Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No eilen olin vielä ihan kuollu ja makasinkin koko päivän, mut ihan yhtäkkiä tänään ollaan oltu jo voiton puolella! Meillä oli likan kanssa kampaaja että sekin teki olon heti paremmaks kun sai sen hiton reuhkan pois silmiltä!
Päästiin kotiin niin toi meijän husky neitihän tuli sit pihassa vastaan, eli oli kaivanu ittensä ulos aitauksesta ja kaiken kukkuraks käyny tossa naapurin pellolla kierimässä ja haisee siis ihan järkyttävästi lehmän paskalle!! :grin Ja tietenkin piti niin ilosesti hypätä heti mamman syliin, joka oli juuri tänään ottanu puhtaat vaatteet narulta päälle.. :wink

Mul on heidi muuten välil kans tollasia päiviä! Onko sul muuten ollu ihan rauhallista noiden oireiden suhteen, meinaan vaan kun monethan jo noilla viikoilla on kärsiny niistä supistuksista, ni onks sul mitään sellasta vai onko senkin suhteen seesteinen aika.. ? :) Voi että, oon niin kade noista sun viikoista.. :rolleyes:

hienoa että siä voidaan jo paremmin! :) kai mulla on si joku kaamee flunssa just sillon kun pitäs synnytellä,kun on koko talven välttyny kaikelta...

ja voi ei tota koiraa o_O:p:grin hyvä tästä sivusta naureskella :grin määkin haluun kampaajalle!pitäs varmaan varailla ennen kevään juhlaputkee...

ei mua supista silleen kipeesti yhtään. :) kivuttomia harkkoja tulee jos liikaa riehuu (esim.sunnuntain kodinhoitopäivä);ja sit välillä semmosia "sukkapuikkosuppareita" et tosiaan tuntuu kun sukkapuikolla tökittäs sisään.oon olettanu sen johtuvan siitä et vauva on ny pää alaspäin ja jotenkin kai hakee jo paikkaansa siä.mut muuten ei tosiaan oo ollu mitään,yllättävän helposti menee siis nyt. :eek::grin ainoo vaan et ny vihdon alkaa huomata et tää maha on tiellä kun yrittää könytä sohvalta ylös tai poimia lattialta kissankuppia tms. :p

huomenna pitäs pyöräillä aamulla asemalle (5km),mennä junalla treelle ja hillua siä koko päivä ja sitten illalla takas.voi olla et sen jälkeen on aika kuallu :p

mut ethän sä oo kun 6 viikkoo perässä :) ja pitkäks tää menee kuitenkin,niinkun kaikilla mun suvun naisilla tähän asti...yhyy.nyt tää periaatteessa sais kyllä tullakin,kun sain kun sainkin kouluhommat kasaan,huomenna on viimenen läsnäolojuttu ja muuten vaan ootan et saa pisteet rekisteriin ja voi papereita hakee.

Ai kauhee, ois kyl todella syvältä joutua synnyttään kipeenä, jos oisin siin pahimmassa kondiksessa joutunu viel puskeen mukulaa pihalle niin ois varmaan pumppu leikannu kii! :confused:

Joo suosittelen, kyl se kampaajalla käynti tekee mielelle ihmeitä! :) Tosin me jätettiin nyt värjäys väliin ku ei ois kestäny perse eikä rakko istuksia siel 2,5 tuntii. Heitän tukkaan kotona mustan värin ja kattellaa sit syksymmällä taas jos jotain raitaa heittäis.. Ah,meil ei onneks oo mitään muit juhlia ku tytön synttärit kesäkuussa, sinnekkin mun ystävä äitinsä kans haluu leipoo likalle mieleisen kakun, enkä pistä pahakseni ollenkaa!! :wink

No onneks et oo joutunu kärsiin niistä kivuista, se on kyl niin rankalta kuulostanu noilla muilla naisilla et huh.. Toivotaan et sulla kävis samanlailla ku mulla ekassa et sit ku ne kivut tulee ni sit se onki menoo.. :rolleyes: Tohon maha juttuun yhdyn kyllä mäkin, saas nähä näkeekö sitä myöhemmin sit enää edes eteensä tän pötsin takaa.. :grin
Pyörän päälle istuminen ei tulis meikäläisellä kyllä kuuloonkaan, oikeen pahaa tekee aatellakki.. :confused:

joo väripurkki itelläkin oottelee kaapissa,kun niitä sai mammuttimarkkinoilta halvalla hetki si :grin ei vaan raaski siihen kampaajaan sitä yli satasta sijottaa,ei sit millään.:sad001

eihän se ihan herkkua enää oo se pyöräily,aika rauhakseen saa mennä ja seisoo polkimilla pahimmat töyssyt o_O ei vaan viittis mennä ja maksaa noin lyhyestä bussimatkasta 3,40/suunta kun fillarilla pääsee samassa ajassa ilman aikatauluihin sitoutumista.siispä pitää yrittää...takaspäin voi nakittaa miehen hakeen jos ei pytykään enää :grin

tässä yritän just miettiä pääni puhki jotain lahjaa mun graduohjaajalle,mut eipä oikein oo ideoita...mitä voi ostaa +50v miehelle,jonka elämästä ei si niin tarkkaan tiiä mitään?en ees tiä juoko se mitään niin joku pullo on vähän riskialtis idea...varmaan pyörin huomenna pitkin tamperetta paniikissa ja hankin mojovat liitoskivut. :p ne on meinaan seuralaisena heti,jos liikaa kävelee...:confused:

