Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiukkuan nyt täälläkin vähän kun kiukututtaa...
Miehen pieneen kalloon ei vaan jotenkin mahdu se, että olen raskaana ja mua ei kiinnosta katsoa muiden ihmisten tai hänen päihtymistään, itse limpparia litkien. Ja sitten kuunnella fiksujen viinoissa olevien ihmisten analyyseja. Voi huh huh! :(( Ei sitä tiedä olisko helvetin vihainen, vai vaan tosi masentunut... Koulukin pitäisi saada tältä vuodelta purkkiin ja plaa...

Onnea Cranberrylle, luin hieman koitoksistasi ja onneksi odotus on nyt onnellisesti ohi <3

voi ei hymykuoppa!toivotaan ettei menis kovasti paljon pitkäks!

muhun on iskeny kauhee viimehetken paniikki.et täähän voi syntyä vaikka huomenna,ja kaikki on ihan kesken eikä mitään oo valmiina :confused: vaatteet setvimättä,kissat vallannu kaiken,mä en ees tiä viä miten tää vauva nukkuu;pinniksessä,lootassa vai perhepedissä...kauheesti kaikkee tarviketta ja härpätintä hankkimatta :eek:
ja mies käytännössä aivan kujalla kaikesta kun ei oo päässy noihin valmennuksiin muttei oo mistään mitään lukenukaan; ja tahtosin kuitenkin synnytykseen tukihenkilön joka ees jollain lailla tietäs mitä tapahtuu...kohta mieleni pahoitan kun alkaa tuntua ettei sitä ees kiinnosta (joo,teorian tasolla tiedän et näin ei ole,mut käytännössä se silti vituttaa)
ja lisäks se vetää röökiä kun korsteeni,mikä on nyt alkanu ahistaan mua ihan huolella.en tod halua että se myrkyttää vauvan hengitysilman (sillä on esim tapana käydä just ennen nukkuunmenoo röökillä ja sieltä suoraan petiin) enkä halua että vauva alkaa haista tupakalta sen käsistä jajaja...mut miten tästäkään asiasta sanot niinkun nätisti mutta napakasti;varsinkin kun loppuraskauden hormoneissa tekis mieli vaan huutaa et SÄÄ ET KOSKE MUN LAPSEEN o_O:grin

Toi on ikävää. Mutta lopettaminen onnistuu vain omasta tahdosta, ei vauvan tai puolison vuoksi. Kaikki lähtee itsestään ja siitä tahdosta.

Yritän olla stressaamatta ylipäätään mistään mutta stressaa silti. Olis vaan niin kiva jos vois pian synnyttää. Mä en jaksa valvoa joka yö supistusten kanssa! Mun yöllisiä supisteluita on jatkunu nyt kuitenkin jo 2 viikkoa! Jos vielä pitäis jaksaa toiset 2 viikkoa niin mulla hajoo pää.

eipä täälläkään nimihommat etene...minä oon jotain koittanu miettiä,mut toinen ei sitten yhtään.kohta se on vaan joku anneli ja sillä hyvä. :mad:

Se voi kuulkaa yllättää kun lakkaatte ressaamasta sitä nimeä, niin yhtäkkiä se voikin sieltä tulla.. :) Voisin ainakin kuvitella, itellä nyt ei oo kokemusta kun molemmilla kerroilla ollu nimi tyyliin valmiina samantien, jotenkin se on vaan ollu niin selkee homma.. :rolleyes:

