Heidi
Vauhtiin päässyt keskustelija
Tänään kans neuvolassa. Kaikki ok painoo tullut se kilon verran lisää, mutta viimeks olikin pudonnut 700g. kaikkiaan tullut sellai 7kiloo lisää painoa. Tässä kylällä rouvat tulee nauraen jutteleen, kun kyllä ovat nähneet mut lenkillä, mutta aina takaapäin niin eivät ole huomanneet, että olen raskaana ja kun näkevät edestä tai sivusta ihan kauhistuvat, kun onkin tollai potku pallo tossa edessä Hoikaksi kaikki sanoo, mutta onhan tää isompi kun mun eka. sf mittaakin 35, kun ekasta näillä päivillä oli 32. Korkeimmillaan ekasta kävi 34. Kukaan ei uskonutkaan, että ekan synnytin 38+5, koska olin niiiin pieni masunen. Verenpaineet mulla on vähän matalat, kun normalisti on siellä 120/80 huitteilla ja nyt ollu Heinäkuusta lähtien 100/70 huitteilla. Ja jes... pissakin oli puhdas. mulla menee tosi helposti ja ihan pienestäkin sokeri +:lle. Munuaiset vissiin päästää helposti sen sokerin läpi ja siks pitääkin olla tarkka, että on kaks tuntia ennen neuvolaa syömättä mitään. Kävin sokerinrasituksessakin ja se oli ihan ok. Näillä mennään mitä on annettu :) Päivän jatkoja kaikille :)