Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Auttakaa nyt tyhmää...yöllä ei oikeen uni tullu ja kaikenlaiset ajatukset pyöri päässä. Eli jos mulla edelliset kk on ollu 12.9. Ovulaatio oli testien mukaan saman kuun viimeinen päivä. Siitä sitte muutama päivä kovaa yritystä ;) kierto mulla heittelee 28-33 päivää. Kuukautisista laskettunahan raskaus ois nyt 8+ mutta kun siellä ultrassa vastasi 6+0...voiko tuo olla mahdollista vai onko kasvaminen vaan pysähtynyt viikolle 6 :( karseaa tämä tietämättömyys... kiitti sille jos joku viitsii vastata :)

Mi82 vaikea löytää sinua rauhoittavia sanoja. Koska tiedän, että ainoa, mikä auttaa on sua on se varma tieto! Kyllähän jos maalaisjärjellä ajattelee, et oot käynyt just vkot 6+0 niin se on siinä ja siinä havaitseeko ultra sydänäänet. Paljon riippu myös koneesta. Ja jos on yhtään epäsäännöllisempi erityisesti pidempi kierto, niin tuppaa viikot heittämään jonkin verran! Sinuna odottaisin sen viikon kaks ja vasta sit voi varmuudella sanoa sikiön kehityksen laidan! Tsemppiä sulle!

Ekassa neuvolassa oltu tänään ja ja hirveesti lippuja ja lappuja tuli mukaan.. Ärsyttää kun oikein painotettiin et pitää käydä täyttämässä sähköinen esitietolomake ennen ekaa neuvolaa ja käytin siihen ihan hyvän tovin viime viikolla. Noh, tänään sit heti istunnon alussa kävi ilmi et ei sitä sähköstä lappua saadakaan auki (vika jossain järjestelmässä..), niin käytettiin se 1,5h tapaaminen siihen et kävin ne samat kysymykset läpi neuvolatädin kanssa ja hän täytti ne uudestaan tietokantoihinsa.. Et sellasta.
:angry

Ja sit tuntuu et tuli jotenkin ihan typerä olo siitäkin kun varattiin neuvola ja lääkäriaikoja pitkälle ens vuoden puolelle ja enhän mä edes tiedä vielä et onko tuolla jotain elämää ja mietin vaan koko ajan, et toivottavasti en joudu sit soittelemaan ja perumaan näitä kaikkia.. Peruspessimisti taas terve. Olis nyt kiva päästä sinne ekaan ultraan ensin ja suunnitella sit jatkoa... :eek:

Noh, sitä ultrakutsua jäädään nyt sit odottelemaan. Kättärille ilmeisesti meen. Kuinka paljon ennen ultraa ootte muut jotka ootte siellä olleet niin saaneet kutsun kotiin? :happy3

Mulle tuli viime viikolla kutsu ultraan joka on 5.12 eli odottelemista on. Niin tekis mieli mennä yksityiselle kurkistamaan masuun. Hinnat vaan himmaa.

Täällä varataan itse aika ultraan... Eilen varasin ja 3.12 sain ajan

Tekis mieli mennä jo yksityiselle tarkistamaan et onko kaikki ookoo, mut toi hinta tosiaan hirvittää... Yritän kestää sen voimalla että äkkiä tää neuvolakin tuli vaik varatessa tuntu että ikuisuus viel

Meillä ultra varattu sit ku on 11+6 ja vaikka siihen on aikaa ni oon loppujen lopuks tyytyväinen et se on niin myöhään et ei tuu sitä riskiä kamalana et menis kesken sen jälkeen :)

Ymmärskl kukaan? On aivot jäässä, en osaa muotoilla paremmin :(

Eipä taida ekaan ultraan aikasemmi päästäkkään, aiemmat on sit yleensä yksityisellä varhaisultra. :)

Siis täällä ainaki pääsee tai saa varata rv 10+0 eteenpäin sen ajan. :) ni onneks en ottanu sitä. Se olis jo takana päin ja sais 2 viikkoa odotella et meneehän kaikki hyvin

Meillä oli eka neuvola 20.10. (rv 8) ja saman viikon perjantaina taisi tulla Naisten klinikalta kirje np-ultraan ja rakenneultraan, jotka on 21.11. (rv 12+4) ja 9.1. (rv 19+4) :)

12 viikkoa on yks raja ja sit mulla se 25 täynnä oli viimeks "helpotus", kun sen jälkeen syntyvillä jo 90% mahis selvitä hengissä. Toivottavasti EI synny tolloin kuitenkaan. Esikoinen synty 41+4 ja oli just oikea aika. Oli valmis tähän maailmaan ja varsin vireä.

Mut ei se asia stressaamalla miksikään muutu -ehkä jopa pahenee. Luonto hoitaa asian, kuten hoitaa. Siihen mä luotan. :)

Mie oon nyt 2vk odotellu ultra aikaa joko kättäriltö tai naistenklinikalta :/ ku tiiän kyl et synnytän kättärillä sen naistenklinikan rempan takii mut neuvolas sanottii et riskiraskaus nii naistenklinikka haluu varmaan hoitaa muut asiat ja kummastakaan ei oo kuulunu mitää!! Pitäiskö soittaa neuvolaa? Tai naistenklinikalle?

Täällä kans kova odotus ultra-ajan ilmotuksesta... Nyt vasta vajaa 2vk odotettu, mut turhauttaa! Toisaalta viikkoja vasta 9, ni joutuu sitä kuitenki vielä odottamaan jos se eka ultra sijoittuu sit 10-13 viikoille, ellen väärin muista..

Täällä oli eilen varhaisultra (kaupungin puolesta ilmainen lääkärintarkastus), siellä iloinen pieni sydän puksutti :Heartpink:Heartpink 8+0 nyt, odottelen kutsua nt-ultraan. Voi kun tulis se rakenneultrakin pian, jos vaikka selviäis sukupuoli niin pääsis isosiskolle ja -veikalle kertomaan kumpaa tietävät odottaa... :love7

Kun ultraa varasin puhelimitse niin sain käsityksen että koittavat sijoittaa mahdollisimman lähelle 11 ja 12 viikkojen vaihdetta ajan.

Takaisin