ainiimmuute; tapahtu tänään tosielämässä.osa raskaana olemisen iloja vol miljoona; kuinka saada pyörä telineestä,jos joku on pysäköiny omansa siihen tasan viereen.ei oikeen mahu...
olin laittanu eturenkaan semmosella lukolla siihen telineeseen kii niin ei toivookaan ollu mahtua ottaan sitä siitä välistä si,kun kummallekin puolelle oli parkkeerattu ja etupuoleltakaan ei päässy kiertään kun oli seinää vasten se teline.siinä si oottelin ja ihmettelin et mitäs ny
jouduin jotain randomi ohikulkijaa pyytään apuun, et viitisikkö mitenkään avata ton lukon
raskaana olemisen iloja vol miljoona + 1: välillä on sellanen olo,että hormonit heittää ja oon ihan sekopäinen akka ja välillä se ahdistaa ihan huolella, kun ei hallitse itteensä ja tuntuu et oon tosi herkillä ja alan helposti itkemään tai kiihdyn nollasta sataan sekunnissa,mikä ei oo mulle tyypillistä ollenkaan
hyviä esimerkkejä: eilen aloin itkemään perhevalmennuksessa kun se iso isi pieni tyttö sylissä oli vaan niin hellyttävä (ja mä en ikinä oo tommosiin ees juur huomioo kiinnittäny). ja toinen hyvä esimerkki pääsiäiseltä, kun mietittiin miehen kans et mitä tehtäs ja mieli teki pihalle kun oli hieno ilma jne.toisaalta olis pitäny siivota ym...no oli jo aateltu lähtee "johkin" mut mua si alko vituttaan kun tuntu et päivä menee taas haukotellessa ja mitään ei tapahdu kun yks vaan roikkuu koneella.joten riivin lähtövaatteet pois ja aloin kiukuspäissäni tiskaan.ja si kun mies ihan auttaakseen kaivo imurin ja alko myös siivoon niin minäpä aloin sitten itkemään kun vitutti kun päivä menee siivotessa ja minä olisin halunnu lähtee johkin
ja ny mun tekis mieli vetää kilarit tosta miehen tupakanpoltosta ja siitä ettei se ees vaivaudu mitään synnytysjuttuja lukeen vaan pelaa mieluummin vaikka tankkipeliä
apua.loppuuks tää siihen et synnyttää,vai saako imetyshormonitkin jotain vastaavaa aikaan?