mitä teette työksenne vai opiskeletteko?

Sairaanhoitajana sairaalassa. Kolmivuorotyö. Täytyy nyt katsoa kuinka kauan pystyy yövuoroja tekemään.
 
Mä olen esimieshommissa koulupuolella. Hieman jännittää pomolle kertoa, kun just olen päässyt kaikista asioista jyvälle. Noh, ennenkun työsopimusta jatkettiin keväällä kerroin, että yritystä on ilmassa. Lienee sit pomon vika, jos ei sitä muista??

Pomo=esimiehen esimies :-D
 
Markkinointipäällikkönä. Viimeksi ainakin otettiin töissä vauvauutinen ilolla vastaan, joten ei silleen pelota kertoa nytkään. Mutta odotan silti vähän varmempaa aikaa. Onni on oma huone, jossa voi laittaa oven kiinni, kun huono olo yllättää :wink
 
Laboranttina teollisuuden tutkimus ja tuotekehityksessä. Täällä saa kans olla tarkkana, mitä analyysejä pystyy tekemään, siitä syystä jouduin kertomaan heti plussan jälkeen esimiehelle, jotta voi salaa vähän sumplia työtehtäviä :)
 
Papu16; Se on epäreilua. "Eihän se sais vaikuttaa"......tuntuuvaikuttavan silti ja pomo oli sillä kannalla että raskaus olisi ns. sairaus, joka estää työnteon. Este ei ollut se ettenkö olis kyennyt töitä tekemään fyysisesti, henkinen puoli kärsi niistä tupakanusva asiakaspaikoista, kun itse heitin rask. alussa tupakoinnin pois. No...tietääpähän millanen boss on............
 
Kirjanpitäjä ja mää kai saan sähköpöydän töissä, wuhuu! Pienet ilot! Ja onneksi oma työhuone, niin saa siellä kiukkuilla rauhassa :wink
 
Hammashoitaja. Huomenna pitäis työparin kanssa aloitella kesäloman jälkeen enkä tiedä miten selviän ku oksettaa, yököttää ja huono olo jatkuvasti :'(
 
Maikku, ihan sama. Vähän on hermo kireällä jatkuvasti, niin työhuoneen ovi on kyllä ollut poikkeuksellisen paljon kiinni. Toi sähköpöytä on kyllä tosi jees! Sain kans vuoden alussa ja jotenkin paljon mukavampi kun voi seistä ison osan päivästä.
 
Minä ajan työkseni taksia. :) tällä hetkellä koululaisia mutta eletään murrosvaihetta sopimuskausissa niin katsotaan kuinka kauan. Jännittää kuinka saamme kuljetusyrittäjyyden ja lapsiperheen arjen soljumaan.. Mieheni ajaa kuorma-autoa. :)
 
Lääkealalla asiantuntija-tehtävissä. Saa nähdä miten suhtaudutaan kun olen ollut vasta vähän yli vuoden tuolla. Luulen et hyvin kuitenkin, toivotaan parasta.
 
Elaimellinen, mä oon ollu työpaikassani puolisen vuotta siinä kohtaa kun ehkäisy jää pois.... Kovasti jännittää jo nyt ajatus kertoa pomolle kun on sen aika.. Mutta sitä se elämä on, ei voi mitään. :/
 
Asiakaspalvelu / erikoismyyjä / jokapaikanhöylä taitaa kertoa parhaiten mun työnkuvan :smiley-bounce012 Miehen vanhempien yritys joten sen puoleen kaikki "helppoa".. Vieläkun saisi rauhan :wink
 
Itse valmistuin kesällä nuoriso-ja vapaa-ajan ohjaajaksi ja noin kolme viikkoa sen jälkeen tein testin (: olo oli todella turhauttavaa etsiä töitä koska harva ottaa töihin raskaana olevaa. Mutta yllätykseni minulle soitettiin Salon nuorisopalveluilta ja kysyivät että pääsenkö maanantaina käymään haastattelussa :D Ihan sairaan mahtava fiilis!!! Olisi niin mahtavaa saada se paikka! Etsivät osa-aikaista työntekijää ja juuri sopivasti loppuisi joulukuussa sopimus niin pääsisi mamma lomalle ilman sitä huolta että tili olisi ihan tyhjä ^^
 
Sairaanhoitaja :) Kolmivuorotyötä teen, mutta onneksi ei ole fyysisesti kauhean raskas duuni.
 
Mä oon ravintola-alalla 2vuorotyössä. Onneksi vuorot ei oo pitkiä eikä työ kamalan raskasta vaikka jaloilla joutuu koko ajan olemaankin.
 
Puutarha-alalla. Työt on suht. raskaita, mut onneks voin esimiehenä vähän sumplia töitäni :joyful: Työt loppuu lokakuun lopussa ja kerroin jo esimiehelleni että en ole käytettävissä ensi kesänä :shy:
 
Takaisin
Top