Minua pännii..

nyt kyllä taas pännii.

oon viimeiset 7 vuotta käynyt (edes pyörähtämässä) provinssirockissa, vielä viimevuonnakin siinä pääportin vieressä asuin. tuo on ollut siis tapa ja huvitus, jossa on nähnyt aina niitä tuttuja joita ei yleensä näy, siinä samalla live-musiikkia kuunnellen.

no... nyt ukkeli ei päästä mua sinne, kun luulee et suunnilleen kuolen sinne jos menen. hitto, mulla on kyllä järkee sen verran päässä, että jos nyt huomisen lipun ostaisin, en tunkis keikoilla sinne pahimpaan ryysikseen ja nyt kun olis selvinpäin, tajuais kyllä että musiikkia kuulee/näkee kauempaakin kun ihan lavan edestä.
kaikki kaverit on siellä, ja kaiken kukkuraks on mun kesäloman viimeinen viikonloppu, sitä vois "juhlistaa" menemällä päiväks sinne.
mutta kun ei. "nykyään asut jyväskylässä! et seinäjoella! millä ihmeellä sä muka jaksaisit ajaa takas jyväskylään? mitä helvettiä sun päässä muutenkaan liikkuu??"
siis voi jumanperkele. muutenkin oon menossa huomenna seinäjoelle päin, viimeviikolla kun autoni vein huoltoon ja lainasin äitin autoo siks aikaa ja huomenna äiti tarttis oman autonsa takas... no, siis mä en nyt ton siippani mukaan saa jäädä pidemmäks aikaa, vaan joudun samantien lähtee ajamaan takas tänne.
helvetti, minähän meen pitämään hauskaa! ihan vaan loman loppumisen kunniaks. muutenhan tässä on kyllä menty koko loma jalkapallon ehdoilla "ei voida nyt mennä mihinkään, tulee argentiinan peli. mee yksin jos on pakko mennä." (plus että se kattoo ne kaikki 3 peliä/vrk) sekin potuttaa!

nyt oon taas itkee tiirustanu tässä, kaikki kulminoitui siihen kun tein kummallekkin yllärinä mansikkapirtelöt. herra sanoo et "ei tee mieli" ja otti kokista ja meni kattoo (yllärinä) jalkapalloo! no, minä kaadoin sen pirtelön sitten lavuaarista alas ja lähin lenkittää koiran.

no, nyt mökötän sängyssä tää raskausajan uus paras ystäväni, tietokone ja vau.fi kaverinani. menee hermot. hitto jos en olis raskaana, niin polttaisin savukkeen.

ei tässä taas muuta tälläkertaa... [:(]
 
alina: Nyt eikun menet sinne! Ei sun mies voi sua kieltää, tai voi mutta tuo nyt on ihan höpönpöppöä. Kohtelee sua vielä noin. Mä tajuaisin jos olis rahasta kiinni ja siks kieltäis, mut jos ei oo niin mene mene mene mene ihmeessä. 
 
hehee, lähtöön puoli tuntia 8)

tultiin vielä eilen illalla yhteisymmärrykseen, naisella on keinonsa.. :DD
 
Mua ottaa ihan sikana päähän se, että tuntuu, että ollaan miehen kanssa nykyään ihan totaalisesti eri aaltopituudella. Tää alkaa olla jo tosi rasittavaa ja Raskasta... En oikein tiä kuinka tulis toimia tai kuinka tulis asioista keskustella, ku mikään ei toimi. Mies ottaa mun kaikki puheet nykyään ihan hirveen negatiivisesti ja kääntää kaiken niin, että ihan ku oisin tarkoittanu jotain hirveän pahaa. Tuntuu ihan paskalta tommonen, ku mitään sellaista en yritä. Haluan vain keskustella enemmän ja kaikesta ja ku ennen meidän suhde oli semmonen, että voitiin puhua lähes kaikesta. Nyt mies taas luulee, että haukun häntä tai valitan asioista. En tajua, vaikka kuin puhuisin niin aina tulee riitaa. Hankin jo ajan parisuhdeterapeutiltaki, jos se vaikka opettais meidät uudestaan puhumaan toisillemme... Tuntuu vain välillä, että haluaako tuo mies enää ees puhua mulle. Tai mitä se oikein haluaa.

