Neuvola- ja ultrakuulumiset

Vähän niinkuin pelkäsinkin, ei näkynyt vielä varmasti onko sikiötä. Kohdussa näkyi kyllä sikiöpussi ja ruskuaispussi, mutta ei muuta. Gyne sanoi, että ultralaite on niin huono, ettei ole mitään syytä tässä vaiheessa epäillä etteikö siellä sikiö olisi, mutta varmaksi ei voi sanoa. 9.4. uudestaan, miten helvetissä mä pysyn järjissäni sinne asti??
 
Tsemppiä TestaRossa! Toivottavasti ei vain huonojen laitteiden takia näkynyt ja kaikki oiskin hyvin! :) Täällä pidetään peukkuja pystyssä! :)
 
On siellä se pieni mut ei varmaan näy jos on huonot laitteet. Mullakaan ei eka käynnillä näkynyt edes ruskuaispussia.
Nyt vaan rauhallisin mielin, ensi kerralla siellä varmasti pikkunen pumputus käy :) ❤
 
Kiitos tsempeistä :Heartred 6+1 nyt vasta, että hyvin voi tosiaan olla kaikki ihan kunnossa. Tai sitten ei. Tää odottaminen on perseestä.
 
Mä soitin polille tänään ja kerroin tilanteeni. Mulla siis perjantaista lähtien kohta 3 vkon vuotojen lisäksi alkoi jomotella oikealle alavatsaan ja tänään voimistui. Päivä menny panadolilla, joka saa olon siedettäväksi eikä tarvii ihan koko aikaa kippurassa olla. Sanoi sieltä polilta, et jos en yhtään kestä ni voin tulla tänään, mutta siellä alkanut juuri ruuhka-aika ja suositteli, että tulisin heti aamusta huomenna, jolloin ei tarvitse jonotella tunti tolkulla.
Huomenna siis viimeistään ehkä selviää oliko tämä nyt sit tässä (mihin olenkin aikalailla jo asennoitunut) vai mikä näillä vuodoilla ja kivulla kiusaa.

Tänään rv 7+5 ja digi näytti EDELLEEN 2-3vkoa. :sad001
 
Sagatar voimia siulle!! :Heartred
Testarosa eihän tuosta vielä kannata huolestua. Eiköhän se pieni siellä ole.
Huomenna sinne neuvolaan niin ollaan taas viisaampia. Jos kuuntelis niitä sydänääniä.. :)
 
Voimia Sagatar! Varmasti kamalaa tuo odottelu :sad001 Ja testarosa, samaa mieltä muiden kanssamme varmasti siellä on pieni ja kaikki hyvin :) Huonolla laitteilla ei välittis niin saa selvää.

Tänään oli eka neuvola, viikkoja tasan 5+0. Meinattiin eka ultra säästellä vasta rakenneultraan, ellei tule suurta huolta ennen sitä että onko kaikki ok, sit varmaan varataan erillinen ylimääräinen alkuraskauden ultra. Mut tarkoitus olis mennä sinne puoliväliin saakka jos kaikki menee hyvin. Seuraavassa neuvolassa sit varmaan pääsee kuulemaan jo sydänääniä :Heartred
 
Tsemppiä Sagatar!

Mä edelleen suuresti ihmettelen et miks mulla on nt ultra vasta rv 14 tienoilla......?
Mihin aikoihin te muut ootte plussanneet?
Osaisin vähän taas laskeskella lisää, ja voisin ehkä soittaa myös sairaalaan ja kyseenalaistaa moisen toiminnan.. Ja tiedän, oon kärsimätön mut ku 4vkoa pitäis vielä odottaa, mun laskujen mukaan nyt alkaa rv 10(?) loppuviikosta.
 
Nii aivan, siinäkin on kaks kansakuntaa et tehdäänkö nt 10-12 vai 10-14. Ja se mun varhaisultran tehnyt lekuri oli just sellanen haista p**** tyyppi et ei se varmaan edes laskenut mihin viikolle se menee..

Mähän plussasin clear bluen mukaan 4-5vkoa 1.3... En vaan tiedä kuinka varma tuo cb on mut luulisin et nyt alkaa tosiaan se 10.. Mut kun ei tiedä niin ei tiedä!

Muoks! Mähän en ole saanut laskettua aikaa. En mistään en keltään..
 
Mulla on nt-ultra 12+0. Täti puhelimessa kuulosti siltä, että sen aikasemmin ois turha kuvitellakaan.
 
Mulla on neuvola 8.4 ja nyt alkaa jännittämään mitä siellä sanotaan.

Mulla oli edellisessä raskaudessa kanssa sama ongelma että kun varasin aikaa np-ultraan ja halusin päästä mahdollisimman aikasin sinne. Niin väittelin sen puhelimessa olleen tädin kaa mun viikoista. Kun ei millään uskonut että silloin mulle olisi viikkoja tarpeeksi. Sitten kun ei voinut työn takia ottaa ihan mihin aikaan vaan. Kamala taistelu ja sain ajan sitten 11+4 viikoille. Vaikka siellä se nainen oli sitä mieltä että viikkoja oli 10+4. Soitin sen jälkeen neuvolaan ja varmistin viikot. Mä olin oikeessa.
 
Sisko oli oletettavasti viikoilla 11 eikä meinannut ultrassa näkyä mitään, joten elkää nyt ressatko jos pienemmilläkään viikoilla ei näy. Neuvolan tätejä ei kuulema ole koulutettu utraamaan ja välineet on mitä on.

Ja osallistutteko seuloihin, kun jos niihin osallistuu niin nehän pyritään tekemään viikolla 12. Muutenkait sillä ultralla ei niin tarkkaa aikaa ole jos seuloihin ei halua. Eihän koko ultraan ole edes pakko mennä :)
 
Itse en aio osallistua seuloihin mutta ultran kyllä haluan, joten ei ole niin tarkkaa milloin ultra on. Mulla on tosin eka neuvolakin vasta rv 9+2 enkä yhtään muista miten sen ajan siihen ultraan edes saa, onko jollain Joensuun seudulla asuvalla ajantasaista tietoa tästä?
 
En osallistu seuloihin. Eka neuvola on ensi viikolla, oi että jänskättää.
 
Takaisin
Top