Neuvola- ja ultrakuulumiset

Lovepearl ihania uutisia ♡
Ensviikon tiistaina ois eka neuvola jolloin 7+3. Haluisin et se ultrais mut en usko et rupee siihen.
 
Lovepearl, tosi hienoa!

Myy, on sulla ihana anoppi :cat: Tosi mukavaa, kun on noin kannustava lähipiiri.
 
Sain tänään ajan sinne varhaisultraan joka olisi sitten 8.4 rv 7+3 :) jännittää! :Heartred
 
Sykettä ei löytynyt, eikä kasvua ollut tapahtunut viime viikon jälkeen. Haluaa vielä torstaina katsoa uudelleen, jos syke vielä löytyisikin. Olen täysin turta.
 
Voi myy, kovasti voimia ❤ toivotaan että torstaina olis miljoonasti onnea matkassa ja pikkuinen olisi kunnossa, paljonko sulla on viikkoja?
 
Voi Myy :Heartred Toivottavasti torstaina syke löytyy.
 
Tää oli nyt kolmas ultra ja joka kerta on ollut viikot 6+1. Ensimmäinen oli laskennallinen, viime viikkoinen oli ultran antamat viikot ja silloin näkyi syke, muttei saanut kuuluviin. Tänään ei näkynyt syketäkään ja koko vastasi edelleen viikkoja 6+1. Sama lääkäri ollut joka kerta, mutta nyt oli eri laite. Menkoista laskettuna nyt pitäisi olla 8+5. Torstaihin on kyllä tolkuttoman pitkä aika ja mulla on töitäkin vasta seuraavan kerran tiistaina.... Toisaalta hyvä, mut toisaalta huono, kun en taida saada ajatuksia muualle. Ja oon niin vihainen miehelle, hän ei vastannut ruokatunnilla puhelimeen, vaikka tiesi, että olin ultrassa, eikä ole soittanut takaisin, vaikka nyt parhaillaan on kahvitauolla. Enkä koskaan soita hänelle turhaan töihin!
Uh, kohta lentää oksennus...
 
Voi Myy! :sad001 Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin ja pikkuisen syke näkyisi ensikerralla & kasvua olisi tullut. En usko että tässä tilanteessa oikein kukaan voi sanoa mitään lohduttavaa, mutta tsemppiä ja haleja tosi paljon. Tuli kyllä niin paha mieli teidän puolesta :sad001
 
Ei lääkäri oikein epäillyt mitään, kertoi vaan että näin on jonkun kerran ennenkin käynyt, mutta viikkoa myöhemmin on jälleen syke löytynyt. Neuvolaa ei vielä suositellut perumaan, mutta pyysi siirtämään. Juttelin juuri lähihoitaja ystäväni kanssa ja hän mietti myös sitä, jos pikkuinen olisi jossain perällä ja viimeksi olisi ollut hollilla. No se taas ei selitä ettei ole kasvanut, mutta kai se kasvaminenkin on niin yksilöllistä. Kun nyt vaan sydän löisi ❤️ Mietin myös, että mua jännitti niin tajuttomasti, et sydän hakkasi aivan hulluna, voiko se aiheuttaa häiriötä niin ettei pienen sykettä näy? Täytyy kysyä torstaina sitäkin. Tuntui, että sydän hyppää rinnasta ulos hetkenä minä hyvänsä eikä tainnut hyperventilointikaan olla kaukana. En ole koskaan kokenut noin kovaa sydämen jyskettä.
 
Voi Myy ♡ toivotaan parasta! Kovasti tsemppiä ja jaksuja oottamiseen! ♡
 
Takaisin
Top