Tänään aloitin puhumaan seksistä, arka aihe juu tiedän. Mutta yleensä ollaan siitä voitu puhua ihan noin vain. No mies luuli, että haukuin häntä tai edellistä kertaamme ja arvaatte varmaan millainen soppa siitä sitten syntyi... Sitten hän on mulle aina painottanu, että pitää siitä, että ilmaisen haluni selkeesti. No sitähän minä yritän ihan parhaani mukaan, mutta välillä tympäsee ihan kympillä se, että hän ei sitte viitti ilmaista yhtään mitään. Minä saan olla aina se, jonka pitää ilmaista halunsa. Ja mitä hittoa, ilman seksiäkö täällä pitäisi elää ku aina ite saa tehdä alotuksen. Eikö mies voi koskaan tehdä! Vähän ottaa päähän! Sitten se ei puhu seksistä itte nykyään enää mitää. Ei sanaakaa, jos harrastetaankin seksiä, niin ei muute sano silloinkaan mitään, eikä koskaan sano mua seksikkääksi tai mitään. Helvetti soikoon ja minähän vielä olen, vaikka olenkin raskaana. Vituttaa vaan sellainen saatanan tuppisuisuus.

Sitten sekin ottaa päähän, että miehen mielestä jokaisen pitää itse luoda oma onnellisuutensa. Olen osittain samaa mieltä siitä, että ei kukaan toinen voi toista tehdä täysin onnelliseksi, jos itse ei yritä, mutta kyllä mun mielestä parisuhteessa toinen tekee toisen onnelliseksi myös. Sama asia koskee hänen mielestään myös seksielämää. Jokainen vastaa itse tyytyväisyydestään siihen. No joo olen samaa mieltä, siitä, että ei toisen hartioille voi kaikkea laskea, mutta jos minä hitto soikoon olen viimeiset puolivuotta tyydyttäny aina itteni, ku herra ei eres yritä niin johan on jumalauta kumma! Sinkut voi vastata täysin omasta tyydytyksestään, mutta mun mielestäni parisuhteessa pitää pohtia hiukan sitä toisenkin tyytyväisyyttä ja panostaa siihen. Jos sitä itteensä pitää vain ajatella ja sitä, että itte nyt vaan on tyytyväinen niin vieraissako mun pitäisi käydä, vai mikä hemmetti tässä mättää???

Sitte ottaa se päähän, että mies ei voi koskaan sanoa, että olen kaunis tai kehua mua ylipäätään mitenkään. Hänen mielestään sellainen tuntuu teennäiseltä tai se ei vaan ole hänen tapansa. Ja kyllä mä tiedän olevani kaunis, mutta ois se nyt kiva kuulla omalta mieheltään edes joskus. Samoin muitakin kehuja. Mutta ei... Ja varmaan arvaatte sen, että kuin on lahjojen tai kukkien ostaminen. Ei kuulemma ole mun mieheni juttu... No mun juttu olis! Ois tosi mukava saada joskus jotain. Luulisi, ettei se ole niin kamalan vaikeeta, varsinkin ku tietää kuinka iloiseksi ja onnelliseksi niillä toisen sais... Mutta ku se on kuulemma teennäistä.... No aivan sama mulle kuinka hemmetin teennäistä se ois....

Ottaa päähän!!!
 
itekki oon aatellu et pitää tehä jääkaapin oveen semmonen lista mitä mies tekee minäkin päivänä mitä ite tekee minäki päivänä koska mein herra ei todellakaan muute tee yhtään mitään. aina se valittaa "väsymystä" ja kiukuttelee siks mukamas. joo itekki oon töissä ja teen ite kaikki saatanan kotityöt ja se ei tee ku yhkä kerran 4 kk ruuan. vaikka se osaa siivota yms. oon sille aina kiukunnukki siit et kyllä minuuki väsyttää mut täytyyhä jonkun jotai kämpän suhteen tehä.
 
ALKUPERÄINEN: Tarunen

parisuhteessa pitää pohtia hiukan sitä toisenkin tyytyväisyyttä ja panostaa siihen. Jos sitä itteensä pitää vain ajatella ja sitä, että itte nyt vaan on tyytyväinen niin vieraissako mun pitäisi käydä, vai mikä hemmetti tässä mättää???


Däääm. Saisko tolle ukolle jotenkin väännettyä että seksissä toisen nautinnon huomioon ottaminen on osoitus välittämisestä? Eihän se nyt voi ihan puhtaasti olla sitä mieltä että jokainen vastaa omasta orgasmistaan. Koska sillonhan sille pitäs olla ihan ok että meet höyläämään vaikka naapurin Reiskaa. Itsehän kun joudut vastaamaan omasta nautinnosta, niin kai sitä nyt sitten hankkii sen nautinnon sieltä mistä sen helpoiten/parhaiten saa? Jos se jonkun muun kanssa sänkypaini ei ole ok, niin mikäs tuplastandardimies siellä luuraa?

