Mutsit kuntoilee

Tottakai kärryjen kanssa kävely kelpaa lenkkisuoritukseksi! :) Eikä nämä meidän työntämykset enää mitään kevyitä ole, lisävastukseksi se lasketaan.

Mikäs tuolla on reippaillessa, luonto on nyt värikkäimmillään!
image.jpg

Pojukin oli ihan tyytyväinen kyydissä, välillä voi vaan vähän alkaa ramasta, kun on lämpimästi pakattuna....
image.jpg

Me käydään nykyisin koko perhe iltalenkillä niin, että typy on mun selässä Manducassa. Tuo on iltaisin ensin vähän väsynyt, niin se on hyvä, ei nukahda mutta jaksaa hyvin, sen jälkeen tuleekin sitten se iltavilli. Mutta mun liikunta on jotakuinkin siinä, siellä vauvajumpassa oikeastaan vaan nostellaan vauvaa ylös ja alas, mihin meidän neiti ei suostu, kun haluaa kontata yhden poikavauvan kanssa... :rolleyes: Sitä paitsi ens viikolla on vika kerta sitä, en tajunnut ilmoittautua jatkoryhmään samalla kertaa, ja se olikin jo täysi.

Ihana poika Brummelisa :) jotenkin hassua että siellä te käytätte jo paksuja pipoja kun me oltiin päivällä puistossa t-paitasilteen :)

Tämän ketjun innoittamana kävin pikalenkillä kahden viikon tauon jälkeen :gen014 nyt äkkiä ruokaa ja nukkumaan että ollaan koko perhe parhaimmillaan aamulla kun poika menee päiväkotiin ekaa päivää :)

Ihana tuo Brummelisan poika! :)

Mä lähden tähän reippailuhaasteeseen, meilläkin mennään kärryjen ja koirien kera. Lisäksi kaipaisin kyllä jotain lihaskuntoakin, kiinnostaisiko ketään burpee-haaste tai joku muu samoilta sivuilta löytyvistä haasteista? Mä tein aiemmin jo vähän matkaa itsesuunnittelemaani burpee-haastetta, mutta se jäi kesken :oops:

Ai niin, lomalla sai meidänkin Manduca enemmän käyttöä, käy kyllä jo ihan kuntoilusta raahata tuota yli kymmenen kilon jäpikkää pitkin poluttomia metsiä! :eek:

Mulla taitaa jäädä nuo burpeet tekemättä, sen verran vi--utti ne edelliset silloin joskus keväällä :)

Mä taidan ruveta tuohon Plank -haasteeseen. http://30dayfitnesschallenges.com/30-day-plank-challenge/ Oi ihan lankku :Heartred Ainakin liikkeet on siis helppo muistaa :wink Muita innokkaita? ( 300 sec plank... :anyone)

Toi lenkkeilyhaaste on sujunut kivuttomasti, säät on suosineet oikeaan aikaan, niin on tullut lähdettyä :) Ja kiva on mennäkin raittiiseen ilmaan töitten jälkeen.

Pitäis asettaa Ei herkkuja - haaste, mutta en voi siihen ruveta, kun sortuisin varmaan jo tunnin päästä! o_O Hitto, toi mässäily on nyt kyllä jotenkin saatava aisoihin. :mad: Pitäis vaan pyrkiä taas siihen, että vain viikonloppuisin hyvää. Ja onneks nyt on viikonloppu :grin:oops::icescream

Mä voin ryhtyä lankkuhaasteeseen! Mulla oli se aiemmin mielessä sen burpeehaasteen ohella, mutta ehkä mun ei ole pakko ryhtyä nyt burpeisiin ollenkaan (mäkin vihaan muuten niitä, mutta oikeastaan siksi halusinkin niitä tehdä, hullu mikä hullu :grin ).

Jos maanantaina alkais? :)

Herkuttelun lopetus lakko tekis täälläkin hyvää, mutta myös tiukkaa. Meidän kirkossa on paasto myös ennen joulua, se alkaa 15.11. ja nyt olisi tarkoitus vetää se kunnialla läpi. Meillä siis odottavat ja imettävät äidit eivät joudu tai oikeastaan edes saa noudattaa ruokapaastoa, ja siksi olen kunnolla paastonnut viimeksi kaksi vuotta sitten ennen joulua, mutta nyt elättelen toiveita imettämiseen loppumisesta ja joka tapauksessa herkuista voi luopua. Mähän olen siis ennen vauvaa jättänyt sujuvasti pois kaikki eläinkunnan tuotteet ja elänyt käytännössä vegaanina neljä kertaa vuodessa, nyt tuntuu hyvin kaukaiselta ja mahdottomalta ajatukselta, näinköhän pystyn siihen enää ikinä. o_O

Asiaan eli kuntoiluun. Mä ostin nyt itselleni 1-vuotisen äitiyden kunniaksi lahjan, ja se on jumppapallo. Meinasin aloittaa ihan oman haasteen sen kanssa, eli joka arkipäivä sellainen lyhyt sarja sen kanssa. Yritän raportoida tänne vähän että edistynkö siinä, niin pysyy motivaatio yllä. :wink

Minäkin voisin yrittää tulla mukaan lankkuhaasteeseen. Pahoin pelkään, että jää tekemättä, kun on töitä pari kolme kertaa viikossa eikä oikein jaksais sillon tehdä mitään ylimääräistä, mutta kun nyt lupailen niin josko sitä sais paremmin pidettyä kiinni tekemisestä.

Jee, lankutus tehty ainakin tältä päivältä ja vielä varmuuden vuoksi kahdella eri versiolla kun ensin pidin polvet maassa ja sitten vasta huomasin, että täähän olikin polvet ilmassa liike, no uudestaan vaan :gen053.

Hihhih, muutamaa minuuttia vaille puolenyön sain tehtyä lankun. Shittiläinen kun mulla on huono kunto taas! Tästä se vähän ees lähtee. Hyvä minä/me kaikki osallistujat! 29 days to go..

Ja minä unohdin koko homman eilen! Nyt tein sitten tämän päivän ja eilisen suoritukset, eli 20 + 20. Helppoahan se vielä oli, mutta sitten kun alkaa olla niitä 150 sek lankkuja, niin ei parane jättää yhtään päivää väliin!

Multa jäi pallojumppalut eilen väliin, kun koko päivän olin jossain menossa. Mutta kävimme vähän kauempana asuvan kaverin luona, joten tuli nyt se tunnin vaunulenkki tehtyä. Ja tänään oon jumpannut! :) Paitsi että huomaa kyllä, miten rapakunnossa olen, tein lyhyet sarjat pallon mukana tulleita liikkeitä, ja otti yllättävän koville. :oops: No, tästä lisätään pikkuhiljaa. :)

Takaisin