Mitä tänään syötäisiin?

Tänään syödään lasagnettea! Ainut ruoka mikä menee alas karjalanpiirakan lisäksi :)
 
Meillä mies grillaa tänään piri-pirikanaa. Saa nähdä miten menee alas, yleensä tykkään siitä todella paljon, mutta tällä hetkellä ei kyllä tekis ihan kamalasti mieli syödä mitään. Viime aikoina lämpimät voileivät on ollut varmin ruoka.
 
Kananpojan jauhelihasta juustoista makaroonilaattikkoa.

Alko kiinnostamaan mitä on piri-pirikana, joten otanpa asiasta seuraavaksi selvää :)
 
Tänään oli hod dog päivä. Kyllä hyvin maistui :)
 

Liitteet

  • 1441199588907.jpg
    1441199588907.jpg
    67 KB · Katsottu: 44
Tänään syöty omatekemää sushia! Jätettiin lohi kauppaan niin ei tee edes mieli, mieskin "uhrautui" olemaan ilman :D
 
Meillä oli tänään ihan perus jauhelihakeittoa. Tehtiin isompi satsi, että syödään sitä vielä huomennakin :)
 
JjkDrddl.jpg

Mies teki aamupalaksi kanapatonkia. Patongin valmisti ihan itse. Eilisen ruuan jämät sai käytettyä.
 
Vitsi kun saiski kaupan karjalanpiirakoita... Nyt ei houkuttele etes lihapiirakka, mitä himoitsin viime viikolla, mutta en saanu tehtyä ku ei ollu jauhelihaa. Ideoita kaivataan kyllä ku ei mikään houkuttele.
 
Pitsa päivä. Mun rakas mies teki meille pitsaa.
 

Liitteet

  • 1441737175243.jpg
    1441737175243.jpg
    82.2 KB · Katsottu: 40
Täällä saattaa olla tietäjiä, suositelkaas hyvää oliiviöljyä, joka ei oo liian öljymäinen ja sopii esimerkiksi salaattiin, olis siis kevyt ja ei liian oliiviöljyn makuinen:)
 
Meillä on tänään tacoja. Mä niin ootan iltaa :)
 
Takaisin
Top