Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja L82ady
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli eilen nt ultra :love017 siellä se pieni nukkui massussa aluksi. ultrauksen edetessä heräili, venytteli itseään ja taputteli käsiään yhteen <3 verrattaen rauhallinen oli isoveljeensä verrattuna. Nt oli jotai 1.2 eli ihan ok.ensi viikolla tulee sitten koko seulan yhdistetty tulos. Mutta nyt ainakin hyvälle näytti. Saatiin monen monta kuvaa pikkuisesta, mutta ehkä kuvien helmi oli kuva vavvin jalkapohjasta jossa näkyi kaikki varpaat. Niin pieni <3 ainakin tämän mamman sydämeen on painettu pieni jalanjälki..

Nt-ultrassa kaikki hyvin! Pieni vastasi viikkoja ja la pysyi samana. Kivi vierähti sydämeltä kun pikkuinen heilutti äidille <3 Kovasti liikkui, pyöri ja pomppi. Nyt voin alkaa nauttimaan tästä raskaudesta ja kenties ostellakin jotain :) 10.6. rakenneultra.

Mullekkaan ei ole ilmoitettu suhdelukuja. Kirjeessä ei lukenu ja neuvolassakaan ei kerrottu. Enkä itse kokenut tarpeelliseksi kysyä. Pääasia että kaikki on kunnossa.

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Meillä on Leina samana päivänä rakenneultra tulossa :)

Meidän np ultra maanantaina. Jännittää kyllä kun ekassa raskaudessa tuli seulahälytys, ja istukkanäyte otettiin. Onneksi kaikki oli kuitenkin lopulta hyvin! Onneks on viikonloppu täynnä tohinaa!

Me oltiin tänään neuvolakäynnillä ja siellä kuunneltiin doplerilla sydänääniä. Syke oli korkeella ja ihan koko ajan kuului potkuääniä kun pikkuinen potki mahassa menemään <3 oli vissiin vauhti päällä :)

Ihana lukea muidenkin kuulumisia!
Meillä np- ultra oli perjantaina, siellä se pieni liikehti vilkkaasti menemään <3 Kaikki kunnossa, paitsi vatsan alueella näkyi jotain nestettä tummempana. Mistähän tämä voi johtua? Saimme lähetteen tarkempaan ultraan OYSiin...

Kiva tosiaan lukea muiden kuulumisia! Kävin myös viime viikolla np-ultrassa ja kaikki hyvin. Tuntuu vielä niin epätodelliselta, kun pahoinvointi on kadonnut samoin kuin turvotus, mutta vatsaa saati potkuja ei vielä kuulu. Ultrassa ultraan odottelua vaan. Varasinkin nyt Femedaan 4D-ultran 11.5, kun tulen silloin Suomeen käymään.

Toinen neuvolakäynti takana ja kaikki hyvin. :) Syke paukutti 140 ja selkeästi. Kohdun ylin kohta N-2 eli kaksi sormenleveyttä navasta. Noussut ilmeisesti melko hyvin. Ainoana murheena on siitepölyallergia ja sen myötä turvonneet poskiontelot. Kahden viikon päästä lääkäriin niin sit saa viimeistä helpotusta oireisiin. Huomenna pääsee varamaan rakenneultraan aikaa kesäkuun ekalle viikolle. :)

Toka äitiysneuvola ja esikoisen 1-vuotisneuvola käyty. Oli taas rankka kokemus pojalle, kun nukkuu eteisessä vaunuissa haalari päällä jo toista tuntia. :)

Neuvolassa käyty, ultrattiinkin jopa kun oikein kauniisti pyysin :) Siellä se pikkuinen haukotteli, hieroi silmiään ja imeskeli peukaloaan. :Heartred Taidettiin taas häiritä hänen päiväuniaan.. Jalkoväliinkin koitettiin tiirailla jo vähän, ei vielä uskaltanut sanoa varmaksi mitään.. Mutta silti hieman suuremmalla todennäköisyydellä olisi tyttö tulossa!
29.5 rakenneultra, silloin saadaan toivottavasti varmuus asiaan.