Laiskuuden, itsekkyyden ja välinpitämättömyyden piikkiin toi mun mielestä menee.
 
Pähkylä Älä muuta sano. Hiukan ottanee päähän. Täällä siispä jatketaan keskusteluita edelleen! Miten ihmeessä muuten miehillä on kaikkia ihme ongelmia silloin ku nainen on raskaana. Niidenhän meitä pitäisi tukea, eikä kasata niskaan viel omiakin ongelmiaan.... Jösses!
 
Kun minä hyvin usein sanon et joku asia ärsyttää, jotenki kummasti saan kommettia " Siis sua ärsyttää aina kaikki" Ja niin totta!!!
Jos mä oon vaikee luonne jo muutenki niin huh voitte kuvitella mitä olen nytte, onneksi enää ja vielä lokakuuhun asti :D
Etten saa kaikkia väliä poikki koska nythän on niin helppo olla suorapuheinen ja tuoda asiat julki todella hienotunteisesti..
Mistä näitä hormonia piisaa??? [:D]
Ja minä kun oon puhunu jo kolmannesta lapsesta, taitaa jäädä saamatta tällä käytöksellä [&:]
 
Ärsyttää ärsyttää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Mies on taas kavereiden kanssa jossain!!!!!!!!!!!
Olin unohtanu että miehellä on metsästys kaverin synttärit tänään ja sovin että meille tulee rotina vieraita.... Mies kiukkus aamulla kuin teini-ikäinen kakara ja lähti ekas piipahtamaan töissä. Pyörähti sen jälkeen kotona suihkuissa ja lähti sinne synttäreille. Sain sen käsityksen että tulee takasin ajoissa.

Vieraat tuli ja sanoin että mies tulee yhdeltä ( tämän käsityksen sain ) Kello rupes lähenemään kolmea kun puhelin soi ja mies kysyy että tuutko hakee täältä sen ja sen luonta parin tunnin päästä?
!!!!!!!! Siis mitä vit........!!!!!!!!!!!????????????[:@][:@][:@][:@][:@]

Vieraat kun lähti niin tuli itkettyä[:(][:(][:(] Oli kuiteskin harvinaisia vieraita [&o][&o][&o]
ja ois ollu mukava että mieskin ois ollu paikalla.
Joku aika sitten tuli viesti että tuu 6 hakee niin emäntä ja lapsetkin on kotona....
Jos on sinne kyydin saanu ni tulkoonsa samalla kyydillä kotiin perk.....!!!!!!!!!!!

Pitäs käydä kaupassa kerta tää päivä meni näin, ajattelin jos mies ois tullessaan tuonu mitä puuttuu.
Miehet!!!!!!![:@][:@][:@][:@][&:][&:][&:][&:][&:]
 
mua risoo suuresti mun ystävien statuspäivitykset fb:ssä [:D][:@] eikö nyt oikeesti oo mitään muuta kuin VALITTAA aina ja kaikesta????
Osan oon jo piilottanut kun en jaksa niitä lukea, mut tuntuu vaan että lisääntyy nää kitinät...
siis totta kai monella on huonoja päiviä, mutta kun niitä tuntuu olevan enemmän kuin niitä hyviä...oisko aika sitten TEHDÄ elämälleen jotain????[:@]
 
Minuu pännii se että asuntoo ei tunnu löytyvän ja tieto ukon työpaikasta on venyny jo kahella viikolla.
Minuu pännii se että päästin laiskuuttani itteni lihomaan 14kg ennen raskautta,vaikka ennen olin himo kuntoilija ja hoikka.(vois varmaan tehdä asialle jotain?)
Minuu pännii se että jollekkin kun sanon jotain raskauteen liittyvää esim vaivaa,niin kaikki alottaa "ootahhaan vaan sitten kun.." niinkuin en tietäs?!!eikö vois vaan lohduttaa eikä sanoa että siitä se vaan pahenee..[>:]
Minuu pännii se että suurinosa luulee että meidän mansikka on vahinko.. [:@] (miehen mummolle kerrottiin vasta rviikolla 17 ja se luuli että isäntäkii sai tietää vauvasta vasta sillon(!!) siis mitä helvettiä??[8|]
Minuu pännii se ettei kana ole maistunu raskauden aikana yhtään vaikka se on oikeesti miun lempiruoka![:(]
Minuu pännii se että ihmiset kyselee että mitäs me nyt aiotaan elukoiden suhteen tehdä kun vauva tulossa..jaa mitä pitäs tehdä??elukoista ei kyl luovuta ihan vähällä,eriasia on jos vauva allerginen.elukoiden hävittämistä ehottavat painukoot suohon!

siinä tais olla kaikki mitä nyt mieleen tuli..[8|]
purkakaa vaan tuntojanne tytöt.kyllä helpotti!

