Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tää lämpö :eek: miten tän mahan kans pitäs pärjätä,jos tällaset säät jatkuu?ihan karsee olotila ollu koko päivän,hiki virtaa ja janottaa ja turvottaa ja ahistaa ja äh. :sad001

ja nyt alkaa muutenkin ahistaan kun alkaa olla aika iso tää maha,ei pysty ees istuun kun takakenossa jos haluaa et henki kulkee:mad:

no käytiin sentään päivällä yksillä terassilla kun oli niin hieno keli.sai ihmiset sitten rauhassa pohtia mitä on lasissa :p

Heidi mä oon monesti miettiny miten täydellinen aika tää huhtikuu onkaan synnyttää! Ei tarvii pukea pikkuvauvas toppavaatteisiin mutta ei myöskään tarvii olla raskaana hellekeleillä! Mutta ei sunkaan onneks kovin kauaa tarvii pallona kestää helteitä, vois olla huonomminkin! Mieti niitä joilla on la esim elokuun puolivälissä :S hyi että. Vois olla aika hikistä hommaa!

joo totta :eek: toisaalta pelkään sitä et menee kesä ohi niin ettei paljo tarvi tehä mitään eikä pääse uimaan jne :sad001 haluisin tän pihalle jo

Mullahan on LA 28.7, eli just se paras aika ;) Kaikista eniten ottaa päähän ettei voi nauttia niitä kylmiä aikuisten kesäjuomia eikä pääse festareille. Eikä mökille. Tai pääsishän sinne, mut mitä tekemistä sielläkään sit ois tässä kunnossa... Voin kuvitella sitä kavereiden vahingonilon määrää, "M joutuu oleen koko kesän selvinpäin!" :devil07

Joo ens vuonna sitte! :rolleyes:

Miu sun täytyy toivoa nyt vaan ihan surkeeta kesää niin pääset helpommalla! Mä toivon kyllä tosi aurinkoista ja lämmintä loppukesää varsinkin! Vähän niinkun viimekesä :)

No ei kai, kuuma ja tukala mun olis kuitenkin, oli maha tai ei :) Saa olla aurinkoa munki puolesta! Ja mielestäni kesä on kyllä siinä mielessä parempaa aikaa olla paksuna, että saa olla kevyissä vaatteissa. Se vasta oliski jos pitäs alkaa ettii toppavaatteita mitkä mahtus jättimahan kans ja muutenki se talvipukeutuminen ku on hankala liikkua... hyh! :P Yritin kyllä raskautua niin että vauva olis syntyny tässä alkukeväästä (hyvin laskelmoitu), mutta ei se sitte suostunutkaan menemään niin. No, aina ei voi voittaa :grin

poltin sitten mahani auringossa o_O pikkasen kiukkunen arska,olin kissojen kans tunnin tossa pihalla,ja oli ihan vaatettakin päällä mutta silti paloin.au.

Kuperat pinnat ottaa sitä väriä niin helposti että varmaan palaakin tossa kelissä nopeesti! Olispa meillä parveke missä vois nauttia auringosta omassa rauhassa!

Mullakin on aikanen herätys aamulla. Oon tässä viimepäivät viettäny aina klo 16 tai 17 asti enemmän tai vähemmän sängyssä niin saa nähä miten pääsen aamulla 9 neuvolaan. Ainakin tuun oleen kuolemanväsyny. No tietääpä ainakin varautua etukäteen siihen että menee koko homma taas ihan itkeskelyks...

en mä yleensä pala.aika jännä.

täälläkin ärsytysitketty... o_O meni niin hermo kun koko hieno päivä meni aivan ohi,toinen vaan venyy ja vanuu jossain "aamu"toimissa ja koneella ja si alko olla kello jo neljä ja mua rupes ihan sikana ärsyttään et päivä menee ihan ohi.piti lähtee terassille tms mut sitten hermostuin ja revin lähtövaatteet pois ja aloin raivaan keittiöö...josta mies sitten pillastu ja totes et selevä,aletaan vaikka siivoon si ja kiukuspäissään kaivo imurin esiin ja si mua rupes ärsyttään ja itkettään ja siivosin ja itkin sitten.jee.

no,mutta onpahan ny si siivottu.ja pakastin sulatettu ja pyykkiä pesty ja tehty viikon ruuat ja kasattu pinnasänky ja etitty hoitopöydälle paikka jaja o_O ny oon aivan kuallu. :confused: huomenna en tee yhtään mitään.

Hui huomasin nyt et mun nilkat on turvonnu ihan valtaviks:eek: missä vaiheessa pitää huolestuu? Muutenki ahistaa ja on tositosi tukala olo... Mut eipähän oo ku pari viikkoo enää laskettuun aikaan:p

Mä olin eilen niin väärässä! Mun pitäis useemminkin herätä aikasin aamulla! Väsyttää joo mut niin väsyttää muulloinkin ja nyt oon kuitenkin saanu aurinkoterapiaa heti aamusta niin on parempi mieli kun pitkään aikaan!

hymykuoppa, mä herään joka (arki)aamu n. klo 6, vaikka olis vapaapäivä eikä tarvis lähteä mihinkään. Lähinnä koska koirat pyytää ulos ja mies pitää herättää töihin, mutta lähtee se omakin päivä lähes poikkeuksetta aina hyvin käyntiin kun ihan ekana menee ulos kun aurinko alkaa just nousemaan ja lintujen laulua lukuunottamatta on aivan hiljaista :)
Asutaan siis ihan maaseudulla, täällä on täys hiljaisuus aina aamuisin ja joskus näkyy vielä peuratkin hyppimässä pellolla kun on aikaisin liikkeellä. Luontoterapiaa ;)

Takaisin