Minua pännii..

Ärsyttää, vituttaa, ottaa päähän ja itkettää tää jatkuva pahoinvointi, oksentelu ja pääkipu!!!! Eikö 7viikkoa riitä!!! Eikö vois jo loppua!!! Mä olen ihan kuitti, en jaksa enää!! Eikä ole ketää jolle vois kunnolla avautua ja valittaa ku kaikki on vaan niin oi oi kyllä se kohta loppuu, eikö ole ihanaa saada vauva! Vitun ihanaa oksennella seittemän viikkoa!!! Ihan helvetin ihanaa!!!
 
TuuliEnkeli: Kiitoksia, alkaa tosiaan tuntua toivottomalta jo välillä, maata kotona ja voida pahoin. Tuntuu, että kaikki menee ohi ja musta on tullu vain tämmönen laiska ihminen, joka ei jaksa tehdä yhtään mitään. Toisina päivinä ei jaksa edes mennä suihkuun. Neuvola-aikaa taas odottelen. Tiistaina ois aika, jos sieltä sais vähän virtaa. Toivotaan parasta. Ärsyttää vain, ku nekin hokee siellä, että kyllä se varmaan pian ohi menee. Ku sais vaan jolleki oikein kunnolla valittaa, niin seki varmaan auttais.. Ei vaan viitti oman ukkokullan niskaan kaikkea kaataa. Eilen oli niin huono päivä, että sillekin jotain tiuskin ja se kyseli, että mitä sille kiukuttelen. Itkuhan siinäkin tuli ja kysyin siltä, että kelle sitten jos en ees sille? Siihen sekään ei osannu vastata. Tuntuu vaan niin raskaalta.

TuuliEnkeli: Ei muuta ku soitat niille kavereilles ja suunnittelette yhes jotain. [:)] Ne voi luulla, että sä et halua käydä missään. Ihan takuulla ne haluaa susta seuraa [:)]
 
Eiköhän se pahoinvointi ohi mene Tarunen. TOivotaan ainakin, ettei kestä koko raskautta... Aika normaaliahan tuo on, että aluksi on pahoinvointia. USkon tosiaan, että olet siihen jo lopen kylllästynyt !


TuuliEnkeli; Mä yhdyn ihan täysin tuohon sun kaveri kommenttiin ! Mutta on toki onneksi niitä harvoja jotka jaksaa kysellä ja pyytää[:)][:)] Mulla se onni, että muutama tosi hyvä ystävä saanu juuri vauvan ja saa vauvan, niiin on ainakin saman henkisiä ystäviä ja samalla aalto pituudella.[:)] Vauvoillakin pieni ikä ero.[:)] Mutta tiedän tunteen ja se on raivostuttavaa ![>:]
 
vituttaa meidän palkanlaskija. kysyin viime viikolla, että joko pitää Kelasta hakea sairauspäivärahat, kun olen ollut niin paljon poissa ja
edelleen saikku jatkuu. Ei tartte oli vastaus. Nyt näemmä sähköpostia tullut, että tartteekin....[:@] Ei sitten jaksanut/ viittinyt tarkistaa niitä ekalla kerralla.[:'(]
 
Olin sitten sairaalassa kolme päivää tiputuksessa! Teki tosi hyvää! Katsotaan josko olo tästä helppais nytte! Kiitoksia kaikille! Ihanaa ku on joku paikka, missä saa vuodattaa ku oikein rasittaa :)
 
Itsekkin huomasin raskauden aikana että kaverit väheni ja ei kukaan oikein kysellykkään minnekkään! Se laitto miettimään että mitä mä oon tehny? Kun heti unohti minut.. No onneksi on enemmän perheellisiä kavereita että loppujen lopuksi paljoo harmittanukka..
Nyt kun olen synnyttänyt niin rupesi kaverit palaamaan takasi ja kyselemään että mennäänkö yms..

LillaMy: Minun mielestä et kuullostanut yhtään naurettavalta! En itsekkään kestäisi tuollaista esimiestä! Ja varsinkaan raskauden aikana.. [:D]

Näistä miehistä vielä että olen huomannu saman että sillon kun seksistä on kyse niin sillon ollaan niin hilpeetä kaveria, autetaan ja vähän mielistellään.. mutta sitten kun huuma on ohi ni sit ollaan taas sitä normaalia.. Ja vielä siitä siivouksesta että aamulla kun herää niin on ihana rueta heti siivoomaan kun pöydillä on likaset astiat ja ruoan jämiä kun ukko on aamulla lähteny töihin.. no joo.. Jos näin ajattellaan että se mies käy töissä että mä saan tyttären kaa shoppailu rahaa. [:)][:D]
 
ja täällä on vituttanut lähes kaikki tänään. ei hitto kun ei pysty enää olemaan ja suhtautumaan asioihin normaalisti, vaan aina pitää ylireagoida ja menettää hermonsa. normaalitilassa oon pitkäpinnanen ja muunnan yleensä jutut huumoriks, mutta nyt... HOHHOIJJAA.