******************
"Silitti hiljaa enkelin siipi,
kauneinta kaikista käytti.
Onnen ovesta sisään hiipi,
toiveet todeksi täytti."
******************
 
Ihanaa, täällä saa päästellä höyryjä! [:D] eilen olin uudella kampaajalla, joka oli karmea käynti! sen lisäks, että selitti koko ajan miesystävästään ja heidän seksielämästä kehtasi vielä lopussa sanoa kun mun mies tuli meidän tytön kanssa mua hakemaan, että "oletpas pullukka vauva!" vaikka ei tod ole, keskikäyrillä menee. Ja lisäks sanoi että tytöllä on selvästi ihottumaa muistakaapa rasvailla. Kyseinen naikkonen vielä kerto mulle ettei hänellä ole itellään lapsia. Mut hei, tosi kiva kun vieraat ihmiset puuttuu sun asioihin! [:@] 
 
Eräs vauvatarvikkeiden nettiliike. Olen nyt kaksi kertaa sieltä tilannut tavaraa, maksanut etukäteen ja AINA on puuttunut
jotain lähetyksestä, vaikka lähetyslistassa merkitty kaikki oikein. Joku pirun puusilmä pakkaamassa. Jösses [:@]
 
Pakko päästellä itsekin nyt höyryjä ulos- ottaa niin päähän [:@]
Mua jurppii yks meidän "hyvä" tuttavapariskunta sekä heidän käyttäytymisensä raskaudenaikana. Ollaan oltu hyviä tuttuja jo monen vuoden aikana ja esimerkiksi viime kesänä olimme mieheni kanssa apuna järjestämässä heidän häitään. (vietimme monta kesäloma iltaa ja viikonloppua siihen, kun teimme koristeita, suunnittelimme ohjelmaa ja kuuntelimme heidän hääjuttujaan) Noh, nyt sitten kun kerrottiin heille, että odotamme vauvaa niin ensimmäinen reaktio oli se, että "kuinka te voitte tehdä lapsen kun ette ole naimisissa!!!" Aivan kuin se sormus sormessa takaisi vauvalle hyvän elämän! Ja muutenkin, aina kun tavataan heidät, niin AINA he jaksavat jauhaa vain omista asioistaan- nyt vuorossa on häämatka ja millon mitäkin..kertaakaan ei voida kysyä että "Miten olet voinut" tai ettäpä "miten raskaus on edennyt" tms. Pidettiin heitä jopa yhtenä varteenotettavana kummiehdokkaana... oon tullut siihen tulokseen, että he (ainakin tämä naispuolinen "ystävä") on aivan varmasti kateellinen tästä vauvasta- hän on varmaan aina ajatellut, että on ensimmäinen, joka eka menee naimisiin, eka joka saa lapsen jne... Ottaa niin päähään, kun ei voida olla onnellisia "ystävien" puolesta..

Mutta joo, järkyttävää tilitystä, mutta helpotti!
 
Mua ärsyttää niin maan perkeleesti, että edellisessä kierrossa sain plussan r-testiin ja heti perään keskenmenon. Ja tuo oli jo toinen, vuosi oli väliä. Enää ei niinkään sureta, enemmänki raivostuttaa.

