Mäkin oon tässä vaivihkaa sitä sairaalakassia pakkaillut. Lista mukaanotettavista tavaroista on ollut olemassa jo pitkään sillä ajatuksella, että pakkaan sitten, kun tiedän, että kohta tulee lähtö tai vaihtoehtoisesti niin, että mies saa kerätä listan mukaiset tavarat ja tuoda tullessaan, jos jostain kummallisesta syystä tulis kamala kiire tai lähtö oiskin muualta kuin kotoa.
Nyt oon vähitellen pakkaillut sellaisia asioita, joita en kuitenkaan täällä kotona toistaiseksi tarvitse. Repusta löytyy tällä hetkellä imetysliivit ja liivinsuojia, kantoliina, kaksi myssyä vauvalle, sisäkengät, pari lehteä, pillimehuja, pieni mehukeitto ja pussipuuroja. Turvakaukalossa odottaa valmiina kaukalopussi, topattu fleece-haalari ja muut kotiintulovaatteet (potkupuku, sukat, raapimistumput, kypärämyssy, pipo ja paksummat tumput).Lähdön hetkellä pakattavaksi jäävät vielä hygieniatuotteet sekä tietysti neuvola- ja Kela-kortit, rahat, puhelin ja laturi.
Omia kotiintulovaatteita en ole toistaiseksi saanut pakattua. Siltä osin voisi yrittää tänään ryhdistäytyä, mutta jos ne nyt jäisivät pakkaamatta, niin eiköhän tuo mies mulle jotain päällepantavaa löytäisi, sikäli mikäli en voisi tulla kotiin niissä vaatteissa, joissa sairaalaan menin. Villasukat pitäisi vielä tuonne kassiin sujauttaa. Muuten alkaakin olla valmista. :)