Mitä tänään syödään?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Junibea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitää sekoittaa KoKo ajan =D onneks tulee äkkiä valmiiks! Ja paloi siltikin vähän pohjaan vaikka tein täysmaitoon ja sekoitin koko ajan =D

Teen mä riisipuuron haudekattilassa nii siinä ei voi palaa pohjaan. Mut en mannapuuroa jaksa siinä tehä :)

Tänään tuli pyöräytettyä uunilohta ja muusia. Sipuli- ja valkosipuliviipaleista tulee niin ihania, kun ne muhii uunissa kalan sisässä. Ja koska en lämmitä uunia vain yhden jutun vuoksi, niin piti perään tehdä kardemummakakku. :)

Apua, nyt kun saisi tota kakkua! Kuulostaa ihanalta kaikki mitä oot syönyt :)

Voiko kalapuikkoja syödä? :o oon aatellu et se on vähä niinku tonnikalaki ettei suuria määriä ainakaan.

Oon mä syönyt finduksen kalapuikkoja. Kalaa pitäis kuitenki syödä kaks kertaa viikos, mut kalalajia pitää vaihdella. :)

Meillä suosituinpia ruokia on

Makkarakeitto
Kalapuikot ja muusi
Uunilohi ja muusi
Kinkkukiusaus
Jauheliha- ja makkarakastike kera perunan tai makaroonin
Makkaraperunasoselaatikko
Makaroonilaatikko
Lasangne

Mä teen aina haudekattilassa maitopuurot, kiisselit yms :D tulee hyvää helposti ja ei pala pohjaan ;)

Tänään jauhelihakastiketta ja spagettia, ILMAN maitolasillista, jos sais tuota hemoglobiinia vähän nousuun. En syö kovin paljon punaista lihaa, mutta nyt ajattelin lisätä sitä :happy:

Mies lähti vasta nyt kauppaan niin kestää ennenku saadaan ruokaa. Teen kanarisottoa sitten. :)

Meillä on tänään broilerikiusausta ja alkupalaks sipsiä :D

Ankka 2016 oisko reseptiä? Täytetyt bataatit vuohenjuustolla ja lehtikaalipestolla kuullosti niin tajuttoman hyvältä. Meillä tänään rääppiäiset, vuohenjuustolla täytettyjä kanafileita, uunilohta ja uunikasviksia.

Mä en jaksa tehä ruokaa, joten pakkasesta meinaan lämmittää red currya ja riisiä kaveriks :p mä syön mun päivä ruuan vasta ku kotiin pääsen :grin

Takaisin