Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja anní
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Myy! Itse piti tulla kertoilemaan iloisia uutisia tämän päivän ultrasta, mutta kummasti vetää mielen matalaksi toisen huolet ja tuskainen odottelu. Toivotaan, että viikon aikana pikkuinen olisi ottanut kasvuspurtin ja syke löytyisi! :Heartred

Ktiu_, meillä taisi olla myös samoihin aikoihin aika kuin teilläkin. Olisikohan ollut klo 14.15. Kuluisipa aika vain nopeasti :love2

Voi ei Myy :( Toivottavasti on vaan joku erehdys kyseessä!

Mulla oli tänään eka neuvola. Tutulla kaavalla meni, jotain papereita sain ja infoa ultran varaamiseksi jne. Ei kuunneltu vielä sydänääniä eikä mitattu SF-mittaa (vai mikä se mahan mittaus oli) mutta alkupaino otettiin. Eli ei juuri mitään ihmeellistä, vielä neljä viikkoa pitää odottaa että pääsee sinne ultraan.

Heippa kaikille! :)
Täällä odotetaan varhaisultraa kärsimättömänä! Se on 7.4 ja eka neuvola onkin sitten 13.4. :) tänään olisi siis arviolta rv 5+0 menossa, eli hyvin varhaisessa vaiheessa vielä mennään. :)
Kiva lueskella täältä hyviä kuulumisia! Mutta ennen kaikkea tsemppiä ja voimia kaikille menetyksen kohdanneille ja epätietoisuudessa eläville! <3

Soitin tänään vasta neuvolaan, vaikka tiistaina jo plussasinkin. En tiedä miksi, mutta jotenkin jännitti soittaa niin paljon, että piti keräillä itseäni pari päivää. Aika saatu 23.4., mutta todennäköisesti saatan päästä sitä ennen jo ultraan kun erikoisraskauden vuoksi olen vähän tarkemmassa seurannassa :) Kunhan äitipolilta soittelevat niin tiedän.

Sykettä ei löytynyt, eikä kasvua ollut tapahtunut viime viikon jälkeen. Haluaa vielä torstaina katsoa uudelleen, jos syke vielä löytyisikin. Olen täysin turta.
Paljon jaksamista sulle. Toivon todella että syke löytyy ♡

Onnea Pihlaja ihanista ultrakuulumisista! ❤️ Ihana pikku toukka siellä kasvaa :love017 Olisit vaan silloin heti päivällä tullut kertomaan, hyviä uutisia on aina ihana lukea ja ne piristävät mieltä ❤️

Sain eilen varattua itselleni ekan neuvola ajan, tosin otin samalle käynnille myös esikoisen 3v neuvolan, katsotaan mitä siitä tulee ;) Aika on siis vasta 27.4. Mietinnässä on että menisimmekö yksityiselle varhaisraskauden ultraan ennen kuin ensimmäinen ultra-aika olisi. Kahdessa edellisessä raskaudessa käytiin ultrassa, joten olisihan se ihan kiva mennä. Tiedän jo valmiiksi että kun olen uudelleen synnyttäjä niin näitä neuvola käyntejä tulee olemaan melko vähän, verrattuna esikoisen odottajan.

Mulla menee vielä 4vkoa ennen nt ultraa - en jaksa oooooootttaaaaa enäääääääää!!!!! Jakakaa pliis malttianne mulle?? Nimim. Kärsimätön, todella kärsimätön

Huomenna varhaisultra ja mua jännittää niin paljon!!
Pelottaa onko siellä ketään ja jos on, niin näkyykö vielä mitään. On niin kovin vähäoireista ollut, että pelko on persiissä :nailbiting:

Myylle paljon tsemppiä ja voimia. Onpas surullinen tilanne, mutta toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin ja torstaina olisi parempia uutisia. <3

Takaisin