Hannatuuli
Vauhtiin päässyt keskustelija
Okei, siinä tapauksessa tajuaakin, kätilöllä hieman eri koulutus ja kokemus..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olisin kiinnostunut onko mulla ollut vastaavia kokemuksia... Eli viikkoja neuvolassa käydessä oli 39+3, ja pyysin kätilöä voisiko samalla katsoa kohdunsuun tilanteen, kun on supistellut välillä jo siihen malliin että miettii joko tulee lähtö, että onko ne valvotut yöt tuottaneet mitään tulosta vai voiko rauhassa vain odotella. Meillä on sairaalaan matkaa 80km ja olen hieman huolissani ehdinkö sinne ajoissa, kun kolme aiempaa synnytystä on olleet niin nopeita, n. 4h. No kätilö tähän sitten totesi, että "ei ole mitään perustetta tutkia kohdunsuuta, ja se vaan lisää tulehdusriskiä" Siis mitä?? Ei minulle ole koskaan aikaisemmin moista kommenttia tullut vastaan, vaikka toiaan jo neljättä lastani odotan?
Kuulostaa Iines kyllä ihan vaan työn välttämiseltä.. Mitähän skankkaa hän on kuvitellut sinne tunkevansa, jos steriilit hanskat olis lyönyt käteen? Phuuh, mutta ne ei yleensä niitä kokeile muutenkaan neuvolassa, niin ehkä siksi aatteli, että ei hänen tarvii?