tänäänkin ihan hirveet hermot siitä, että mies leikkas teippiä mun parturisaksilla "VAIKKA OON SULLE JUMALAUTA SATA KERTAA SANONU ET NIIL EI LEIKATA MITÄÄN MUUTA KU HIUKSIA!!!" perään sitten kaikki haukkumanimet mitä vaan keksii.
pahinta on se, että kun vitutus ottaa vallan, tulee sanottua asioita mitä ei oikeesti halua sanoo/tarkoita. ja sitten on vaikee pyytää anteeks kun ottaa edelleen niin paljon päähän.

plus että mies on työtön ja ite teen kolmivuorotyötä hoitoalalla, joten oon ihan ei-raskaana ollessanikin jo hemmetin uupunut kun vapaille pääsee, elämänrytmiä kun ei meinaa oikein löytyä. jotenkin tuo ukko ei sitä vaan sitten tajua, että varsinkin raskaana ollessani, kun tuun töistä/pääsen vapaille, oon ihan samperin väsynyt, enkä jaksa tehdä juurikaan mitään. mutta herrapa on keksinyt aina jotain kivaa tekemistä vapaapäiville "Nyt siivotaan koko kämppä! Miten niin väsyttää, sähän oot nukkunu jo vaikka kuinka paljon??" [:@][:@][:@]

kyllä tässä on tullut semmonen olo että oon ihan hirvee ämmä, mitään muuta en tee ku valita ja riehu, itkemistä unohtamatta. Mut jotenkin mulla on semmonen fiilis että näillä foorumeilla en ehkä ole ainoo... [;)]

t. hormonihirmu, vaan kaulin puuttuu kädestä..
 
Itsekkin huomasin raskauden aikana että kaverit väheni ja ei kukaan oikein kysellykkään minnekkään! Se laitto miettimään että mitä mä oon tehny? Kun heti unohti minut.. No onneksi on enemmän perheellisiä kavereita että loppujen lopuksi paljoo harmittanukka..
Nyt kun olen synnyttänyt niin rupesi kaverit palaamaan takasi ja kyselemään että mennäänkö yms..



Tuttua... tulee varmaankin sellainen olo, että
"enkö mä muuhun kelpaa ku ryyppy kaveriksi "
mulla tulis ainakin. . .
Mutta kuten sanoitkin, onneksi on sellaisia
perheellisiä ystäviä joiden kanssa voi tehdä kaikkea
muuta kivaa[:)] ja nauttia siitä uudesta arjesta[:)]
Toki saas nähdä kuinka mulla synnytyksen jälkeen käy...


A1988; Täälä myös välillä tulee ihme raivareita,
joita mäkään en edes käsitä[:D] Ne vaan tulee jostain[&o]

Itteä ei tällähetkellä ketuta mikään[:)]
Tai ehkä tää maha pikkasen[:D] voisin sen jo vaihtaa nyyttiin !
 
ihme kyllä muakaan ei ketuta nyt mikään. vaikuttaa se ehkä että kahden viikon kesäloma alkoi tänään :)

olipa tässä nyt kumminkin eilenkin tilanne päällä kun poikaystävä olis halunnut porkkanaraastetta salaattiin ja meikä porkkanan paloja.. [:D][:D] hohhoijjaa.
 
Heh! Loppu ajat raskaudesta ovat ehkä ketuttavimpia kun haluaa niin kovasti että lapsi on maailmassa. Lasketun ajan jälkeen olin joka päivä et joko nyt ja se laittoi hieman turhaantumaan. [:)] Varsinkin kun nyt ensmäinen tuli maailmaan! :)

Mulla kävi sairaalassa vaan niin hyvä tuuri että yks inhoamani henkilö joka on yrittänyt koko aika minun miestä, sattui synnyttämään samana päivänä kuin minä ja yllättäin olivat viereisessä pedissä! Wihii! Mutta eipä sitä sit tullukkaa niin paljon ajateltua kun oli se oma lapsi siinä vieressä ni semmoset ihmiset SAA jäädä sinne unholaan! [:)]
 
