Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Munkin mitta alko taas täyttymään, iha vaa yleisesti monen pienen paskan yhteisvaikutuksesta.
Haluisin nyt vaan olla KÄNNISSÄ. Mut ei. :violent006

kyllä melkein kylmä fresita maistuis....ensimmäinen vappu aikuisiällä muuten,jonka vietän täysin selvinpäin.outoo ja pelottavaa :eek::grin

En oo koskaan mitenkään "juhlinu" vappua, ni tää ei oo viel paha, mut auta armias tulee juhannus................................. :confused: en oo ollu juhannuksena kotona saati selvinpäin ~ 10 vuoteen :eek:

Joo kyl täs missaa jos jonkinnäkösiä kekkereitä.. Meilläkin jäi mun ja ystävän synttärit juhlimatta, niin todettiin vaan et meijänhän tarttee varpajaisten lisäks sit juhlii nekin jossain vaiheessa, et kyl noita on varastoon kertyny.. :grin

Juu tyttö tuli eilen aamulla 7 aikaan kiireellisellä sektiolla. Synnytyksessä oli paljon vastoinkäymisiä, mutta pääasia että ollaan molemmat ehjinä ja kunnossa nyt. Tyttö oli 50cm ja 3130g. Nyt ei onneks tarvii enää olla raskaana ja tyttö on kyllä niin vallottava että tätä varten se kaikki kannatti!

Paljon onnea hymykuoppa!!!!! :p :happy093Aika jännä et sektioon meni sitten lopulta kuitenkin, ehkä niin oli sitten tarkoitus kun niin paljon itekin asiaa pohdit. :rolleyes: Mutta hienoa että kaikki on hyvin ja mekin täällä koitetaan kärvistellä tää helvetti loppuun asti kun palkinto tulee taatusti oleen sen arvonen!

Ei teilläkään onneks oo enää kauaa! Koittakaa jaksaa :) mä tuun tänne aina välillä lueskeleen jos teitä joku kiukuttaa, mutta nyt huokasen vaan helpotuksesta kun ei tarvii ite enää kiukutella!

No sä olet kyllä ansainnu todellakin vaan huokasta helpotuksesta et se kaikki on ohi! Me jatketaan märinöitä niin nauti sä nyt vaan pikku tyttösestä! :) Käyn tuolla toukokuisissa sitten kurkkimassa synnytyskertomuksia yms... :p

mää haluan ny vähän valittaa siitä,että ittellä alkaa olla sellanen loppuraskauspaniikki,et haluisin et kaikki olis jo valmiina jne;vauvalle ja ittelle ja haluisin alkaa silleen synnytykseen valmistautua jne...mutta tuo mies....ihme fatalisti kun se ottaa vaan kaiken silleen "eiköhän kaikki hyvin mee" ja mä voisin vaan itkee turhautumisesta kun tuntuu ettei se tajua mua yhtään.kaikkee puuttuu vaipoista lähtien ja kaikki miettimättä,ei viäkään esim.pinnikselle paikkaa jne... :confused:

ja se ei oo lukenu yhtään mitään esim.synnytykseen liittyen,ja mä taas toivosin että mulla olis ees jollain lailla valmistautunu tukihenkilö mukana.jätettiin se valmennus välistä just sillä et se lupas sitten kattoo ne samat asiat netistä; mutta ei...koska se aatteli niitä si lukee,siinä kohtaa kun pitäs sairaalaan lähtee vai?en kestä :mad: kyllä ny ees sen verta vois kattoo et tietäs suunnilleen mitä tuleman pitää ja kävis sen toivelistan mun kans kaiken varalta läpi jne.mut ei...
samoin mulla on ihan kauhee paniikki siitä episiotomiasta etten sitä halua,mut en halua revetäkään,ja aattelin et vois ees kokeilla jotain välilihaa öljytä jos se auttas.ostin siis sitä ceridal-öljyä jo.mut joo.vituiks menee se homma,mulla ei oo yhtään tietoo miten toi niinkun pitäs tehä :confused: eihän tonne alas ees tän mahapallon takaa ees yletä,ja tuntuu et sitä öljyä on polviin asti muttei siä missä pitäs ja tuskin mulla tohon hommaan mitään oikeeta tekniikaakaan on.vähän hölmöltä hommalta tuntuu...äh. o_O miehelle jo asiasta sanoin ja se oli ihan et joojoo hän voi kyllä jeesata ja ottaa selvää mut siihenpä se sitten jäikin,viikon lojunu toi pullo tyhjän panttina (no oon sillä kuivia kantapäitä voidellu...),ja kun ei musta tämmösiä ällärimpiä juttuja oo aneleen; oon kerran asiasta sanonu ja jos ei si inspaa niin olkoon.

ärsyttää taas kaikki.kiitos ja anteeksi.

^ no pistä se ukko istumaan pöydän ääreen ja tulosta sille ne jutut netistä + samaan se oma toivelistas ja käytte sen siinä läpi! Ei ne oma-alotteisesti yleensäkään mitään tee, varsinkin synnytyksestä miehet helposti ajattelee että hehän vaan sit istuu siellä niin mitä siinä sitten (ja hoitohenkilökunta tekee sen mitä tarvii), tarviiko sellaseen HEIDÄN mitenkää valmistautua.

Joo heidi, kyl sitä ukkoo rupee ne asiat kiinnostaan kun pistät kiinnostaan! Ja sanot et kuule nyt sulla ei oo paljo vaihtoehtoja, joko sä luet nää tai sit sä itket ja luet!! :wink

En nyt muista et missä ketjussa hehkutin joku aika sit että onneks oon selvinny ilman noita flunssia, niin johan arvata saattaa et täällä sitä ny ollaan sellases räkätaudis et voi saatana!! Tästä lähin pidän kyllä turpani kii enkä hehkuta mitään! Nousis ees kuume ni vois mennä nopeemmin ohi, mut ei.. Mulla ei ikinä oo kuumetta ja siit nää räkikset onkin sellasta pitkää kituuttamista ja paskaa oloo kestää ikuisuuden!! :mad:

Pommiina Mä jos joku tiedän niin ton tunteen:/ Ihan hirveetä ja kun olo ei ole muutenkaan..noh paras mahdolinen...niin siihen vielä liitettynä ettei henkeä saa, kun on niin tukkeessa!

Toivotaan ettei kestää pitkään sulla.

mites Pommiina,onko olo alkanu paraneen?

mä elän jotain kummallista seesteistä välikautta.kouluhommat pulkassa mut vikat vauvahommatkaan ei hotsita,niin päivät vaan menee johkin o_O fiiliskin on vähän semmonen semi-plää,en oikein jaksa keksiäkään mitään repäsevää tekemistä.kuhan oon olemassa...hiljasta on.
huomenna sentään jotain kun pääsee poikkeen kotikaupungissa; vika graduryhmä=koulupäivä tossa mestassa. mut jotenkin sekään ei tunnu miltään :p

vauva on päättäny ny pungertaa ittensä ulos persus edellä mun palleasta.au.hieman epämukavaa.

Takaisin