Kyfi1273830
Näppärä viestien naputtelija
Meillä lähtee tällä kertaa tutti mukaan sairaalaan. Hyvä kun muistutitte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja imetysliivit minkä kokoset kannattaa ostaa ja mistä niitä saa yms??
Eli mitä nää liivit tuli sit yhteensä kustantaan? Pitäisköhän munkin tilata netistä kun en kauheesti jaksais enää kaupoissa kävellä.. mut sit taas jännittää et kerkiikö tuleen ennen kun mulla tulee lähtö! :DMä tilasin tänään Bravadon imetysliivit Briteistä nursingbra.shop.co.uk. Kaverit on merkiä kehuneet tosi paljon ja liivit olivat n. 10 € halvemmat / kpl siellä kuin Suomen nettikaupoista ostettuna ja postikulutkin oli vain punnan. Sähköpostiin oli jo tullut tieto, että paketti on lähtenyt matkaan, eli ensi viikolla viimeistään pitäisi päästä testailemaan. :)
Eli mitä nää liivit tuli sit yhteensä kustantaan? Pitäisköhän munkin tilata netistä kun en kauheesti jaksais enää kaupoissa kävellä.. mut sit taas jännittää et kerkiikö tuleen ennen kun mulla tulee lähtö! :D![]()
Joo, mä ainakin otan ihan raskausaikana käytetyt housut. Mahaa kuitenkin jää, ja mulla vielä sektiohaava, niin en halua, että painaa.Ne omat kotiinlähtöhousut kannattaa olla tarpeeksi isot... Vaikka esikoisen kohdalla painoa jäikin reilusti sairaalaan, niin vatsa oli sellainen pehmeä hyllyvä läjä, joka ei meinannu mahtua mihinkään omiin vaatteisiin...