Mitä mukaan sairaalaan ?

Jaa se kassi pitäskö se pakata?? Rv 38 tänään. Ei vaan jotenkin saa aikaseksi.. olen kyllä namipussin ja pari soijakaakaota ja ostanut ja musta ne eväät on tärkeimmät. Ok ehkä ois hyvä eväitten lisäksi napata mukaan mm piilarineste ja silmälasit kun sellasia käytän :-D ainiin ja esikolle on ostettu smoothie ja pähkinöitä kun tulee vauvaa oson kanssa katsomaan..katotaan jaksanko vielä jpnkin pikkulelun käydä isovelilahjaksi ostamassa. .

Mä olen pakannu kassin jo 2 kertaa ja nyt mies sit sano, että katotaan se vielä kerran läpi... Ootteko pakannu/ottamassa mukaan jotain omia erikoiseväitä? Mulla ei oo ku pari trip-mehua ja lakupussi..

Mä aattelin evääks suklaalevyn ja täältä inspiroituna lakupussin... Hmm ehkä pähkinöitä, kun vois syödä sillon kun mies ei oo paikalla saamassa reaktioita :-)

Batterya!!!! Se on ainoo minkä oon suunnitellu. :) mahdanko omistaa ees mitää semmosta laukkua?!? Noo muovipussiin sitte!

Suklaata on mukana evääks, pitäs kyllä niitä lakuja ostaa kans.. Kassit on enimmäkseen pakattuna, siis oma, miehen ja vauvelin. Synnytystoivelistaa pitäs varmaan vielä vähän ihmetellä..

Mä en oo kassia pakannut enkä varmaan pakkaakaan ennen kuin sitten, kun tietää, että se on menoa nyt. Listan mukaan otettavista kamoista oon kyllä tehnyt jo kolmisen viikkoa sitten. Se on sen verran yksityiskohtainen, että mies osais hyvin sen perusteella tuoda tavarat kotoa, jos jostain syystä joutuisin yllättäen lähtemään enkä ehtisi pakata. No, vauvalle ei ehkä osais tuoda juuri oikeita kamoja, mutta esikoinen onneksi osaisi auttaa isäänsä tässä asiassa, kun yhdessä ollaan Turbolle asu valittu. :)

Hmm... Voisin kyllä oikeastaan tänään jo laittaa noi loputkin vauvan kotiutumisvaatteet turvakaukaloon valmiiksi. Lämpöpussi ja topattu fleece-haalari siellä jo odottaakin.

Multa puuttuu eväät sairaalakassista :woot: onneks kaapissa on aina lapsi vieraille varattuna pillimehuja, kaappaan sieltä sitten mukaan. Käydä ostaa vielä luumuja ja joku kompiaspussi piilottaa johonki ettei itekkää sit muista missä on :p

Mäkään en oo eväitä vielä haalinut. :D Mutta eipä viimeks ollut cittarissa niitä pillimehu-ruusunmarjakeittoja joita tahtoisin mukaan. Namit ei kyllä saletisti ees pysy missään pakattuna... :D ehkä mä lähen abc-marketin kautta synnyttää?? ;)
Mut synnytystoivelistan kirjasin eilen!

Mä oo miettiny tota toivelistaan mut ei tiiä mitä siihen kirjottasin... ainoot mitä tiedän haluavani on

1. Kerrotaan aina mitä tehdään/mitä tapahtuu
  2. Piikkejä en halua nähdä
  3. Lämpöpussi, ilokaasu ja todennäköisesti epiduraali
  4. Mies yläpäässä kokoajan :joyful:
Oisko tossa kaikki oleellinen... emmä tiiä mitä mä haluan. Haluan et joku synnyttää mun puolesta, mä voin kuitenki ottaa sit sen vauvan :laughing021

Mulla ei vieläkään oo mitään listaa... Pitäis kai kirjata jotain ylös ku meen ihan lukkoon kun multa lääkärit kyselee jotain.

Ei mulla kyllä oo muuta ku, että epi sit ajoissa ja haluun ilokaasua. Ei turhia ronkkimisia. Mun verenpainetta pitää tarkkailla.

Mä lisään kans ton ei turhia ronkkimisia :p
Kertokaa joku mitä muuta siihen vois laittaa. Ensisynnyttäjänä ei yhtää tajuu mitä voi ja ois hyvä tajuta toivoo... :eek:

Mulla listaan tulee
Kerrotaan mitä tehdään
Ammeeseen jos vaan mahdollista
Ilokaasua
Sängyssä en tahdo olla jos ei oo pakko
Synnytys jakkaralla
Kivunlievitystä pyydän jos tunnun tarvitsevan

Oiskohan tossa mun oleellisemmat ja joo lämpöpussin voisin ottaa tällä kertaa mukaan...

Osaisko joku Husin alueella synnyttävä kertoa, mistä se sellanen synnytystoive-lomake tai mikä olikaan löytyy? Meille ainakin sairaalassa neuvottiin, että kannattais käydä täyttämässä sellanen valmis lomake, mutta nyt en löydä sitä.

Onko oysissaki tollanen jossain vai riittääkö et kirjottaa vaa lapulle? Mullon tänään jotenki tosi tyhmä olo ku kyselen vaa koko ajan

Onko oysissaki tollanen jossain vai riittääkö et kirjottaa vaa lapulle? Mullon tänään jotenki tosi tyhmä olo ku kyselen vaa koko ajan

Mullakaan ei mitään hajua mikä täällä käytäntö noiden synnytystoiveiden kanssa, edellisessä raskaudessa kun ei sinne asti päästy. :D

Takaisin