Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huoh nla-lääkäri takana ja täytyy sanoa etten tee noilla käynneillä yhtään mitään. Ihan yhtä tyhjän kanssa, ainoa hyöty et lääkäri kirjotti mulle reseptillä kahta vatsantoimintaa tukevaa lääkettä, kun on tuota ummetusta. Joo molempia saa kyllä ilman reseptiäkin mut huomattavasti edullisemmaks tulee kelakorvauksen kanssa. Mut muutoin, meillä neuvolassa verenpaine ja paino mitataan itse ennen vastaanotolle menoa samoin stiksataan virtsa. Kyllä kiitos, mutta kaikki nämä osaisin tehdä ihan kotonakin.
Ja neuvola lääkäri katsoi sujuvasti kaikki asiat mitä kysyin terveysportista. Kyllä, tiedän että terveysportti on hyödyllinen tietolähde, jota voin ihan itsekin kotona/töissä käyttää. Ja vauvan sydänäänet kertoi kyllä oikein hyvin löytävänsä, mutta ei niitä nyt mulle saanut kuulumaan koska mulla kohtu taipunut vasemmalle ja oma radialissykkeeni osuu juuri samaan kohtaan kuin vauvan syke. Eli täysin turha käynti!