Mitä mukaan sairaalaan ?

Mä en oo edes pakannut, kun tuntuu ettei tää tuu ennen maaliskuuta :D
 
En mäkään oo pakannut vielä muuta kuin eväät. First things first. :grin Turvakaukalossa on lisäksi valmiina kaukalopussi ja vauvan kotiintulovaatteet. Muista tarpeista mulla on vaan lista. Heitän kamat kassiin sitten, kun lähtö on oikeasti edessä.

Imetysliivit ja liivinsuojat voisi kyllä laittaa kassiin. Enhän mä niillä toistaiseksi mitään tee.
 
Mä luuulin saavani sen käynnistyksen ja aamulla jopa siirsin kaukalon pois kaapista toho olohuoneeseen vaatteineen päivineen,mut en saannu :sad001 Tänää ollu ihme siivous vimma ja sen jälkeen ollukki tavallista kipeempi ja supistellu aivan järjettömästi.. Tuliskohan se sittenki itekseen?:D
 
Mäkin oon tässä vaivihkaa sitä sairaalakassia pakkaillut. Lista mukaanotettavista tavaroista on ollut olemassa jo pitkään sillä ajatuksella, että pakkaan sitten, kun tiedän, että kohta tulee lähtö tai vaihtoehtoisesti niin, että mies saa kerätä listan mukaiset tavarat ja tuoda tullessaan, jos jostain kummallisesta syystä tulis kamala kiire tai lähtö oiskin muualta kuin kotoa.

Nyt oon vähitellen pakkaillut sellaisia asioita, joita en kuitenkaan täällä kotona toistaiseksi tarvitse. Repusta löytyy tällä hetkellä imetysliivit ja liivinsuojia, kantoliina, kaksi myssyä vauvalle, sisäkengät, pari lehteä, pillimehuja, pieni mehukeitto ja pussipuuroja. Turvakaukalossa odottaa valmiina kaukalopussi, topattu fleece-haalari ja muut kotiintulovaatteet (potkupuku, sukat, raapimistumput, kypärämyssy, pipo ja paksummat tumput).Lähdön hetkellä pakattavaksi jäävät vielä hygieniatuotteet sekä tietysti neuvola- ja Kela-kortit, rahat, puhelin ja laturi.

Omia kotiintulovaatteita en ole toistaiseksi saanut pakattua. Siltä osin voisi yrittää tänään ryhdistäytyä, mutta jos ne nyt jäisivät pakkaamatta, niin eiköhän tuo mies mulle jotain päällepantavaa löytäisi, sikäli mikäli en voisi tulla kotiin niissä vaatteissa, joissa sairaalaan menin. Villasukat pitäisi vielä tuonne kassiin sujauttaa. Muuten alkaakin olla valmista. :)
 
Mä en vieläkään ole tehnyt edes listaa, en mä tiedä mitä siellä muka tarttis.:D Mies on hoputtanut jo useamman kerran kassin pakkaamista..
 
Juomista, joku sporttipullo mitä saa täytettyy ja mist voi juua makuultee vaiks. Täältä saa ainaki nii pahaa mehua ni mul on menny monta omaa trippii ja mies toi jo lisää. Koko ajan kauhee jano:) Rahaa, täälä on myös hirveetä kahvia, ni se haetaa kanttiinista:wink sit mul on ollu herkkuja:) kynä ja vihko, oon kirjotellu pieniä muistiinpanoja itelleni:) sit pesutarvikkeet, ja itelle ja vavelle vaatteet.
 
Mä oon jotenkin ihan hukassa ton kassin pakkaamisen suhteen. Mietin ja pyörittelen tavaroita ees taas ja aattelen että kuitenkin jotain unohtuu! Eväitä en varmaankaan ota mukaan koska mies sanoi eilen että hän tuo mulle sinne mitä ikinä haluan :D Sanoin että pepe- laku ois kiva.
Oon ajatellu myös ottaa kirjan mukaan, onkohan se ihan pöljä idea? :D
 
Ei kannata ottaa paineita, loppujen lopukshan pitäis periaatteessa selvitä äitiyskortilla :wink.
 
Mulla oli vähän kaikkea jota heittelin kassiin ennen lähtöä, kun soittelin synnärille.

Eväitä en ehtinyt ostaa ja hyödyllisemmiksi tavaroiksi muodostui kännykän laturi, hammasharja, villasukat ja sisä kengät.

Lisäksi oli ihana käydä suihkussa,kun oli oma hoitoaine ja osastolla tunsin oloni paremmaksi,kun sain omat sisähousut jalkaan.

Tablettia en edes avannut.

Vyö olisi ollut kiva,kun farkut olikin 5nroa isommat kuin tullessa.

Ruoka oli aika heikkoa,joten omat eväät olisi ollut aika jees.
 
Jos sulla vaan siä joku käy katsomassa, kellä on mahollisuus tuoda jotain. Ni et tosiaan tarvi ku äitiyskortin!!! Mulla oli lehtiä ja sen sellasia mukana, mutta suurimmaks osaks tuijotin vauvaa tai telkkaria!!! Ja jos puhelimella pääsee nettii ni se on siinä!!!!:)
 
Mä pakkasin kassin vauhdilla supistusten lomassa. Paljon mitään en oo sit sieltä kuitenkaan tarvinnu. Oikeestaan vaan imetysliivit, omat hygienia tuotteet äitiyskortin, juomapullon, suklaata ja trippimehua. Päätin sit kuitenkin käyttää sairaalavaatteita ja siteitä.
 
Ei olis kans tullu mieleenkää laittaa muutaku sairaalan vaatteet. Sen verta suttasin:wink omat sukat oli:)
 
Metaldshade (tai joku muu jolla on nyt kokemusta), kerropas mulle TAYSin sisäkenkätarpeesta? Onko siellä olemassakaan sairaalan puolesta tossuja, vai onko se aivan pakko ottaa omat mukaan?

Mulla on vaan reinot sisäkengiksi meille molemmille eikä ne todellakaan mahdu kassiin :meh: En millään haluaisi ottaa niitä ellei ole aivan pakko...
 
Siellä infossa sanottiin et ei välttämättä oo niitä kokoja, et se on sit tuuria mitä on sillä hetkellä. Et suositteli ehottomasti ottaan sisäkengät ja miehelle kans ehottomasti.
 
no heillä TAYSissa on suositus omista kengistä, mulla oli mun työ kengät= puukengät steel capilla :rolleyes: ja ajoi asiansa,
ukolla oli jotkut kauheet crocksit ja ne jäi sinne osaston roskikseen lähteissä :)

kyllä niillä jonkinlaisia sairaala sandaaleja löytyy, mutta omathan on aina mukavammat.

sisäkengiksi näköjään lasketaan mitkä vaan lärpättimet,näköjään :p
 
Noo, katotaan tuleeko otettua reinot mukaan vai ei. En millään vaan viittis muuttaa kahden kassin kanssa pelkästään kenkien takia, muutenkin sitä romua on mukana ihan riittävästi. Hiihdän sukilla jos tarvii, tai ihan sama jos on pari numeroo liian isot tossut jalassa.
 
Takaisin
Top