Tänään soittelin sokerirasituksen tuloksesta ja joudun mittailemaan viikon sokereita...maanantaina käyrä hakemas mittari ja tarkistetaan hemoglobiini..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olin eilen toisessa neuvolassa, jossa ennen neuvolatädin tapaamista piti katsoa virtsasta sokerit ja proteiinit. Noh, minä tein työtä käskettyä (en aluksi aidosti oikeasti tajunnut, kummin päin se tikku upotetaan siihen pissaan
) ja huomasin, etteivät värit muuttunut mihinkään. Tämähän on siis ok, ainakin niin olen käsittänyt. Siinä välissä, kun kippaan sen pissapurkin sinne pönttöön ja heitän kupin roskiin, huomaan, että siinä tikussa onkin tapahtunut proteiinin kohdalla värimuutosta. Muutos ei kuitenkaan ollut koko tyynyn kohdalla, vaan aivan sen reunoilla. Ihan kuin glukoosin tyyny olisi laskenut proteiinityynyn reunalle sitä sinistä väriä. En sitten hölmöyksissäni kysynyt tästä neuvolantädiltä, koska oletin testin olleen ok. Eilen neuvolan jälkeen aloin sitten netistä lukea tuosta testistä, enkä löytänyt mistään tietoa tuosta oudosta värjäytymästä.