Mitä tänään syötäisiin?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Syysneito
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bongasin tänään äityleistä ( :D ) kun porukka on tehnyt kinkku-juusto rullia ja pakkohan niitä oli kokeilla!
Tein voitaikinasta, saunapalvista, leppäsavu-polar juustosta ja väliin laitoin vielä tuoretta ruohosipulia.
On kyllä hyviä!!! :) ImageUploadedByVau Foorumi1442676480.986037.jpg

eloisamami, Mullekkin varmaan maistuis tuollainen suolainen! :) Mihin taikinaan nämä on tehty? Kaupan johonkin valmis?

Ja mulla meni siis koko voitaikina paketti, 300g saunapalvi kinkkuviipaleita ja kokonainen leppäsavu polar juusto + vähän tavallistakin polaria :D

Mäkin oon välillä tehny noita hyrriä minikokoisina ja laittannu täytteeksi fetaa ja pinaattia tai joskus paistettua jauhelihaa ja juustoa

Mä rupesin himoitsemaan kinkkupiirakkaa. Kun vaan sais sen paistettua ilman yökötyskohtausta. Ei oo menemistä keittiöön sillon kun se on uunissa. Pupellan sitä sit jääkaappikylmänä :grin

Mulla on ollut kamala karjalanpiirakoiden himo viimeiset kolme viikkoa, joten oli pakko nyt viikonloppuna ryhtyä leipomaan kun täällä ei niitä ihan kaupan hyllyiltä löydy. En oo sitten seiskaluokan kotsantuntien jälkeen tehnytkään karjalanpiirakoita, ja aluks oli rypytykset ym vähän hakusessa ja riisipuuro meinasi palaa pohjaan, mutta onnistui ne onneksi loppujen lopuksi ihan hyvin. Ja voi että oli hyvää!!!

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1442744160.127156.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1442744160.127156.jpg
    140.7 KB · Katsottu: 35
Katsotaan meneekö suolanen roskaruoka edes alas. Mies tuo kohta wings-aterian jalapeno popperseilla, mozzarella tikuilla ja sipulirenkailla

Spagettia ja jauhelihakastiketta tänään :) Eilen syötiin kebabkiusausta. Tekis mieli tehdä töihin vielä jonkunlainen kanasalaatti, mutta ainekset on vielä vähän mietinnässä.. :rolleyes:

Kanaviillokkia ja riisiä. Ehkä joskus viimeksi yläasteella tätä syöny. Hyvää on :)

Liitteet

• 20151002_160611.jpg
    20151002_160611.jpg
    418.9 KB · Katsottu: 31
Tacoja! Sisältäen mausteista jauhelihaa, sipulia, salsaa, kurkkua ja juustoa. :)

Takaisin