Ton lisäks oon nyt hemmetin kipee, meillä on vuokria rästissä koska mies mokas ja sitte vielä sossu mokas. Ei jumalauta. Jos kerran ukko haluaa raha-asiat hoitaa ni eikö vois sit hoitaa kunnolla?! Onneks ihan muutaman kuukauden sisällä aletaan saada voittoa meijän yrityksestä ni asiat järjestyy. [:)]

Ja tosta siivousasiasta vielä. Meillä mies ei tee MITÄÄN. Joskus imuroi, kun oikein maanittelen. Se tekee mut hetkeks iloseksi, mut sitten ku se alkaa ylpeilemään että eikö hän tehny oikee urotyön imuroidessaan ni VITTU. Ihan urotyön? [:-] Jos mä haluaisin pitää tän kämpän siistinä, saisin juosta ukon perässä jatkuvasti. Yksikään roska ei mee roskiin eikä astia tiskikoneeseen tai vaate pyykkikoriin. Ku tulee paremmat tulot niin sisustan tän talon oikein nätiks ja ostan hevoselle ja miehelle yhteisen ajopiiskan. Ruoskin sitte tota ukkoa oikee olan takaa jos se sotkee. [:@]

Sitte vielä. Meillä on navetassa nyt hevonen ja sonnivasikka. Miehen maanittelu iltatalliin on yksi urakka muiden lisäksi. Valittaa aina miksei voida mennä valosalla. No koska herralla on aina joku syy, joko hän kattoo elokuvaa, kuuntelee musaa, irkkaa tai on muuten koneella yms ettei "ehdi" tulla. Ja sitten ku on pimeetä niin "on väsynyt". Just. Tokihan mä saisin ne elukat yksinki hoidettua, ja usein ne hoidanki. Ihan periaatteesta vaan, se vasikkakin on miehen, ei mun. Se menee teuraaks parin kk:n sisällä, eikä mulla oo muka mitään sanomista siihen vaikka MINÄ sen hoidan pääasiassa ja mä sen oon kouluttanukki ja ollu sen kanssa niin että se tottelee eikä oo mikään hirviö.

Oliskohan siinä valitusta kerrakseen? [:D] Vaikka ukko repii mun hermoja useinkin, ni on se silti maailman paras mies. [:)]
 
[:)] mulle on mun lapseni täti sanonut joskus kun on joutunut kuuntelemaan sukulaisia jotka mollaa ja haukkuu omia miehiään että siinä vaiheessa kun pitää alkaa pitkin kyliä haukkuu ja mollaa ja kertoo miehen vioista ja virheistä niin siinä vaiheessa pitäis jo pakata laukut.. :) se ei kuulema ikipäivänä kehtais kylillä huudella miehestään ku itte on sen kerta valinnut kumppanikseen. [8|] mulla on vähän sama fiilis: jokaisessa on varmasti vikansa ja asiat ei aina mene niinku pitää mutta en mäkään kyllä kävis huutelee itte valitsemastani miehestä pahaa. kyllähän tuossa minunkin äijässä on sellasta että välillä sappi kiehuu mutta mä oon sen valinnut ja se itte tietää kans vikansa koska niistä keskustellaan niin ei oo kyllä tarvis avautua kylillä..[:)]
tällähetkellä mua jurppii se että en tunne olevani kovin hyvä äiti  kun en jaksa jokaisesta vauvani tekemästä asiasta huudella haloota.. tottakai olen lapsestani ylpee mutta kaikki ne mitä lapsi tekee ja oppii kuuluukin olla niin. ja jokaisella se on niin. en koe että mun pitäis hihkua milloin vauva kakkii, syö, kääntyy, nauraa, paukuttelee jne. ne kun on jokapäiväistä. ja koen jopa huonommuutta siitä että mun ei tarvii kysellä neuvoja eikä ihmetellä lapseni kanssa. kaikki menee niinku pitääkin ja maalaisjärjellä. en kellota enkä tee oppikirjojen mukaan asioita. viivi on iloinen naurava lapsi. joka syö ja nukkuu ja leikkii. enkä vaadi mitään muuta. :)
 
Minua pännii ihan äärettömästi oma pikkusiskoni. Tämä sai tietää minun ja miehekkeen raskautumisaikeista ja on siitä lähtien paasannut siitä miten minä en tajua kuinka olen pilaamassa elämäni yms. On tosiaan ihan huutanut suoraa huutoa miehenkin kuullen. Kyllä mua vähän jo hävettäis pitää sellaista...
On myöskin sanonut tekevänsä kaikille selväksi ettei äitini tai isäni (jotka ovat eronneet) saa antaa meille rahallista apua. En tätä ole vaatimassakaan, mutta minusta on lapsellista että tämä luulee vauvan olevan häneltä pois. Olen silti isosisko, vaikka olisin jonkun äiti... En vain voi käsittää. :/ 

Ehkä miun pitäis ymmärtää kun tuo on kuitenkin vasta 13, mutta pidän silti oikeuden päättää omasta tulevaisuudestani ihan omin voimin. :D
 
Takaisin
Top