Mitä tänään syödään?

Pizzaa !!! :D olisin halunnu makuunista myös karkkia samalla reissulla mutta ei ollut yhtään vapaata parkkipaikkaa missään niin jätin sen haaveen :D
 
Me syötiin eilistö jämäruokaa, muuten oon syöny tänää leipää ja lakuja... Ostin myös poppareita. :D mul on joku herkku viikko selkeesti menossa. :D
 
Tänään iltaruoalla kanawokkia riisinuudelilla.

Huomenna on sitten ihan yoisen asteen eväät tiedossa :D :D Pippuripihvit, paistetut yrttikasvikset, tikkuperunoita ja kermakastiketta. :P
 
Tänään syötiin kasviskeittoa paahdetuista paprikoista ja suklaajuustokakkua :)
 
Mä haluaisin leipoa jotain hyvää, muttei oo aineksia. :grin googlettelin suklaakakkua ja hitsi ku alkoi tehdä mieli :woot: pitäis vaa jaksaa raahautua kauppaan hakemaan ainekset..
 
Onneksi on kaupat kiinni tänään, muuten olisin lähtenyt ostamaan aineksia ties mihin herkkuihin :D
 
Ruoka oli samaa, mitä eilen ajattelinkin, mutta kokki oli "vähän" eri. En jaksanutkaan itse alkaa tekee ja tuli ylimääräinen kaupunki reissu, niin käytiin Panchovillassa. :p Mistään ei saa parempaa evästä ja massua taatusti täyteen. x)
 
Ja illalliseksi linssikeittoa ja jälkiuunileipää :) mä oon ajattellut koko päivän vaan ruokaa :D
 
Tää raskaus tekee ihmiselle kummia! Söin just hyvällä ruokahalulla hernekeittoa jota normaalisti en suostu koskaan syömään :D
 
Takaisin
Top