Mitä tänään syötäisiin?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Syysneito
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tohon piirakkaan on laitettu 2purkkia mustikka vanilja rahkaa ja mustikoita päälle :) normi mustikkapiirakka pohja ja murutaikina päällä :P nam

Blaah... taas pitäis keksiä päivällinen. Ei vaan kiinnosta mikään ruoka. Tavallaan haluis jotain terveellistä ja tavallaan haluttais vaan jotain helppoa valmisruokaa, kun mitään ruokaa ei huvittais varsinkaan tehdä :( Ihan tyhjä pää??
Onneks vkl:na on tiedossa ravintolaruokaa :)
Äää nyt näen tv:ssä valkkaria :b Oispa hyvää...

Meillä syötiin valmis makaroonilaatikkoa, ei oo uskaltanut tehä isoja satseja ruokaa kun en oo pystynyt ite syömää eikä mies sais kaikkea tuhottua kun syö lounaan töissä. Pojalle on tehty ruokaa ja pakkasessa on omatekemää aina, ni ei oo nii huono omatunto kun ei tuoreruokaa oo aina ollut :)

Makaronilaatikko vois muuten mennä mutta eilen oli just spagettia ja jauhelihakastiketta. Eilen muuten söin koulussa välipalaksi juustokolmion :) On sellainen kolmio sämpylä jossa juustoa päällä ja täytetty perus sämpylätäytteillä. Oli muuten hyvää! Mutta täytyy jotain leipää vahvempaakin keksiä.

Siis sämpylä kolmion muodossa? Niiku kolmiovoileipä mut sämpylää? Vois olla namia! oon syöny noita valmis kolmiovoileipiä varmaan miljoona kun ainut mikä välillä maistunut eikä kyllä täytä mahaa :(

Meillä on sitten ilmeisesti uuni rikki... Se vähän rajottaa ruoanlaittovaihtoehtojakin... Onneksi on vielä eilistä ruokaa täksi päiväksi. Ehkä perjantaina haetaan vaan pitsat kun on se lakkokin! :)

Mulle maistuis tällä hetkellä kulhollinen kreikkalaistasalaattia salaatinkastikkeella<3 Laiskottaa vaan alkaa tekemään!

Mä söinkin eilen sitten uunijuureksia ja 2h uunissa mureutunutta kasleria. Yllätyksekseni kasler ja perunat maistui hyvin, mutta muut juurekset maistui ihan liian makeilta!!! Onkohan poikavauva tulossa kun tällaiset mieltymykset... Koulussakin söin tyytyväisenä leipää ja mehua kun muut söi suuria meheviä suklaa cookieta kahvin kera! Ei mun tapaista!

Mä söin puolikkaasta subista puolikkaan :'D sit se subwayn työntekijä kysy kasvikset ja mulle on kaikki salaatit, kurkku ym maistunu pahalle. Sanoin et oliivi ja paprika nii se kysy et ai niitä ei laiteta :D

Wifey mies haluaa tehä mustikkapiirakkaa ni se tekee huomenna tolla sun ohjeella :) Saas nähä mitä tulee :D

Hyvä hyvä se on niiin hyvää! Mun mies oli syöny koko piirakan yksin kun olin ollu koulussa torstaina :D :D

Takaisin