Mitä tänään syötäisiin?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Syysneito
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein uunissa viipaleperunoita ja makkaraa. Tosi rasvasta roskaruokaa :D mut ainut mitä teki mieli ja mikä meni alas..

Meillä syödään tänään uuniperunoita tonnikala-juustotäytteellä. Tällä hetkellä maistuu ainoastaan todella simppelit ruuat, missä ei oo mitään erikoisia mausteita. Lähinnä siis suola- ja pippurilinjalla mennään.

Täälläkin ne rasvaset maistuu. Nakkimunakasta odotellessa :D

m07S2if.jpg

Kana-fetapiiras tomaatilla, sipulilla ja juustolla.

Mä oon tänään syönyt kasvistacoja. Oli todella hyviä.
Sitten oli pakko ostaa tänään pirkan jogurtti-mansikka muromysliä. Oli hyvää onneksi ostin.

Liitteet

• 1442245273148.jpg
    1442245273148.jpg
    67 KB · Katsottu: 36
  • 1442245281875.jpg
    1442245281875.jpg
    65.1 KB · Katsottu: 35
Eilen tein kanaa ja riisiä (kasviksia ei haluta yhtään!). Muutaman haarukallisen sain kanaa syötyä, mutta enempää en pystynyt. Teki vaan niin pahaa. Riisiä söin vähän enemmän, mutta kyllä sitäkin lautaselle jäi. Leipä on ainut ruoka mitä pystyy syömään eikä sen koostumus tee pahaa.

Voi olla, että kanan mieto maku ei sitten miellytä. Äskön tein kaks pellillistä sämpylöitä, joten tänään syödään sit niitä. Eikö sämpylätkin leiviksi luokitella? :D Mulla on myös se, että en pysty paljoa syömään kerralla, joten täällä syödään melkeen tunnin välein. Mulle kun tulee nälkä niin ruokaa on sitten kans saatava heti! Muuten hiipii huono olo ja sehän nyt ei ollenkaan kivaa ole. :(

Pistäppäs tuon ohje jakoon, näyttää ihanalta! Ei yhtään perus kuivapiirakalta mitä miehen äiti aina tekee, hyi :D

ImageUploadedByVau Foorumi1442419010.142880.jpg

Joku pähän pisto taas.. Joulutorttuja tekis mieli, mut ei löydy luumuhilloa mistään!! Joku kassatätiraukka sai kuunnella mun marinoita tänään.

Älkää jakako leivontareseptejä. :facepalm: Syön joka päivä jotain herkkua ja toi mustikkapiirakka näyttää niin hyvältä, et pitää viel itelki alkaa testaan :grin Mites teillä muilla, maistuuko makea?

On kumma ettei sitä luumusosetta löydy mistään! Just mietin, että tekisinkö iltapalaksi lättyjä kun ei niitä torttuja nyt saa :p suklaa, karkit ja jäätelö ei maistu ollenkaan. Yhen mansikkajäätelön söin äsken ja tuli vaan huono olo :shifty:

Takaisin