Neuvola ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kizu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea tytön & pojan saajille, tasapuolisesti :)

Täällä myös rakenneultra tänään ja kaikki näytti olevan normaalilla tolalla. Ja poikahan siellä. Oma olo oli ollut jostain syystä koko ajan poika, mutta ainoastaan tytölle oltiin keksitty nimi :D Nyt täytyy vaan jatkaa sitte poikanimen tsemppaamista.

Onnea kyfille sekä kaikille muille hyvistä uutisista! :)

Täällä olis vielä 4 viikkoa rakenneultraan... Hohhoi. Mulla on sama juttu kun kyfillä, eli pojalta tuntuu, mutta vain tytölle on nimi keksitty. On tässä vähän poikaakin yritetty työstää, kun sellainen olo on ettei tyttönimi pääse vielä tällä kertaa käyttöön.

Onnea kyfille!

Me ei olla mietitty nimiä vielä ollenkaan. Esikoiselle oli ehdotuksia odotusaikana, ja mikään niistä ei lopulta valikoitunut nimeksi. :) Nyt ei olla mietitty ollenkaan, tai miehellä oli yksi etunimiehdotus tytölle mutta poika-arvaushan tässä nyt on..

Meillä ei myöskään ole nimet etukäteen löytyneet, muutaman kerran ollut joku valmiina, joka ei sitten olekaan sopinut.. kun se vauvan olemus/ulkonäkö, tempperamentti vaikuttaa mulle aika paljon..ei kovasta rääkyjästä voisi es tulla Rauha tai Onneli...:smiley-angry017
tuntuu nuo tempperamentit kuitenkin näkyvän heti pienestä, tosi rauhallinen vauva on ainakin meillä nyt isompanakin viileän rauhallinen. ja se huutaja osaa huutaa "hätäänsä" isompanakin :rolleyes:

Onnea kyfille ja muille hyvistä rakenneultra kuulumisista, varmasti ihana fiilis, kun sieltä selviää :)! Onko teille tehnyt ultran muuten kätilö vai lääkäri?? Ja kauanko on tutkimus suunnilleen kestänyt..? Mulla 4 yötä rakenneultraan....jännää :D!

Täällä RU oli eilen (rv 21+0) eikä mitään erikoista tai huolestuttavaa näkynyt :)

Vauva oli kovin aktiivinen ja potki ja mylläsi koko ajan, mutta ei suostunut menemään sellaiseen asentoon että oltaisiin saatu hyvä kuva kotiin. Kaikki rakenteet kuitenkin saatiin katsottua. Vastasi viikkoja 20+4 ja painoi 370g. <3

Tampereella ainakin ultraajat taitavat olla terveydenhoitajia. Ja meillä kanssa pirpana vastasi pari päivää pienempää, mutta tosiaan sanoi, että kun kasvanut kuitenkin tasaisesti, niin ottaa sitten painossa pian kiinni, kun alkaa massakausi (äidillä jo alkanut...)

Meillä kans ultrat tampereella, terveystalolla (kunta ulkoistanut) ja kätilö suorittaa ultrat meilläkin :)

Täällä kans nyt RU takana (20+3) ja tytöntylleröinen vastasi viikkoja 19+6, pientä viivettä siis meilläkin. Selviin liiketuntemuksiinkin melko varhasilla viikoilla paljastu syyksi ihan takaseinään liiskautunut istukka. Seuraavana etappina sitten helmikuussa sokerista rasittuminen ja sitten voikin ruveta odottelemaan ä-loman alkua :eek: Hirveetä vauhtia menee aika! Onnea kaikille jo hyviä ultrakuulumisia saaneille ja tsemppiä odotteluun niille, joilla vielä edessä :smiley-bounce013

Niin ja täällä pk-seudulla ultrat suorittaa kätilö riskiraskauksia lukuunottamatta, joissa sitten yleensä lääkäri. Hommaan meni aikaa puolisen tuntia.

Mulla varhaisultran teki lääkäri ja ton nt-ultran teki kätilö ja kyse riskiraskaudesta, en muista onko rakenneultra nyt lääkärille vaiko kätilölle varattuna ja ultrataan naikkarilla.

Meillä Lahdessa normaalisti ultraa kätilö, mutta olisko meilläkin sit riskiraskauksissa lääkäri. Lääkäri mullekin tekee ultran jo ens perjantaina! Enää viikko!!!

Mulla esikoiselta molemmissa (np ja ru) ultras kätilö mutta nyt varhaisultrassa ja np-ultrassa oli lääkäri. Liekö täälä sitte käytäntö vaihtunu täs vuoden aikana. Ainaki ä-poli muutti yläkerrasta alakertaan. Saa nähä kumpi rakenneultrassa on ultraamassa. Mulle riittää kyllä kätilönki ultraus.

Mammaliini: asun sastamalassa, täällä ei käydä kuin neuvolat. Synnytys tayssissa ja sikiöseulonnat tampereen terveystalolla :) 3 yötä rakenneultraan <3

Kiva lukkee, miten hyvin on muilla ultrat menny! :)

Miulla on rakenneultra vasta 14.2. Tuntuu, että siihenkkii ois ikuisuus :D Meinasin kyssyy kumpika siellä masussa majailee, mutta niinku varmmaan kaikilla, ni miullekki ihan sama se kumpi on, kuhan on terve. Eikä erityisesti oo mitään tyttö- tai poikaoloa. Esikoista oottaessa en kysyny, ku vasta rv 37 synnytystapa-arviossa, eikä sillonkaan tullu ku 60% tyttö ja 40% poika, tyttöhän sieltä tuli :)Saa nähä!

Kemissä ainaki ultraa kätilö, ilmeisesti kaikki ultrat. Paha kylläkkään sanoo, ku itellä täällä eka raskaus. Luulisin kuitenki :)

Huomen aamulla ru, mitenköhän sais tän päivän menee joutusasti puhumattakaa et sais hyvin nukutuks? Olo on ku kuumilla kivillä... Odottaminen ei ole miun vahvuus ;)

Takaisin