Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PePa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ultrattiin vaan vatsan päältä ja sai mitat hyvin kyllä otettua. Ohjeissa kyllä luki, että tarpeen mukaan ultrataan alakautta eli ilmeisesti, jos ei olisi näkynyt niin sitten olisi ultrattu alakautta.

Meil mitataan nt-ultra alakautta, tosin mul katottii ekkana vatsan päältä ku oli vaara et siel on kaks.. alateitse jos tutkii ni ei välttis näy ku yks vaik ois kaks, ku saattavat olla peräkkäin.

Meillä oli ensimmäinen ultra eilen, ja eka ultrattiin alakautta ja hyvin vaavi sielä näkyi. Kuitenkaan tuolla ultralaitteella ei saa alakautta 4D kuvaa ,mutta sitten ultrattiin vielä mahan päältä niin sieltä sai kuvan 4D:nä. Kaippa se riippuu ihan paikkakunnasta ja millaiset laitteet ovat käytössä. Nyt rv 12+5.

täältä joutuu lähtee turkuun tai helsinkiin yksityiselle jos halajaa 4d kuvvaa :/ tai edes jtn muuta kun pikselimössöä :D

Terkkuja ekasta ultrasta! Ke käytiin kattomassa mikä siellä mahassa möngertää :) ja voi sitä jännityksen määrää mikä mul oli pari päivää ennen ultraa,enkä oo edes stressaaja-tyyppiä!!
Jännitys laukes sitten kovana päänsärkynä,mitä tässä melkeen kaks päivää potenu..josko nyt helppais
Kaikki oli pikkuisella niinkuin pitääkin,kovasti hän siellä potki ja vilkutteli! Meillä ultrattiin eka alakautta ja sitten vattan päältä,mukana oli joku hoitsu-opiskelija ni sen takia näytti myös 4D kuvaa ruudulta,mut ite ei saatu siitä kuvaa...muutenki siinä ruudulla näkyi niin selvästi kaikki,kädet,jalat sun muut,mutta noissa kuvissä mitä saatiin ni on vaan sitä pikselimössöä,tylsää. Ultran mukaan ke oli 12+2,menkkojen mukaan 11+6 LA ei muutettu,tosin heittoki vaan 3pvää. Nyt vaan odotellaan että rupeis vatta kasvamaan ja olo reipastumaan! 

Minäkin oon miettiny tuota 4D-ultrassa käyntiä, mut sit ois mentävä yksityiselle... Se hinta vähän arveluttaa. Onko joku käyny yksityisellä ja oliko hintansa veroinen? Kiinnostas vaan niin kovasti nähä pikkuinen ja varsinkin selvittää se sukupuoli :)

Mä katoin jotain keskustelupalstaa et meijän cityssä maksais 4D ultra 160e eli ei mitään jakoa et menisin. Vähä turhan hinnakas. Selviihän se sukupuoli sit rakenneultrassa, tosin sinne on viel 2 kk aikaa :( Heinäkun lopulla vasta meillä se aika.

ddrops, meilläpäin tuo 4D on tuohon teidän hintaan nähden kaksinkertainen... En oo tosin ite vielä hintoja kyselly, mut kampaaja vaan kertoi käyneensä ultrassa. Pistää todellakin miettimään menemistä. Mut mullakin on seuraava ultra vasta heinäkuun lopussa ja ois kiva nähdä jo vähän aiemmin, että vaavilla on kaikki hyvin. Ärsyttää, kun nuo ultrat on niin harvoin ja eihän niitä,kai ookkaan enää kun tuo yksi jos kaikki on hyvin :/

tääl maksaa 130e.. normi ultrassa meillä ei kuulemma suostunuta kertomaan sukupuolta, neuvolatäti sano siitö vielä oikein erikseen :(

Mitä helevettiä , miten nii ei suostuta?? Vittu vähä paskaa, kyl mun mielest se pitää kertoo jos vanhemmat sen haluu tietää! Vittu jos meilläki on tuollai ni tapan sen ultraajan!!! :D

Joo ei ne kaikki ultraajatädit suostu kertomaan! Muistaakseni ystävälle ei kerrottu, kun esikoistaan odotti. Mutta sitten voi olla myös ettei siinä ultrassa näe kumpi on tulossa, koska voihan vauva olla huonossa asennossa tai jalat niin ristissä ettei ultraaja näe kunnolla. Näin kävi toiselle ystävälle ja sai sitten viimeiseen asti jännittää kumpi tulee. Haluaisin kanssa tietää kumpi on tulossa jos vaan mahdollista. 4D ultrasta en viitsi maksaa. Tai sitten vois vihjailla miehelle, että maksaisitko :)

Hä, no tää oli iha uus tieto mulle. Sen ymmärrän jos se on sellases asennos ettei pääse kattoo, mut et jos ei muuten vaan suostu kertomaan, ni minä kyllä alan huutamaan et sen on pakko se kertoo.

