Mä unohdin pakata höylän. Ja voi hitto sitä kainaloiden sänkeä+hikoilut päälle. Yäk! Mullahan kyllä tosin veny se sairaalareissu pidemmäks ku oli tarkoitus.
Ainaki täällä OYS:ssa on jotenki tosi kuiva sisäilma, et jos vaan on yhtään taipumusta silmien kuivumiselle, niin kannattaa ottaa kosteutustippoja mukaan. Tai en tiedä kyllä että saisiko täältä osastoltaki jos pyytäis. Mulla on nenänki limakalvot niin kuivahtanu täällä ollessa, et oli pakko suihkauttaa vähä ceridal-öljyä nokkaan.
Mulla oli 2 Trip-mehua mukana ja pyysin miestä tuomaan nyt lisää. Sairaalan mehu kuivatti suuta aivan tolkuttomasti. Ilokaasua kun vedin maskilla niin kuivas suu kans. Ja se Tripin pilli oli ehdoton apuväline! En tosin edes kysynyt olisko täältä saanut pilliä mut olen juonut vettä kylkimakuulta mukista pillillä samalla kun imetän. Mulla on kyllä tollanen sportti-pullokin mukana mutta ei ole tullut käytettyä...
Omat imetysliivit, suojat ja sandaalit on käytössä muuten sairaalan kamppeissa. Liivit vaan taitaa olla auttamattoman pienet siinä kohtaa kun maito nousee kunnolla rintoihin. Jotain makeeta tekee välillä mieli, onneks on Hopea-toffee pussi mukana! :)
Pivi meni muistaakseni SATKSiin synnyttää? Kannattaa varata mukaan joku villatakki tai huivi hartioille + villasukat. Tulee tarpeeseen jos saat sängyn ikkunan vierestä. Käy sellainen veto, että mulla on aina yläselkä jumissa, varpaat jäässä ja nokka aivan tukossa kun sieltä pääsee pois.
Mä kun tosiaan en palele niin mä kuljen täällä (TYKS) käytävillä paljain jaloin ja ilman tuota takkia ja hihat käärittynä ylemmäs. On täällä joillakin omat villasukat ja villatakkikin päällä. Eli laidasta laitaan, riippuen miten herkästi paleleva tai lämmin kukin on. :)
Juu Janna ja riippuen siitä kuin paljon osastolla vetää. Usein kuulemma maidon noustessa pukkaa olee kuuma ja hiki valuu, mut kannattaa silti katsoa et ei turhaan vilustuta itseensä ja saa lihaksia jumiin.
Mullakaan oo ikinä yhdelläkään osastolla tuolla Porissa kylmä ollut esimerkiksi yhteisissä tiloissa, mutta se veto mikä käy ikkunan vieressä olevaan sänkyyn on jotain järkkyä. Nytkin kahden viikon takaisesta reissusta vieläkin kurkku kipeenä ja hartiat jumittaa...
Happy, miun niin tekis mieli syyä suklaat pois sairaalakassista.. Vedin jo loput nutellat naamaan. kävisköhän mies hakemassa suklaata kaupasta niin jäis eväitä sairaalaanki :D
Mulla oli pussi hopeatoffeeta mukana ja vedin ne naamaan eilen ja hyvin on vatsa toiminut sen jälkeen. :D Hiukan harmittaa etten pakannut mitään suklaata... No, kotina sitten saan illalla sitäkin, ehkä maltan odottaa. :)
Täälläkin sairaalakassin karkit/suklaat syöty jo esikoisen kanssa. :D Parempi melkein olla ostamat mtn valmiiksi enää ja pyydän sit vaan miestä tuomaan herkkui sen mukaan sairaalaan mitä sattuu tekemään mieli. xD
Mulla on pilkimehut ja pieni mehukeitto sekä pussillinen pähkinöitä tallella. Kaura- ja Geisha-keksit korkkasin kuumeiselle esikoiselle eilen, kun mikään ei toiselle maistunut.