Miten paljon iinuska sulla on viikkoja? Oot varmaan jo suht paljon pidemmällä kuin esim. meikäläinen ja rakenneultrakin noin ajoissa. Mulla vasta 16.6.

Laittakaa pliis noita tickereitä niin on helppoa sit seurata kuka on mitenkin pitkällä. Mä en esim. käy lukemassa POKS-ketjua ollenkaan kun täydet viikot nyt tulee ja menee :grin. Ja eipä tässä ees ehdi tajuamaan on joku viikko täysi :) Sen verran kiireisenä tuo neiti kohta 1-vee pitää...

Toka neuvola käyty. Oli ihana kuunnella sydämen sykettä. Oli suht pikainen käynti. :) Ainoana miinuksena oli verikokeesta löytynyt veriryhmän Rh- , tietää vaan kuulemma lisää verinäytteitä ja loppuraskaudesta Anti-D suojauksen.. :( Mä inhoan neuloja ja pistämisiä ja jotenkin kuvittelin että onneksi niitä ei enää tarvii kovin montaa kertaa ottaa.. Viikkoja siis 14+6, rakenneultra on 4.6. :)

Meillä oli maanantaina neuvola lääkäri ja oon niin tyytyväinen et istukka edessä kun ei sydän äänet kuulunu selkeesti doplerilla niin jouduttiin vähän kurkkaan kaveria ultralla ja taas mää näin sen pienen kylläpäs se kasvaa parissa viikossa paljon.. tai sit musta tuntuu vaan suhdeluvut mulle kerrottiin neuvolassa ja eipä oo mitään hätää nt kin oli 1,1 :) nyt vaan tarvis odottaa et rakenne ultra aika saadaan ja näkis kumpi sieltä tulee pääsee vihdoinkin osteleen kaikkee ja sanoon että mitä tarvitaan :)

Käytiin tänään yksityisellä ultrassa. Vähän uninen, ja oli kaksinkerroin sekä oli hiissannut peppunsa niin alas lantioon ettei oikein nähnyt jalkoväliin, eikä pystyt ottamaan kunnolla pää-peppu mittaa. Lopuksi vissiin rupes sitä ärsyttää mamman makoilu niin rupes liikkuu ja saatiin videopätkää sekä vähän vilautti jalkoväliä, ei kuulema ainakaan näkynyt kikkeliä, mutta samaan hintaan päästää ensiviikolla uudestaan ultraan niin katsotaan oisko paremmassa asennossa. Mä oon niin veikannut poikaa. Pitää rueta katsomaan mitä syö, sillä on kuulema istukan ja äidin oman syntymäpainon mukaan tulossa kunnon jytky.

Toka neuvola käyty. Oli ihana kuunnella sydämen sykettä. Oli suht pikainen käynti. :) Ainoana miinuksena oli verikokeesta löytynyt veriryhmän Rh- , tietää vaan kuulemma lisää verinäytteitä ja loppuraskaudesta Anti-D suojauksen.. :( Mä inhoan neuloja ja pistämisiä ja jotenkin kuvittelin että onneksi niitä ei enää tarvii kovin montaa kertaa ottaa.. Viikkoja siis 14+6, rakenneultra on 4.6. :)

Hei mä kuulin kans viime neuvolakerralla saman kuin sä suhteessa tuohon veriryhmäasiaan!

Ameeba, miulla on nyt menossa 15+3. :)
Ei sitä kyllä itsekään meinaa aina muistaa tarkalleen millä viikoilla on menossa jos joku kysyy, sen verran kiire miullakin tuon reilu 2v poitsun kanssa. Nyt sentään hyvin mielessä eilisen ansiosta. :)

Takaisin