Neuvola ja alkuraskauden UÄ

Aamulla käyty ultrassa. Alkiopussi näkyi ja häivähdys jostain, joka saattaa olla alkiokaiku tai sitten ja pienet viikot vaan vielä, tai sit on taas tuulimuna. Suositteli, että jos ei ala vuoto ni kahden viikon päästä uudelleen. Aika maassa mieli nyt, eikä jaksais odotella kahta viikkoa. Pakko se vaan on ja onhan se vielä mahdollista, että siellä sittenkin joku kasvaa. Hemmetin kiva vaan voida pahoin melkein jatkuvasti ja yrjötäki välillä, eikä edes välttämättä oo mitään vauvaa tulossa..
 
Voihan nelenia murunen. Toivotaan parasta ja pidetään peukut ja varmaat pystyssä että siellä pikkuruinen alkio on kasvamassa :Heartred
 
Tänään todistettu ultrassa elämän pieni ihme❤ Löytyi pieni noin sentin pituinen alkio ja sydän sykki ahkerasti. Kaikki siis hyvin ja vastasi viikkoja 7+0. Hetken huojennus tuli, mutta kyllä se jännitys jatkuu silti entisellään.
 
Voi nelenia, turhautuminen on varmaan aika kovalla tasolla nyt :sad001 Onko sulla minkä verran viikkoja tänään, voihan se olla, että ovis oli myöhemmin ja ei vielä pitäisikään näkyä mitään? :)

Lino91, ihania uutisia! Nauti nyt tuosta, jännittää ehtii myöhemminkin! :Heartred
 
Kiitos teille myötäelämisestä. :Heartred Tarkkaan en tiiä viikkoja. Olin arvioinu, että olis 6+ risat, mutta voi tosiaan olla vähemmänkin. Toivon kovasti, että olis niin. Täytyy jaksaa jotenki odottaa se kaks viikkoa. Sit pitäis jo satavarmasti näkyä jotain, jos on näkyäkseen.
 
Sain tänään varattua ekan neuvolan itselleni. Syyskuun alkuun meni. Sitä ennen pääsen todennäköisesti kuitenkin ultraan raskauden keston määritykseen kun kierto on ollut niin epäsäännöllinen eli saan tiedon onko tuolla masussa ketään varmaan joskus seuraavan kolmen viikon aikana.
 
Täytyykö teidän täyttää jotain kaavakkeita ennen ekaa neuvolaa? Täytin just ja kyllä siinä hetki meni. Yhdessä kohdassa kysyttiin tämän hetken tuntemuksia raskaudesta. Mies vastasi että ristiriitaiset koska mun mielialat vaihtelee... :D
 
Eei mulle ole ainakaan sanottu että jotain pitäisi täytellä :/
Kai ne olisi jotain sanonut jos olisi pitänyt täytellä jotain..
 
Mun piti sähköisesti täyttää esitietolomake. Siinä oli lähinnä alko- ja muu päihdekysely, yleisesti elintavoista ja sairauksista:)
 
  • Tykkään
Reaktiot: iLa
Toi lomakeinnokkuus vaihtelee selvästi kunnasta toiseen. Meillä lähetettiin taas se sama ruoka- ja alkoholikysely, joka esikonkin kanssa täytettiin. Jossain vaiheessa sitten tuli sellainen monisivuinen rastiruutuun-vihkonen, jossa piti pohtia omaa suhtautumistaan tulevaan perheenlisäykseen. En kyllä tiedä, onko se vain esikoisen odottajien juttu, vai täytyykö sellainenkin taas jossain vaiheessa puuhata läpi.
 
Aika neuvolaan 29.8 ja varhaisultra 16.8, eli ens vkon tiistaina. Jännittää! Varhaisultra yksityisellä. Takana 2 raskautta, tuulimuna ja nyt 2-vuotias tyttö. Vkoja pitäisi omien laskujen mukaan olla tasan 7. Katsotaan miten käy. Pitäkää peukkuja!
 
Varhaisultra yksityiseltä varattu 25.8. (rv6+6) ja eka neuvolakäynti 7.9. enkä malttaisi mitenkään odottaa etenkään tuota ultraa. Odotan ja toivon kovasti, että näkisin uuden ihmeen ja sen pienen sykkivän sydämen.
 
Varhaisultra yksityiseltä varattu 25.8. (rv6+6) ja eka neuvolakäynti 7.9. enkä malttaisi mitenkään odottaa etenkään tuota ultraa. Odotan ja toivon kovasti, että näkisin uuden ihmeen ja sen pienen sykkivän sydämen.

Mailis, meillä on ihan tismalleen samat päivät ja samana päivänä UÄ :) Mielenkiinnolla odotan sitten teidänkin kuulumisia, kun ollaan ihan samassa aikataulussa :D
 
Huomenna meinasin soittaa neuvolaan aikaa. Oon myös harkinnut että menisin ekan kerran varhaisultraan Tämä pieni on luultavasti meidän viimeinen joten haluan kokeilla kaikkea
 
Neuvola-ajan varaan vasta kun varhaisultrasta saatu vahvistus siitä että raskaana ollaan. (Kkm takana viime vuodelta, en jaksa nyt sitä "jee, meille tulee vauva" jos sitten ei tulekaan.) Kävin ultrassa yksityisellä jo rv 5+6, näkyi ruskuaispussi, lapsivettä ja EHKÄ sikiökaiku ruskuaispussin kanssa samalla tasolla tjsp. Menossa uudelleen 6+4.

Nelenia, pidetään peukkuja!
 
Neuvola-aika varattu 17.8. (eli ens viikolla!:excited001) jolloin rv 7+3. En ole edes miettinyt meneväni mihinkään varhaisultraan, eiköhän nuo kunnalliset tutkimukset ja ultrat riitä.
 
Nelenialle tsemppiä, aivan hyvin voi kaikki olla pienellä kunnossa mutta olitte vain liian varhain liikkeellä. Varmasti raastavaa odotella uutta aikaa, ymmärrän.

Mulla ihan sama kuin Nanniksella, tuleva baby on meille se viimeinen joten haluan ottaa tästä kaiken irti. Jos parin viikon päästä ultrassa kaikki hyvin, niin saletisti ostan dopplerinkin!

Onnea kaikille tuleviin ultriin, ja hei laittakaa kuvia tännekin, niitä on niin kiva katsella :Heartred
 
Takaisin
Top