Mitä tänään syötäisiin?

k0ASxiSh.jpg


Kermaista lohta, kotitekoisia lohkopottuja ja salaattia, niin ja oli kotitekoisia sipulirenkaita mutta ne ei löytänyt vielä lautaselle kuvaushetkellä. :)
 
Syysneito, on niin hyvän näköistä että :) kuolaan täällä.
 
Oli kiireinen päivä esikoisen kanssa niin käytiin picnicissä syömässä. Poika sai uuniperunan ja lämmintä savulohta mä tyydyin juustopatonkiin.

Päivälliseksi syödään sit jämiä, kana, kookosmaito riisisekoitusta

Nyt pitäis ryhdistäytyä kunnolla ja alkaa tekee joka aterialle enemmän salaattia ja muutenkin katsoa mitä suuhun laittaa
 
Mä oisin tänään halunnut uunilohta. Muttei kaupassa ollut yhtään :smiley-angry017 Joten piti tyytyä eiliseen jauhelihaperunasoselaatikkoon...
 
Mun oli pakko tänäänkin tehä purkki hernekeittoa ja sinne sekaan tuoretta sipulia. Tää on mun ensimmäinen himo. En viitsi ottaa kuvaa :)
 
Me mennään ultran jälkeen pizzalle Miehen alkoi eilen tehdä ihan hirvsti mieli pizzaa niin sovittiin että mennään tänään, oli löytänyt jonkun tosi hyvältä vaikuttavan pizzapaikan kaverin fb-päivityksestä. Hän on vähän sellainen pizzahifistelijä, pitää olla tosi hyvää pizzaa eikä sellaisia kebabpaikkojen lättyjä. Joo mutta sitä pizzahimoa seuratessani eilen illalla aloin ihmetellä että kumpihan meistä oikeastaan on raskaana.. :D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1440598467.445810.jpg

Näytti alkuun sellaselta et en varmana syö. Mut meni melkei kaikki ja oli iha hyvää :D

En ees oikei tiä mitä tossa oli. Jotai kanaa ja riisin tapasta.
 
Tänään vedin ihan fiiliksissä ruokaisaa salaattia jossa perusjuttujen lisälsi kanaa, avokadoa, päärynää, vesimelonia ja leipäjuustoa. Otin lisääkin. Uskomaton fiilis kun teki mieli ruokaa!!!
 
Tänään oli pakko tehä uunilohta ja lohkoperunoita. Mukana tietenkin salaattia ja maustekurkkua. Kunnon annos yötä vasten :)
 

Liitteet

  • 1440618676050.jpg
    1440618676050.jpg
    54 KB · Katsottu: 50
Kuolaten täällä vaan katselee yks.. Meillä syöty riisipuuroa ja nakkikeittoa tänään.. Enpä huomannu ottaa kuvaa..
 
Ehdottakaas jotain mitä huonovointisen ja väsyneen odottajan tekis mieli syödä, mikä maistuisi 2v nirsoilijalle ja mikä valmistuis helposti ja nopeasti?
 
Oikun tommoinen perus viili oiskin varmaan hyvää pitkästä aikaa... :b
Me syötiin pizzaa tänään :D Oltiin juhlimassa ja huonosti nukuttu yö + etova olo sai tuntemaan ku oisin darrassa :sad001

Ja Eleanora, Joku simppeli ruoka mitä odottaja + lapset söis ois ehkä jotain makaronia ja paistettua naudanj.lihaa (liha erikseen tehtynä, jos tuntuuki ettei itse saa sitä syötyä). Tai joku perunaa ja uunilohta, jos terveellisemmin haluaa syödä (itselle tosin rasvainen kala ei nyt oikein uppoa tällä hetkellä :/ vaikka pizza uppoaakin!) Ja lisäksi jotain raikasta kasvista niinku vaikka kirsikkatomaatteja... Tai joku pinaattikeitto vois olla aika hyvä kans jos ei halua niin rasvaista ruokaa... Pinaattiletut oli itsellä tässä viime päivien suosikki :) Vaikea tosin toisille suositella kun aija henkilökohtaisiakin nämä ällötyksen aiheet! Tosin varmaan niin odottaja kuin lapset arvostaa perusmakuja yksinkertaisessa muodossa erikseen lautasella...
 
Kuva jäi ottamatta tämän päivän ruuasta kun oli niin kiire päästä syömään :grin mut ihan perus broilerinsuikaleita, riisiä ja pakastevihanneksia ja voi taivas kun oli hyvää! :p
 
1.jpg
Makaronimuhennosta (täysjyvä makaroni, naudan jauheliha, iso punasipuli ja valkosipulinkynsi),
mausteena jauhelihamauste, suola ja texmex -meksiko mauste + salaatti, kurkku, porkkana, fetajuusto.
NAM. :Heartred
 
Takaisin
Top