Mymmeli86
Näppärä viestien naputtelija
Mullakin tunne et neuvola lääkäri ei oikeen oo hirveen pätevä. Äippäpolillakin sanottiin et ultraukset menee usein pieleen kun ei tee niit tarpeeks (kun mittas np ultrassa viikon isommaks kun oikeesti oli). Muutenkin kun oon kysyny jotain asiaa siltä niin kaiken sen mitä se osaa kertoo mä oon tienny jo ite valmiiks. Eli joko oon ite vaan niin fiksu tai sit sillä ei vaan oo enempää tietämystä asioista kun mullakaan. En siltä edes viityiny kysyä mielipidettä sukupuolesta keskitaskauden lääkärissä mutta nyt ens viikolla ajattelin uskaltaa.. jos vaikka se osais sen kattoo kun näillä viikoilla (tänään 35+5) kai pitäis jo aika selvästi näkyä jos vauva haluaa sen näyttää. Tyttölupaushan on annettu rakenneultrassa mutta jotenkin haluaisin vielä siit varmistua.
Ite kun piti terkka muistuttaa siitä streptokokki-testistä kun sitä ei oo nyt uudelleen otettu ja se antoi mulle näyteputkilon jonka sitten tekaisin neuvolan vessassa ja kuskasin samalla terveyskeskuksen labraan. Nyt on sekin hoidettu!
Pitää vaan olla itsekin tarkkana vaikka olo onkin pääsääntöisesti ihan hyvä! Kun ei koskaan voi tietää.. Mitä muita oireita hepatoosissa on?