Kiitos ymmärryksestä [:)] Onneks kohta alkaa pyörimään kesälomat, niin ei tarvi sitä esimiestäkään kattella vähään aikaan..
Mua ärsyttää kans kaikki kaverit tällä hetkellä. Eipä täälläkään paljon kukaan soittele, ite saa aina soittaa. Sitten taas jo perheelliset kaverit viettää aikaa keskenään ja omissa oloissaan.. Olis jo se vauva niin tulis ehkä enemmän oltua niidenkin kanssa!
Ja sit jos joku soittaa niin ärsyttää kuunnella sinkkukavereiden dokausiltojen juttuja ja lohduttaa ainaisissa mieshuolissa yms.! Tuntuu niin tyhmältä ja onneks itellä takanapäin ne. Olin itekin niin tyhmä silloin kun nyt ajattelee!
Tänään ärsyttää kun meen mun miehen kanssa yhteen konserttiin niin mun yks kaveri tunkee mukaan (just sellainen sinkkukaveri)

Mitä mä edes valitan kun taas ei mikään kelpaa, kukaan ei soita ja sit kun soittaa niin ei jaksa [:D]

Huoh, no tsemppiä muillekkin raskaushormonien kanssa [:D]
 
Tääläkin on muutama sinkku kaveri;
mutta enemmän toki parisuhteessa eläviä ystäviä
ja /tai perheellisiä ystäviä[:)]
Mutta täytyy muistaa ymmärtää, että se biletys ja
"sekoilu" on sinkkujen elämää, joskus ollut sitä itelläkin
(kauan kauan sitten, mutta kuitenkin )
Ei varmaan niiden sinkku kavereidenkaan mielestä ole
kivaa koko ajan kuunnella jotain vauva höpinöitä[:D]
Näin mä uskoisin.[:D][:D]

Mutta joo laitetaan hormonien piikkiin ![:D]
Ne kun joskus saa ylivallan[:D][:D][:'(]


Nää viimeiset viikot on todellakin pitkiä ja turhauttavia.
Ei sitten niin mitään tekemistä ja koko ajan vain
odottaa, että sais lähteä vauvan haku reissulle[:)]

Joka päivä kun ei oikein meinaa jaksaa siivotakkaan[:D]
No, ompas ainakin siisti koti, mihin tulla vauvan kanssa,
kun joka päivä puunaa[:D]
 
mies haluaa ostaa isomman , 50 tuumasen tv:n[:(] just nyt ja meiän pitäs OIKEASTI hankkia kaikkea TÄRKEÄÄ lastentarviketta, ruokapöytää ynnä muuta ...

kellään samoja kokemuksia?
anyone?!?


Raivostuttaa ihan stnasti.[:@][:@][:@][:@]
 
rechaka: totee vaan tyynesti että listataan tavarat mitä halutaan. Sitten jaetaan ne halutaan/tarvitaan listoihin. YHDESSÄ. Jos rahaa jää "tarvitaan" listan jälkeen niin sitten on vasta aika tutustua "halutaan" listaan.

Kannattaa myös itse yrittää muistaa, että kaikkea mitä ite haluaa ei tarvita [;)] Sun mies saattaa ajatella ihan samalla tavalla ruokapöydästä. Tai "kehittävästä toimintamatosta". Jne...

Jos mies jurputtaa että nykynen telkkari on niin pieni ettei siitä mitään nää niin varaa sille aika näön tarkastukseen tai hinaa istuin lähemmäks kuvaruutua.
 
Voi Pähkylä, taisit pelastaa mun päivän.
Joo, tottahan se on että ei mee aina yksiin se, että mitä toinen ajattelee "tarpeellisena". KEhittävä toimintamatto on minusta ehdoton,mutta jätkähän voi olla sitä mieltä että meiän lapsi ei tarvi leluja. Sen mielenliikkeet on aina vähän ailahtelevaiset.
Yks päivä se sanoi ett ei me mitää mobilea hankita, lapsi passivoituu.
Sanoin sille että no millä se sitte aktivoituu, jos et ite ehi aina olla siinä sen kanssa.

Saatiin sovittua nyt että joskus lähiaikoina tehään sellanen "tarvitaan" lista. Sitten "halutaan" lista.

Mutta se millä eritoten pelastit mun päivän, on toi tv-juttu. Mies meinaan sanoi että ois siisti katella isommalta telkkarilta ku siit näkis nii hyvin.
Pitänee sanoa sille jos se siitä vielä puhuu, että "nii pitäskö sun mennä näöntarkastukseen. Ensinnäkin mie näjen tosta teeveestä ihan hyvin ja toisekseen, jos se näyttää susta liian pieneltä, sulla todella on näössä enemmänki vikaa".

[:D][:D][:D][:D]
 
Takaisin
Top