllä ihan tosissaan aloin pohtia että talsin yksityiselle sillä en kyllä ehkä voi elää seuraavaa jopa viittä viikkoa epävarmuudessa.
huomenna neuvola niin katsotaan mitä siellä sanoo, lääkäri oli niin liukuhihna päällä että hyvä kun kolmea lausetta sanoi. Mä heilun tässä ryhmässä nyt ainakin siihen asti että jostain saan varmuuden raskauden kestosta ja katson sitten pitääkö siirtyä joulukuisiin :)