åken kans oon kyl ihan samaa mieltä tosta röökihommasta, se pitää lähtee miehistä itestä, ei niin että yritetään pakottaa.. Kokemusta on itelläkin kun aikanaan yks poikaystävä KÄSKI mun lopettaa polttamisen, ni eihän se tullu kuuloonkaan ja hermot meni siihen määräilyyn alta aikayksikön.. :grin Heh, hyvä muuten ku ite just tänään sanoin ukolle et no senkus poltat, kun se on ny pari kertaa puhunu kuinka töissä tekee mieli, on se kyl hienosti ollu ilman koko raskausajan, mut sen on vaan niin vaikee luopuu siitä omasta päätöksestään ettei raskauden aikana polta, sitkee sissi.. :rolleyes: Mut mulla nyt onkin vähän eri suhtautuminen tohon röökiasiaan kun itekkin entinen polttaja ja hyvin todennäkösesti tuun polttaan taas raskauden jälkeenkin sekä tyyliin kaikki ihmiset meijän ympärillä on tupakoitsijoita, et ei niiltä saasteilta lapset välty vaikka mitä tekis..

ainiimmuute; tapahtu tänään tosielämässä.osa raskaana olemisen iloja vol miljoona; kuinka saada pyörä telineestä,jos joku on pysäköiny omansa siihen tasan viereen.ei oikeen mahu... o_O olin laittanu eturenkaan semmosella lukolla siihen telineeseen kii niin ei toivookaan ollu mahtua ottaan sitä siitä välistä si,kun kummallekin puolelle oli parkkeerattu ja etupuoleltakaan ei päässy kiertään kun oli seinää vasten se teline.siinä si oottelin ja ihmettelin et mitäs ny :confused005 jouduin jotain randomi ohikulkijaa pyytään apuun, et viitisikkö mitenkään avata ton lukon :confused::p

raskaana olemisen iloja vol miljoona + 1: välillä on sellanen olo,että hormonit heittää ja oon ihan sekopäinen akka ja välillä se ahdistaa ihan huolella, kun ei hallitse itteensä ja tuntuu et oon tosi herkillä ja alan helposti itkemään tai kiihdyn nollasta sataan sekunnissa,mikä ei oo mulle tyypillistä ollenkaan :confused: hyviä esimerkkejä: eilen aloin itkemään perhevalmennuksessa kun se iso isi pieni tyttö sylissä oli vaan niin hellyttävä (ja mä en ikinä oo tommosiin ees juur huomioo kiinnittäny). ja toinen hyvä esimerkki pääsiäiseltä, kun mietittiin miehen kans et mitä tehtäs ja mieli teki pihalle kun oli hieno ilma jne.toisaalta olis pitäny siivota ym...no oli jo aateltu lähtee "johkin" mut mua si alko vituttaan kun tuntu et päivä menee taas haukotellessa ja mitään ei tapahdu kun yks vaan roikkuu koneella.joten riivin lähtövaatteet pois ja aloin kiukuspäissäni tiskaan.ja si kun mies ihan auttaakseen kaivo imurin ja alko myös siivoon niin minäpä aloin sitten itkemään kun vitutti kun päivä menee siivotessa ja minä olisin halunnu lähtee johkin o_O :angry9 ja ny mun tekis mieli vetää kilarit tosta miehen tupakanpoltosta ja siitä ettei se ees vaivaudu mitään synnytysjuttuja lukeen vaan pelaa mieluummin vaikka tankkipeliä :mad:o_O

apua.loppuuks tää siihen et synnyttää,vai saako imetyshormonitkin jotain vastaavaa aikaan?

heidi79, voin täysin samaistua oloihisi. Hemmetin hormoonit vetää mun pään ihan solmuun. Ei jaksa, kun eka on hyvä, sitten raivo, sitten itketään ja muuten vaan masennellaan... Pari vuotta sitten lopetin pillerit just tän takia, ei pää kesstäny jatkuvaa mielialojen heilahtelua ja nyt se on 100000x pahempaa... Ihan varma et oon jossain suljetulla ennen ku tää vauva joskus hamassa tulevaisuudessa päättää tulla ulos.

hymykuoppa, Voi mä niin tiedän kuinka perseestä toi on! Yliajalle meno vasta hermoja raastavaa onkin jos joku! :confused:
Niistä muista S:stä en tiedä mut se on kuulemma todistettu et sperma kypsyttää paikkoja joten nyt vaan raivolla seksiä harrastamaan! :grin

Takaisin