miulla oli tänään neuvolassa hyvinkin kokenut sijainen kätilö/terveydenhoitaja
ei oo kyllä kun tämän ja ens viikon meijän neuvolan ilona, mut oli kyllä piiiiiitkästä aikaa aivan mahtava neuvolakäynti.
mitään sen kummempaa ei tosin ollunna.. paineet oli nyt vähän noussu mut niin kävi esikoisenki raskaudessa, et ihan viime metreillä vähän sieltä omista normeista alapaineet pomppas.
hemppojen kanssa oon taistellu tän raskauden..nyt taas oon ollu rautaa syömättä melkein viikon niin kyllähän tuo huimat 122 nyt näytti. viimeks siis se 118. meninpä siis apteekin kautta kotiin ja ostin rautalisää taas kerran... parempi olo ihellä kun pitää vitskut kuosissaan..
ei oo kyllä kun tämän ja ens viikon meijän neuvolan ilona, mut oli kyllä piiiiiitkästä aikaa aivan mahtava neuvolakäynti. mitään sen kummempaa ei tosin ollunna.. paineet oli nyt vähän noussu mut niin kävi esikoisenki raskaudessa, et ihan viime metreillä vähän sieltä omista normeista alapaineet pomppas.
hemppojen kanssa oon taistellu tän raskauden..nyt taas oon ollu rautaa syömättä melkein viikon niin kyllähän tuo huimat 122 nyt näytti. viimeks siis se 118. meninpä siis apteekin kautta kotiin ja ostin rautalisää taas kerran... parempi olo ihellä kun pitää vitskut kuosissaan..