Joo saa kyllä meille kanssa luvan kertoa jos näkee kumpi siellä on. Raivarit saan minäkin jos ei kerrota :D jos on sama ultraaja kun viimeks (taitaa olla siis) niin luulen että kertoo jos näkee. Vaikutti sen verran kivalta ihmiseltä.

Joo jos ultraaja ei ole 100 pros varma, että kumpi on niin ei kuulemma kerrota missään vaikka kirveellä uhkais ;)

Minä jo googletin oman cityn rakenneultra käytännön ja 1 tyyppi viidestä on semmonen mulkku kuulema joka ei suostu sanoon vaik näkis kumpi siel on. Eli on niitä *piippiippiip* tiedonpanttaajia. Kunha ei tuu omalle kohalle, raivostun siin vaihees.

Rosebud (ja muutkin), siis kukaanhan ei voi sataprosenttista arviota edes antaa, että onko tyttö vai poika... Meillä, silloin Helsingissä, kysyttiin ihan suoraan, että halutaanko tietää, kun näkyis niin hyvin. Haluttiin ja meille kerrottiin. Ultraaja sanos vaan, että hän on melkoisen varma, että poika on tulossa, mutta että sitä kuuluisaa 100 % totuutta ei voi koskaan sanoa ja että monen monta poikaa on synnäriltä kiikutettu miltei mekossa kotiin... :)

Kyllä mä uskon, että jossain tapauksessa voi olla 100% oikein ultraajan näkemys sukupuolesta, mutta ihan varmasti niitä erehdyksiäkin sattuu jatkuvasti, kun pieneltä ruudulta yritetään asiaa tsekata. Haluaisin kuulla kyllä "näyttäisi aika varmasti, että tyttö se on" -lauseen mieluummin kuin ettei sanottaisi mitään arviotakaan. Epätietohan sukupuolesta silti jäisi, mutta jotenkin kivempi noin kuitenkin. Äh, ehkä ei paras aika yrittää saada kirjoitettuun muotoon mitä tässä nyt ajan takaa :)

Häpyhuulet voi olla turvoksissa niin että näyttävät pippeliltä ja pippeli voi olla piilossa. Tämän takia voi olla hyvin vaikeaa sanoa 100% varmuudella mitään. Voitte vaan kuvitella miten äidit raivostuu kun kaikki on jo ostettu ja sitten syntyvä vauva onkin toista sukupuolta kun oltiin luultu. En mäkään kertois muuta kun arvion.

Uusi esikoisen odottaja ilmoittautuu! Tänään ensimmäinen ultra ja kaikki hyvin pääperämitta oli 61mm ja erittäin energinen kaveri pomppi pitkin kohdun seinämiä :) Aivan mahtava päivä. Aivan täpinöissäni ja tyhmä hymy kokoajan naamalla ja töissä meinasin vaan purskahtaa onnen kyyneliin. Vauvan näkeminen teki tästä paljon todellisempaa. Ultraaja sanoi että on kovasti pojan näköinen ja zoomasi haaroihin ja kovasti näytti pippeliltä mutta varma ei tietenkää voi olla jos se onkin sitten tytön turvonneet häpyhuulet että katsotaan sitten rakenneultrassa uudestaan jos silloin näkyisi. Niskaturvotus oli normaali 0,3mm ja kävin kanssa labroissa. Meinasin siinä ovella jo kääntyä kun siellä odotti hymyilevä nuorimies joka näytti kovinkin uudelta ja siinähän meni sitten 20 minuuttia että se sai ne verinäytteet otettua ja monta kertaa se pisti sillä neulalla että nyt ihanasti näytän joltain narkilta molemmat kädet täynnä reikiä ja kauheat mustelmat ja kättä meinaa suoraksi saada kun sattuu. Onneksi minulla ei ole enää niin kauheaa neulakammoa kuin nuorempana. Ikävää se silti oli mutta ei kyllä haittaa tätä onnellista päivää!!!emoticon  Laskettu aika 29.11.2012 eli tänään rv 12+4

Takaisin