Mitä tänään syödään?

Lounaaksi söin (taas) uuniperunoita fetalla, avokadolla ja tonnikalalla. Oon aiiiivan uuniperunoiden lumoissa :)
 
Uunimakkaraa ja perunamuussia:D iltapalaks tekee mieli jotain hyvää, mutta ei jaksa lähtee kauppaan niin pitää tehä varmaan joulutorttuja lisää! :)
 
Ihan kuin joulutorttuja ei muutenkin tekisi mieli, niin te sitten teette niitä urakalla :joyful: Pakko kohta itsekin!

Meillä tänään ruuaksi uunilohta, kanaa tai lihamureketta, kaikkia löytyisi kaapista kerrankin :grin
 
Tuhtia jauhelihasoppaa tänään menussa, kun puolet kotijoukoista flunssassa tai toipilaana. Tosin joulutortutkin voisi tehdä hyvää:)
 
Olen vähän ylpeä itsestäni, kun olen onnistunut säännöstelemään joulutorttujen tekoa, vaikka normaalisti olen oikea torttufanaatikko :hungry: Vasta kaksi (!) kertaa olen tehnyt ja se on todella vähän. Mutta ajattelin, että ei kai sitä enää tässä vaiheessa niin tarvi säännöstellä, kun joulu lähestyy, eihän... :angel11
 
Söin just kalapullia ja muusia lounaaksi tilli-kermakastikkeella, ah! En oo syönyt kalapullia vuosiin :)
 
Tänään olisi kotitekoinen vahinkobuffetti, kun jäminä on nakkeja, lohta ja joululaatikoita :p Tänään pitää kyllä myös tehdä joulutorttuja.
 
Takaisin
Top