Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sama juttu moonflower! Toisessa raskaudessa aika kuulemma menee paljon nopeammin. Ei kuulkaa mene!

Ei se meinaa mennä vielä kolmannessakaan... :eek: Odottamisen tuskaaaaa....... Sain sentään verikoeajan varattua tänään, jeii!!

Mulla on se alkuraskauden ultra ens viikolla. Sit on varmaan jo lähemmäs 9 viikkoa täynnä. Tai siinähän se toivottavasti selviää. :) Sit ei meekään kauaa siihen np-ultraan.

Ja hitaasti tuntuu menevän tää pahoinvointiaika ainakin. Toka kolmannes oli viimeksikin ehkä ripein. Töissä onneks aina sit puuhaa, ni menee kevätkin nopeesti kuin jos olis kotona, ni laskis vaan tunteja.

Ai vitsit, olinki unohtanu ihan kokonaan et pitää mennä noi verikokeet otattamassa tuol terveysaseman puolel. :S Hyvä et nyt muistin.

ImanMaria: Kannattaa varmaan soittaa sinne naistenklinikalle. Mulla oli viime viikolla eka neuvola ja tänään tuli naistenklinikalta kirje ja ultra-ajat.

Maanantaina ois aika niskapoimu-ultraan. On alkanu pelottaa ihan hirveesti Hippusen puolesta. Sitä vaan toivois, että se siellä huiskais hirveesti, että mitä se äiti siellä oikein huolehtii, hyvähän täällä on olla. Mut ei voi ikinä tietää, itkiessä on menny monta tuntia. Itkut voi olla aiheettomia, mut en osaa olla kantamatta huolta, oma vauva kuitenki on. Sille toivois elämässä vaan pelkkää hyvää.

Huomenna olisi eka neuvola. Aion kyllä pyytää jos suostuisi kokeilee löytääkö pienen sydän ääniä. :) tänään siis rv 8+0.
Jospa sitten alkaisi tulla se np ultra aika kans... ja jospa olisi ennen joulua! :)

Mulla tiistaina eka neuvola. :) Sitä tässä siis odotellessa. En tiiä kuunteleeko ääniä, ois kyllä ihanaa jos kuuntelee. Itse kuitenkin jo kahden ultra-anturin alla käynyt niin ei niin kovasti ole paineita niiden äänien suhteen. Np aikakin jo tiedossa joka on 9.12. sattuu sillon rv12+3. Pitkä on siis vielä aika siihen, yritetään kuitenkin pysyä kärsivällisenä. :wink Ei välttis ihan onnistu, mutta saahan tuota yrittää...

• Tykkään
Reaktiot: Bnt
Mä pähkäilen täällä et pitäiskö mennä kinuamaan ylimääräistä ultraa ennen nt:tä :D Jos siis en kotona saa dopplerilla ääniä kuulumaan. Jotenkin ahdistaa se etten haluaisi taas nt-ultrassa kuulla huonoja uutisia niin kuin lähes tasan vuosi sitten. Toki oireet puhuu puolestaan, mut eipä sitä koskaan voi olla varma.

Et sä siinä Freyja ainakaan mitään menetä jos kinuat :D Itse kannatan ideaa jos mielenrauhan toisi :) Vaikka itselle kans oireet tälleen alkuun on se mikä saa uskomaan että kyllä tuolla masussa joku elelee, niin onhan se varmuus kiva muutenkin saada :)

Kannattaa freyja ainakin yrittää:) mulla oli kauhea ahistus koko ajan siitä onko kaikki hyvin. Kävin ensin 6+4 varhaisultrassa jossa kaikki ok.sain kaverilta dopplerin ja enhän tietenkään sillä mitään löytänyt. Kokeilin siis joskus viikolla 8 ja huoli vain kasvoi. Sitten oli pakko 9+jtn soittaa neuvolaa aamulla koska yöllä olin kipeämpi lantiosta ja pelotti niin kamalasti. Nauvolatäti oli tosi ymmärtäväinen ja sain ihan lyhyen ajan että keretään nopeasti ultrata. Siellähän se köllötteli ja sydämenlyönnit nähtiin. Helpotti niin paljon oloa etten ole sen jälkeen oikein edes pelännyt. Ja nyt pienen huolen iskiessä doppleristakin on hyötyä:) nyt rv 11 ja kuulin ekan kerran sydänäänet sillä muistaakseni 10+1<3

Soitin nyt kun ei oo kuulunu mun ultrista mitään kolmeen viikkoon ja kaikki muut on saannu viikossa kirjeen.
Onneksi soitin kun mulla on ens viikolla ultra sit <3 27.11 kätilöopistolla :) yeee. En malta odottaa

Monet hankkinu dobleri n ja pelkää että on jokin hätänä jos ei kuule ääniä.
Just ton takii mie en vielä hanki itse sitä. Kun siitäki sanotaan mun mielestä oliks se jotain 14+ eteenpäin vasta suositellaa just sen takia että ei pakosti kuule. Meillä neuvola sano näin (en muista viikkoa iha tarkkaa) xD
Itse haluan koittaa pysyä mahdollisimman rauhana, etten stressai mitää ylimääräistä <3 mul on ittelläni vahva luotto tähän vauvaa <3 mun pikku tikruu

Sepä siinä just sitten onki huono että jos ei saa kuulumaan nii paniikki sen ku kasvaa.. tuli itelläki muutamat itkut siinä itkettyä ja doppleri maan alle haukuttua..:D mutta pitihän se siltä varalta hankkia niinki aikasin että jos ne sittenki sais kuulumaan:D naurattaa jo itelläki se hössötys mutta minkäs mahtaa;) ihanaa freyja, sieltä ne päivä päivältä alkaa helpommin löytymään! <3 mulla ainakin auttaa ko ei mahaa hirveästi paina, tuntuu että pieni tajuaa karkuun lähtiä :)

Takaisin