Mutsit kuntoilee

Tein urheasti 90 sekuntia, vaikka aika koville se loppu taas otti ja minuutin kohdalla alkoi usko loppua. Nyt en olisi ihan satavarma, että saan tämän tehtyä loppuun asti. :confused: Toisaalta olen onnellinen, että lähdin mukaan, koska huomaan jo nyt tämän tehneen tosi hyvää, jo kadonneeksi luulleeni lihakseni alkavat taas tuntua. Mukana roikutaan! :)

Lattefaija on kovasti kannustanut mua lauseilla kuten "jaksaa jaksaa", "no pain, no gain". Varsinkin silloin, kun on ollut kotona kun lankutan, tulee siihen viereen virnuilemaan. Tänään meni hermot, sanoin että ala lankuttaa, mä otan aikaa. Lankuttihan se, kaikki 16 sekuntia... :laughing021"Yllättävän rankkaa"... in deed, lattefaija, in deed.

Huh, 120 sekuntia tehty! Aika tuskaista oli, olin ihan varma etten jaksa loppuun saakka, mutta kun sen 90 sek oli ähertänyt niin ajattelin, että nyt ei voi enää luovuttaa ja vedin kiukulla loput :grin Hartiat olen kyllä saanut ihan tehokkaasti jumiin tuosta puuhasta, täytyy toivoa, että jumit lähtevät sillä, millä tulivatkin.

Mun tsemppimantrani on, että jos kestin synnyttää yli vuorokauden, niin en voi hävitä yhdelle lankulle :grin

Done! Mutta täytyy sanoa, että jos herne et olisi verrannut tätä synnyttämiseen, olisin ehkä luovuttanut 90 sekunnin kohdalla. Nyt sain 100 mittariin ja hiljaa mielessäni puhisin, että perhana nainen, oot sä ponnistanutkin 40 minuuttia, kyllä tätä vielä 20 sekuntia menee. Ja meni myös! :cool05

Nyt on pakko todeta, että tää oli tässä. Kroppa ei suostu enää, 90 sekuntia meni, mutta sitten romahti. Kaksi minuuttia jää siis ennätykseksi, mutta ehkä jatkan treenaamista ja pidän nyt ton 2 min tavoitteena ja katson sitten milloin sitä saa pidennettyä.

Tällä viikolla tunnillani kävi "agentti", joka siis tuli jumpalle, kuin kuka tahansa mies ja lopulta tunnin jälkeen paljasti, että on ollut salatehtävällä ja hänellä olisi töitä tarjolla. Olin ehkä niin hämmästynyt (lue, palkka oli niin hyvä :D), että menin suorilta käsin lupautumaan hommiin ja eilen sain sitten ensimmäiset infot työstä sähköpostiini

Ajelen tunnin matkan päähän, vedän kaksi tuntia "täysrääkkiä", ajan tunnin vielä kauemmaksi kotoani ja vedän taas kaksi tuntia, palaan takaisin lähemmäs kotiani ja ohjaan vielä kaksi tuntia.. Yhteensä reissuun kuluu lähes 9 tuntia, eikä siinä muuten mitään, mutta päivä, jolloin duunit ovat, on 26.12, eli Tapaninpäivänä!! Herramajeerus, kaksi päivää kiskottu kinkkua ja suklaata ja yhtäkkiä pitäisi olla valmis tuollaiseen päivään :grin

No, päätin selvitä, onpahan sitten vielä hiukan enemmän aleshoppailubudjettia seuraavalle päivälle :rolleyes:

Hienoa Saria! Ja niillä, jotka rääkkiisi joutuvat, on takuulla vielä tukalampi olo kaiken joulusyömisen jälkeen :grin

Latteäiti, mä ajattelin, että sitten kun tulee seinä vastaan noissa lankuissa (se voi olla tänään, päivän setti on vielä tekemättä), teen sen päivän kokonaismäärän niin, että koitan ensin vaan jaksaa niin pitkään kuin mahdollista, sitten lepuutan hetken ja heti kun pystyn, teen loppuun tai taas niin pitkään, kun pystyn, pidän tauon ja niin edelleen.

^ Ja joo, stoppi tuli vastaan täälläkin. Eilen meni vielä jollain kiukulla se kaksi minuuttia, tänään kaksi ja puoli minuuttia tuntui vaan niin ylivoimaiselta ettei synnytyksen ajattelu auttanut vaan 90 sekunnin jälkeen täytyi pitää tauko, sen jälkeen tein loput kahdessa erässä. Lopuksi tajusin tehneeni 180 sekuntia eli puoli minuuttia liikaa o_O

Mutta hei, huomenna on vapaapäivä!

Joo toi voisi toimia, mutta tänään en enää kerennyt, kun appiukko tuli meille enkä halunnut sen aikana ruveta lankuttamaan... :D

Mulla on huomenna edessä ekaa kertaa 120 sekkaa, tuun edelleen vähän jälkijunassa... Katsotaan miten käy :confused:
Sisulla ja raivolla mennään! :grin

Mä oon kanssa vähän jäljessä kun oon lepopäivät pitänyt vähän miten sattuu :oops:. Eilen tein ekan kerran 150 sekuntia ja oli kyllä melko raskas. Viimeisen puol minuuttia tärisin ja jos ois kestänyt kaks sekuntia pitempään ni olisin romahtanut, mutta sain siis pidettyä itseni lankussa 150 sek. putkeen, vähänkö oon ylpeä itsestäni :happy093. Tänään varmaan pakko tehdä vielä kun huomenna on myöhäinen iltavuoro niin todennäköisesti jää tekemättä sillon. Tulee muuten yllättävän kipeäksi hartiat tuosta, teenköhän jotain väärin?

Vaunujen työntäminen ylämäkeen pururadalla joka on niin lälliä että tuntuu kuin tervassa etenisi.. Taitaa olla vähän liian kovaa rääkkiä kun tulee suorastaan huono olo.

Mä unohdin eilen tehdä lankut, joten tänään tein sitten kahden päivän edestä (juu ei, eivät menneet kerralla :grin ). Laskinko oikein, että tänään on päivä 23? Loppu häämöttää, naiset! :gen014

Mä unohdin ihan luvanneeni liittyä mukaan kun silloin alkoi, meille tuli viikoks vieraita ja kaikki juhlajuttuja.. Huono tekosyy ja lisätään imetysdementiakin sekaan. :')

Joka tapauksessa oon tässä aloittanut alusta omani uuelleen.
Perässä tullaan! :)

Takaisin