Mulla tietää lähimmät ystävät, sisko ja tietysti puoliso. Neuvolakäynnit osuvat töiden päälle, joten pomolle pitää kertoa ensi viikolla, että saan palkallisen poissaolon. Isovanhemmille kerrotaan luultavasti nt-ultran jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ole ihan varma, mutta olisinkohan H&M:ssä nähnyt vähän aikaa sitten?Onko kenelläkään tietoa tai jos ois tullut jostain vastaan semmoisia isoveli paitoja? Tilata pystyy toki, mutta jos joku kivijalkamyymälä olisi tiedossa.
Haluttais toiset isovanhemmat yllättää tällä perinteisellä taktiikalla että esikoiselle paita päälle ja katsoa missä vaiheessa tajuaa.
Täytyy koittaa keritä sinne! Verkossa oli kyllä useampikin malli mutta kaikissa näkyi lukevan että ei saatavilla myymälästä. Voihan se olla että siellä sitten on joku toinen malli kuitenkinEn ole ihan varma, mutta olisinkohan H&M:ssä nähnyt vähän aikaa sitten?
Mä näin niitä Jumbossa, eli siellä ainakin on ollut.Täytyy koittaa keritä sinne! Verkossa oli kyllä useampikin malli mutta kaikissa näkyi lukevan että ei saatavilla myymälästä. Voihan se olla että siellä sitten on joku toinen malli kuitenkin
No se onkin mun lähin h&m, täytyypä käydä heti huomenna katsomassa! Kiitos vinkistä :)Mä näin niitä Jumbossa, eli siellä ainakin on ollut.
Mä suunnittelin kertovani niin, että vien töihin kauhean kasan herkkuja ja viereen lappu, jossa lukee "syökää herkkuja niin en oo ainut, kenen vatsa kasvaa näiden 9kk aikana. P.S. laskettu aika x.x."Tekis mieli kertoa töissä tästä jotenkin hauskasti, tai ainakin jotenkin muuten kuin jossain palaverissa töksäyttämällä. Ollaan kuitenkin sellainen huumorintajuinen ja rento työyhteisö niin jotain ois kiva keksiä. Millaisia tapoja teille tulee mieleen / miten ootte aiemmissa raskauksissa kertoneet / miten aiotte kertoa nyt?
Tommoset herkkujutut mullekkin tuli mieleen, kun ne tekee kauppansa aina kahvipöydässä. Lisäks mietin et oisko hauska jos ois ultrakuva + teksti "toukokuinen2024 tarjoaa" tai jotain muuta siinähän tulis sit nimikin kuvassa mukana niin ei jää epäselväksi että kuka sitä toukokuista nyt kantaakaan.Mä suunnittelin kertovani niin, että vien töihin kauhean kasan herkkuja ja viereen lappu, jossa lukee "syökää herkkuja niin en oo ainut, kenen vatsa kasvaa näiden 9kk aikana. P.S. laskettu aika x.x."
Joo ultrakuvakin olis kiva!Tommoset herkkujutut mullekkin tuli mieleen, kun ne tekee kauppansa aina kahvipöydässä. Lisäks mietin et oisko hauska jos ois ultrakuva + teksti "toukokuinen2024 tarjoaa" tai jotain muuta siinähän tulis sit nimikin kuvassa mukana niin ei jää epäselväksi että kuka sitä toukokuista nyt kantaakaan.
Joo, tämäkin on hyvä vinkki, kunhan toivottavasti sinne synnärille asti päästäänJotkuthan varaavat synnärille lahjan isolle sisarukselle "vauvalta", vähän tasaamaan sitä huomiota minkä muuten vauva saa. Onhan se melkoinen paikka luopua nuorimmaisen roolista. Toki 2-3 -vuotias ei vielä kauheasti siitä ymmärrä, tai ainakaan osaa sanallistaa heti asiaa.