Emmu_ma tänää oon menossa neuvolaa joensuussa rv7+3. Eli Tänään varmaan saan tietoa mutta muistaakseni sieltä lähetettiin postitse aika.. informoin sitten lisää :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä soitin polille tänään ja kerroin tilanteeni. Mulla siis perjantaista lähtien kohta 3 vkon vuotojen lisäksi alkoi jomotella oikealle alavatsaan ja tänään voimistui. Päivä menny panadolilla, joka saa olon siedettäväksi eikä tarvii ihan koko aikaa kippurassa olla. Sanoi sieltä polilta, et jos en yhtään kestä ni voin tulla tänään, mutta siellä alkanut juuri ruuhka-aika ja suositteli, että tulisin heti aamusta huomenna, jolloin ei tarvitse jonotella tunti tolkulla.
Huomenna siis viimeistään ehkä selviää oliko tämä nyt sit tässä (mihin olenkin aikalailla jo asennoitunut) vai mikä näillä vuodoilla ja kivulla kiusaa.
Tänään rv 7+5 ja digi näytti EDELLEEN 2-3vkoa.![]()
, näitä uutisia ei ole mukava lukea. Mutta oli hiukan myönteistäkin, sinun positiivinen asenteesi että uutta yritystä sitten vain. Tuolla asenteella pärjäät.