Siis mä oon niin huono ostaan kellekkään mitään lahjoja, siks just se joku pullo on aina sellanen vakkari! :rolleyes: Ja oisin tohonkin ehdottanu just jotain perinteistä litran kossua, konjakkia tai viskiä, mut tosiaan jos ei henkilö sit juokaan niin menee hyvä viina ihan hukkaan.. :grin

Ou, mä niin tiiän ton fiiliksen, ei tarvi kauaa tuol kaupoilla pyöriä ni johan on liitokset liekeissä!! Voi olla että oot aika valmista kauraa ton koko päivän reissun jälkeen.. :confused:

VIINI on aina hyvä pullolahja, sitä käyttää niin moni sellanenki jotka ei ehkä muuten jois mitään alkoholia.

Niin no totta! Ja meillä kun ei esim. punkkua juoda ollenkaan, koska se on niin törkeen pahan makusta ni aina ku väki antaa lahjapulloks punaviiniä niin se on sit aina hyvä joululahja jollekkin jonka tiedän sitä juovan ja säästyy omat rahat! :grin

Joo ne voi sit aina kierrättääkin ;) mies saa kans joulusin aina monta punkkupulloa eikä ite sitä juo, mut mä hoidan kyl sit... ;) viimejouluset odottelee kellaris! :grin

Joo meilläki ukko just viime jouluna sai jonkun punkkupullon ja tuli kotiin kertoen et on suoraan Italiasta ja et ei kuulemma täältä saa, no meitsihän oli heti et loistavaa! Tarttinkin just yhden lahjapullon Toimitettavaks espooseen, ja lahjan saajalta tuli aattona oikein kiitokset kun oli ollu niin hyvää.. :grin Eikun ilo kiertämään vaan! Mikähän siin onkin et aina pitää sitä punkkua antaa, mulle kelpais vallan mainiosti ne valkkaripullot ja miks ei ihan pönikätkin! :p

terveisiä tampereelta;ja joo,olen aika kuallu.perse tulessa liitoskivuista :confused:o_O ...jätin fillarin suosilla asemalle ja nakitin miehen hakeen mut kotiin :p

pikkasen on vauhtikin näköjään hidastunu,muistutin varmaan lähinnä taapertavaa ankkaa.sain meneen tunnin matkaan rautatieasema-koskari-kahvila (poikkesin jopa 3 liikkeessä sinä aikana,ja stokkalla pissalla eka tietty o_O ) kerrottakoon tamperetta tuntemattomille kanssasisarilleni,että normaalitilassa toi reisu olis kestäny ehkä 20min...tylsästi päädyin vaan kahviin ja konvehteihin sekä luontoaiheiseen kirjaan graduohjaajalle.toki toi lahja kertoo antajastaan,koska kahvi oli tampere-sekotusta (miellän itteni edelleen tamperelaiseks),konvehdit belgialaisia(oon ollu siä 8kk harjottelussa ja belgia vaan on paras herkkumaa) ja toi luontokirja ny sopi graduteemaan mm hyvin.et ihajjees...ei vaan olis kyenny taaperteleen lahjojen perässä yhtään enempää niin menin sit sillä periaatteella et mitä ny osuu matkan varrelle niin saa kelvata :p

no,mutta tänään sitten voi sanoo virallisesti et ohi on 7v (eli liikaa) opettajaopintoja.kaikki on nyt tehty,enää viimesten pisteiden kirjautumista rekisteriin ootellessa ja paperit tilaukseen.päällimmäinen fiilis:tässäkö tää ny si oli.plää.aikamoinen antikliimaksi. :p:grin

heidi, No mutta sehän oli ihan hyvä lahja ja ajatushan se on tärkein! Ja onneksi olkoon nyt sitten vaan, oot saanu aherrukses päätökseen! :)

åke, Hui hitto, nyt sitten kyllä otat ihan lunkisti, olis kyllä vielä hurjan aikaista vauvelin syntyä! Sulla on nyt hyvä syy ottaa ihan levon kannalta ja hemmotella ittees.. :rolleyes:

Mä tulin nopeesti vaan pyörähtämään täällä onnittelemassa heidiä siitä että opiskelut on vihdoin paketissa! Onnea onnea!!!

