Vau, aika ylläri Jouluksi, onnee Tiu! :)
Tänään oli meilläkin neuvola aamusta.
Ei menny ihan ajatellusti, menin jotenkin ihan lukkoon jo ovella. Muksuja ja mammoja, siitä kai kuuluis olla ihan että iih jee, me ei oltu kumpikaan isännän kaa. Me ei olla lapsirakkaita eikä meidän arkeen kuulu lapset. Joten kulttuurishokki iski ovella niin kovaa että edelleen ollaan vähän hämmentyneitä. Onneksi molemmat niin kummallakaan ei tullut huono tuleva vanhempi olo.
Mä oon joskus ollut päiväkodissa harjottelussa ja se oli kivaa ja voisin mennä uudelleenkin. Tuun toimeen ipanoiden kanssa enkä "pelkää" kun ihan pienimpiä, eli ei ole siitä kiinni. En osaa selittää mitä tapahtui mutta ehkä se konkretisoitui se "tästä tulee teidänkin ympäristönne kohta" ja siksi tuli niin pöllähdys.
No, neuvola täti oli mukava ja meille just passeli. Juteltiin tunti, hän otti sormesta verta ja mittasi verenpaineen. Arvot ok vaikka ilm. sekä verenpaine että mikä se hemoglobiini ko se on, oli matalat, mutta ei hätyytellyt niistä.
Iso ärsytys oli etten ollut huomannut että ultra piti varata itse ja nyt olen sitten jo vähän myöhässä tavallaan kun omassa lähi paikassa on ruuhkaa, saatan joutua naistenklinikalle ultraan joka on ihan tosi blaah.
Yhtäkaikki ohi on eka etappi ja fiilikset on sekavat. Infoähky. :D
Sent from my GT-I9195