Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullekkin sanottiin, että viikkoja on hyvä olla tarpeeksi. Lääkäri sano, että jos viikot nyt heittää sen viikon verran niin menee kokeisiin mieluusti tän kuun puolen välin jälkeen. Mä meen nyt maanantaina jolloin viikkoja menkkojen mukaan 11+6.

Täällähän lähtee paljon porukkaa toukokuisiin, hyvää vointia ja odotusta!!

• Tykkään
Reaktiot: Bnt
Voi sun kusi testit! Piti sitten tänä aamuna olla tiitteränä ja leikkiä pissaleikkejä niiden himskatin näytepurkkien kanssa että saa ne vietyä labraan töihin mennessä.

No ajattelin illalla että olempa juonut huonosti tänään ja saa nähä miten pissa purkkia saa mitenkään täyteen, joten juonpa tästä reilun lasin vettä ennen kun menen nukkumaan. Huuh, mikä VIRHE! Heräsin jo kolmen tunnin päästä ihan hillittömään pissähätään ja näytettä varten piti olla 4 tunnin tauko, joten meni kyllä ihan tunti pyöriessä ja kärvistellessä sängyssä ennenkö pääsi pissalle. Huoh. No nytpä ne on otettu vaikka siinä todella ollu mitään tolkkua että silmät ristissä keskellä yötä mitään näytepurkkeja pyöritteli. Huono oli myös se että jos ois sillon aiemmin käyny vessassa niin ei ois sitte edelleenkään tullu sitä 4 tunnin taukoa kun kello ois herättäny jo töihin nousemaan.

Noh, ens yönä toivottavasti vähän paremmat unet....

Mä kävin just labrassa viemässä kusinäytteet ja antamassa muutaman putelin verta :) Pakko on sanoa et olipa pätevä labrarouva. Kuunaan en muista etteikö olis piikin laittaminen sattunut,edes vähän. Siksi jännittikin :D Tää ei puhunu mitään laitto vaan mut ei tuntunu yhtään!ei siis niin mitään :D Pätevä daami :) !
Nyt ois ne sit hoidettu,ja ens viikon keskiviikkona sitten nähään (toivottavasti) tuo pieni ihme <3 <3 <3 ei oo pitkä aika enää :D :D

Mäki kävin verikokeissa ja kusipurnukan viemässä. 8 putkiloo verta ottivat,kumma kyllä ei edes tullut heikko olo. :) Vaan kaikista kipeintä tekee ottaa toi lappu pois tosta käestä,jumankauta että se sattuu ku sitä teippiäki niin perkeleesti :D en ymmärrä miks ei voi normi laastareita käyttää.. Nyt sit odotellaan ja toivotaan että neuvola täti ei tällä viikolla soita,jos soittaa ni sit on jossai ollu häikkää.

Tästä täytyis kans kohtapuoliin pakata muksut autoon ja lähteä labraan tökittäväksi + viedä pissaputkilo. Huomasin just, että vaikka ekasta neuvolasta verikokeineen on jo 2vko niin vieläkin on pistokohta kipeä. Josko tällä kertaa onnistuisi paremmin, ettei ois mikään rähmäkäpälä pistämässä. :D

Mulla kun otettiin noi "np-ultraveret" ni kehaisinkin sitä nuorta hoitsua et ei oo ikinä noin kivuttomasti kukaan ottanut musta verikoetta. No, painelin tietty hetken aikaa pistokohtaa ja nyt onkin järkky mustelma pistokohdalla. Ja mustelmia ei oo ikinä tullu :grin

DuraCellPupu, mulla oli sama juttu kun vein sen ekan kusinäytteen. Mies lähti viideltä töihin ja heräsin siihen ja kauhia hätä. Pakko oli tunti-puoltoista pidättää kun olin yöllä käynyt. Se oli tuskaa. Ja sitten kun pääs "tositoimiin" ni alapään pesu.. Mitkä pidätysvaikeudet :grin

Täällä kuului ainakin klamydia,kuppa ja hiv pissatesteistä katsottavaksi :) Kuulemma nykyään kaikilta katsotaan :) ja juu mahdolliset tulehdukset jne.myös siitä

Mun käsittääkseni hiv ei näy pissasta, vaan tarvii aina verikokeen. Mutta ainakin tuo klamydia näkyy.

Heips ! On taas aika vierähtäny niin ettei oo edes ehtiny kirjotella kuulumisia tänne ! Meillä oli siis eka neuvola jo tossa parisen viikkoa sitte (11.11.), hemoglobiini oli alle 120, mut paineet ok. Rautaa oon kuitenki popsinu alusta asti, että vähä kummastutti toi lukema. Muuten kaikki ok, sydänääniä yritti kuunnella mut ei saatu kuuluviin. Olihan silloin vasta 9+3, joten en edes odottanu että oltais niitä välttis kuultukkaan. On vaan kuulemma sen verran utelias se tätsy että haluu aina edes yrittää :D Kemiat kohtas ihan ok, tosin käski unohtamaan kofeiinin ja homejuustot, joka on mahdottomuus mulle.. Välillä huomaan itteni homejuusto paketti kourassa jääkaapin oven raossa ja sit tajuan et ei, ei tätä saa syödä !! Ultraan saatiin aika tän viikon perjantaille 13:30.. Saapi nähdä mitä siellä selviää.. :) Nyt menossa 11+2 jo !

Ja hitto, tässä kahessa viikossa en oo saanu aikasiks putkittaa pissaa ja viedä sitä terkkulaan.. Äh tätä saamattomuutta ! 8D

Saahan sitä esim. Kahvia juoda n. kolme kuppia päivässä. Ja juustoista täytyy jättää pehmeät pois vai onko sulla jonkun muun syyn takia pitäs jättää pois?

Hellurei! Tänään oli takana eka neuvola (9+3) ja sydänäänet kuului :Heartpink:Heartpink:Heartblue Voi sitä onnen määrää! Olen niin paljon jännittänyt että kuuluuko niitä ja siellä se pienen sydän jyskytti! Nauhoitin puhelimeen äänet niin saan niitä sitte yön pikkutunteina kuunnella! :love7
Huomenna soitan ja varaan np-ultran! :love2

Mietin tuota pissanäytettä että jos siitä klamydia katotaan nii sillonhan ei tarttis pestä alapäätä ja se pitäis ottaa alkuvirtsasta eikä keskisuihkusta niinku normisti otetaan??

Takaisin