Åke ota nyt sit ihan rauhassa että vauva saa kasvaa mahassa vähän pidempään! Mä kun sain tän oman pikkuruisen syliin niin tajusin miks ei se tullu aikasemmin. Se on edelleen niin pieni ettei se aikasemmin olis ollu valmis! Koita jaksaa lepäillä!

siis että voi ihminen tuntee ittensä tyhmäks ja avuttomaks; menee hermo!!!!

irrotin pehmusteet turvakaukalosta ja pesin ne.arvatkaa osaanko laittaa niitä enää takas siten miten ne oli?tällä hetkellä 3 palaa ettii paikkaansa vielä... :mad: :angry4 :smiley-angry016 :BangHead tossa on joku irtokikkuloista kasattava vauvatuki ja ny ei oo mitään hajua missä järjestyksessä ja miten noi palat kuuluis.tuleeko se perseen alle vai selkää vasten ja jos niin miten kun joka paikasta muka ne vyöt on tiellä.ja noi vyöpehmusteet,monellako eri tavalla väärin ne voi laittaa...oli pakko jo poistua kun alko päänsisänen lämpötila jonkin verran nouseen.siis ei helvetti miten voi olla näin vaikeeta?ja miks näistä suunnitellaan sellasia et ilman ohjekirjaa ei näköjään pärjää?hä?!?

no ne muka haisi "varastolta" mun raskausnenään.ja olin ihan varma,että osaan sen kasata,helpolta ja loogiseltahan se näytti...joo.näytti. :smiley-angry019 ne kolme palaa on edelleen irti koska meillä on miehen kanssa eriävä näkemys siitä miten ne tulee.

kumpaan luottasitte?muhun,jolla on ihan paska hahmotuskyky tämmösiin,mutta mulla mielestäni on jonkinlainen kuva siitä miten ne olin kerta ne itte irrotinkin
vai mieheen,joka ei ollu tän tapahtuessa paikalla mutta keskimäärin on fiksumpi tämmösissä kun minä.no yhtä paska lopputulos se on kummillakin tavoilla tällä hetkellä...great.

yks pala ettii viäkin paikkaansa...no olkoon paska.

haluan nyt valittaa sitä,kun tajusin just et jos kaikkee juhlii mitä on juhlittavaa,tässä on about kuukauden sisään kymmenet juhlat :eek::mad: millähän rahalla ja ajalla...omista joutuu varmasti ainakin tinkiin ensimmäisenä :sad001 ei vaan oo resursseja alkaa koko suvulle mitään laitteleen...
olis seuraavaa aikajärjestyksessä:
1 äitienpäivä
2 omat synttärit
3 siskon häät
4 miehen veljen lapsen ristiäiset
5 omat valmistujaiset
6 äitin eläkkeelle jääminen
7 äitin synttärit
8 miehen äitin synttärit
9 porukoiden 40v hääpäivä
10 oman lapsen nimiäiset

että heippa.:confused:o_O

heidi, no kumpaas sit loppuviimein luotitte? :grin Mut ihan hyvällä mallillahan se nyt on jos yks pala puuttuu enää.
Huhhuh, johan on kekkereitä.. :eek: Onks noi kaikki synttärit ihan täys kymmpejä vai jotain välivuosia? Ja jos nuo sun äidin pirskeetkin on peräkanaa ni eiks se ny riittäs että edes toisiin menee..? o_O Aika hurjalta kuulostaa toi määrä..

Mulla jos ois tollanen lista niin jättäsin ihan huoletta noistakin ainakin puolet väliin, Selitykseks sais luvan riittää se et juu on liitokset niin helvetin kipeet et nyt ei pysty sori.. :rolleyes: Tai sit jos kyse ois mun suvun bileistä ni noistakin kuiteski kaikki muut paitsi muksujuhlat ois sellaset ryyppykekkerit niin sanoisin vaa et kiitos mut nyt ei kiinnosta, osallistun sit taas ku voin itekkin ryypätä, ja kukaan tuskin ees ihmettelis.. :grin

ylimääräinen.jpg joo tällanen pala ettii viä paikkaansa...ei mitään käryä tuleeks toi ny persiin alle vai selkätueks vai mitä :confused: äh.

sekä omassa että miehen suvussa on ollu tapana muistaa ja käydä kahvilla vaikkei mitään sen ihmeempiä juhlia pitäskään,ja aina sinne pitää si vähintään se kukka ja kortti raahata.eikä ne ilmasia oo nekään.ja porukoille välimatkaa se 80km viä päälle (häihin viä enemmän).osa noista juhlista ajottuu taatusti oman muksun syntymän jälkeen,et olisko se ny si riittävä syy jättää välistä vai vaaditaanko nimenomaan paikalle kun kerran oon mahastakin jo eroon päässy,en tiä...äh.ahistaa.

siskollanikin on suhteellisuudentaju vähän hukassa,kun on tosiaan luottanu mun varaan sellasia pieniä vastuita kuten sen häämeikki ja tekstin lukeminen vihkitilaisuudessa,ja kaiken huipuks juhlien musiikki musavehkeitä myöten.että mitäs sitten jos ei päästäkään,kun ei niitä vehkeitä täältä si kukaan hae kun välimatkaa on se sata kilsaa...ite en morsiamena kyllä uskaltais :eek:

Takaisin