Mä en ole laskenut lakanoiden määrää, ei hajuakaan paljonko niitä on. Sain kaverilta pari kassillista lakanaa ja pyyhettä ym, eiköhän me niillä pärjätä :D Mulla on äp:n peittoja kaksi ja kaksi petaria pinnikseen noiden lakanoiden lisäksi. Sit ostettiin just uudet eturenkaat meidän rattaisiin ja adapterit kaukaloa varten. Sekä kaukalo ja telakka. Pinnasänky tuli joskus rv 10. Syöttötuoliin on pehmusteet tallessa, mut itse tuolia ei. Sen ehtii myöhemminkin :) Sit meil on noiden lukuisten perusvaatteiden lisäks unipussejakin vissiin viisi, ne on kaikki tullu lahjaks... Vanuhaalareita on pari, villavaatteita sitten enemmänkin. Yks äp:n toppis tuli kaverilta, saa nähä tarttetaanko sitä ikinä. Vauvanleluja on kassillinen. Sitteriä ei osteta, koska hankitaan jostain keinu tällekin, kun edellisellä todettiin se hyväksi. Sit on kantoliina ja kantoreppu, läjä kestovaippoja, mikrosteriloija ja pari rintapumppua, kylvetystuki ja leikkimatto... Mä en edes tiedä. Ihan hirveesti kaikkea ja 90% ollaan saatu ilmaseks kaverilta ja paljon on ylimäärästäkin, edellisiltä ei ole mitään muuta ku yhdistelmäkärryt ja se syöttötuolin pehmuste. Jossain kohtaa teen jonkinlaisen inventaarion ja jaan ylimääräset tavarat eteenpäin. Ja hankin puuttuvat, eli ainakin nyt hoitoalustan ja lämpöpussit kaukaloon ja vaunuihin.