Minua pännii..

jaaha

Oman äänensä löytänyt
Minua pännii tällä hetkellä miehet.. tai siis ainaki se oma! Mietin vaan että miksi ei maailmassa pärjää ilman miestä? Välillähän se tunnostaa että "kyllä minä pärjäisin paremmin yksinki" mutta silti se on pakko olla se mies vieressä. [:D]

Ja vielä pännii se kun lapsi saisi nyt tulla ihan luvankin kanssa maailmaan ni sitten ei haluakkaan tulla. Rasittavaa tää loppu ajan odotus..
 
Minua pännii anoppi!!
Mutta ukkokullastani en luovu sen kiusallakaan.. Kjäh kjäh.. [&:]
Mutta kyllä taas just nyt tympäsee.
Kiitos että sain avautua! [:D]
 
-joo, tännekin tulee pienistä avauduttua, pitää ihan poistaa kun hävettää että mies on pänninyt. vaikka onhan se niin olen myös ollut tympääntynyt itseeni ja siihen että on hermostuttanut.. onneksi loppuraskaudesta tämäkin helpotti..:D
 
ALKUPERÄINEN: Odottaja87
joskus kyllä ottaa päähän koko ukko, viimeaikoina on ottanut enemmän kuin koskaan..


Tuo kommentti pisti silmään. Varaudu siihen, että noin raskaana se ukko ja kaikki muukin ärsyttää koko ajan vielä enemmän [:D][:D] Ne hormonit.... [;)]

Mua ei nyt justiin pänni mikään, mutta oli pakko kommentoida!
 
Mua ärsyttää kaikista eniten se, että en pysty hillitsemään kiukunpuuskiani ja itkukohtauksia. Hermostun ja murehdin ihan tyhmiä aisoita, enkä sitten pysty lopettaan itkemistä ja tuijottelen vain apaattisena ikkunasta. Ailahtelevainen luonne mulla on oikeastikin, mutta perusluonteeltani kuitenkin iloinen, sen takia tämä nyt ärsyttää.
 
Yhdyn kans ihan täysin tuohon ketunleivän kommenttiin.
Sitten ärsyttää myös se, että tuntuu välillä, että mieheni saa samanlaisia kiukunpuuskia.[:'(]

Eilenkin käytiin hänelle ostamassa kaupasta kuulokkeet kun he tarvitsevat sellaiset kun vaihtoi työpaikkaa; no mä sitten ajattelin jo asioita eteen päin ja jätin ne kuulokkeet jo autoon, kun ei mieheni kuitenkaan aamulla muistaisi niitä ottaa mukaansa. Niin mieheni sai kauheat raivarit kun sanoin, että jätin ne jo autoon[:-][:-][:-] Pyysi toki samantien anteeksi, että menetti hermonsa niinkin pienestä asiasta....
mutta liekö hänelläkin raskaushormoneja[8|][:D][:D]
 
Joo sama mun miehellä että välillä saa oikein kysyä että kumpi se tässä olikaan paksuna? [:D] Ja joskus kun sitä hermostuu ns. tosiasiasta ni se on rasittava että mies kommentoi siihen vain että hormoonit.. Voihan sitä hermostua asioista ilman niitä hormoonejaki.. huoh..
Onneksi itsellä ei ole anoppi ongelmaa.. :) Omassa äidissäkin jo kestämistä ja siihen kun vielä miehen äiti tulisi hössöttämään ni sehä oliski pelkkää sotkua![;)]
 
Miu82 miks et saa vedota kiukuttelujasi hormooneihin? Yleensähän niistä ne johtuu mutta ei sun täydy aina olla rauhallinen ja hillitty.. kyllä siinä pää levisi jos ei saisi kiukutella sillon kun kiukututtaa.. Itse kokeilin sitä että kun kiukututti ni yritin niellä kiukkua ja siitä ei tullu ku pahempi soppa. [:)] Ja mitä se mies on sanomaan että käytät raskautta tekosyynä kaikkeen? Miesten pitäsi päästä kokeilemaan miltä se naisesta tuntuu 9kk olla paksuna ja vielä synnyttää. Jotkut ne ei vaan ymmärrä että toisilla on helppo raskaus ja toisilla saattaa olla vaikeempi.. ja odottava äiti ku valittaa ni se ei valita turhasta. Mun mielestä!

Joo mulla mies tuossa kommentoi ihanasti että " Sulla on lonkat leventyny." "Sulla on iso maha." "Sulla on toi pylly vähän isontunu." "Sulla on paksummat nilkat kun mulla." [:D] En osaa muuta kun nauraa noille sanonnoille.

Nyt loppu aikana on tullut ihan hirveesti raskausarpia! IHAN KAUHEETA! Maha on puolilleen arpia täynnä ja jalan sisäreidet on kauheen näköiset. Ne arvet kauhistuttaa mua enemmän.. Eli sekin pännii tällä hetkellä. [:D]
 
ALKUPERÄINEN: Viirukhan

Ärsyttää kun tänne foorumeille tulee uusia tekstejä hitaammin kun ehdin lukee! [8D][:D] Millä tappais aikaa, kun ei oikein enää kiinnosta tehdä mitään sisäistumatekemistä... Loppuis jo koko odotus! [8|]


Kuulostaa tutulta! Loppuraskaudesta niitä juttuja tuntui tulevan tänne aivan liian vähä.n.. [:D] Nykyään liikaa [;)]

Omat ärsytykset..
Ärsyttää, kun tyttö on kahtena iltana (tai siis yönä!!!) nukahtanut yöunille vasta kahden jälkeen.... Huoh!
 
Mua ärsyttää, kun poraan koko ajan. Jos on kiva juttu tulee itku, jos on jotain ikävää tulee itku. Ärsyttävää! Varsinkin kun normaalisti en oo tällanen itkupilli.
 
jaaha, en kuule tiiä :) Mun mies on välillä ihan helvetin itsekeskeinen urpo joka omaa meidän suhteessa kuninkaan yksinoikeuden kiukuttelulle ja raivoamiselle. Mun pitää vaan olla viilipyttynä aikuismaisen käytökseni kanssa. Mä en saa suuttua mistään, hermostua mistään, kiukutella mistään. <----- Yhdyn tuohon Miu82: n kommenttiin täysin

Mulla on nyt sellanen olo, että vittu kun sais tuon kaks öahkeisen pois tuosta ! Kaikki jokainen sen liikekkin ottaa aivoon. [:@][:@]
Tai no, mitkä liikkeet; se on nukkunu koko illan sohvalla, j amä olen taas yksin hoitanut kaikki ilta toimet täälä, koirat yms. [&:]
Mua niin raivostuttaa ! Haluaisin ampua kuuhun nyt tällä sekunnilla !


Sinne kuuhun mä voisin ampua tällä hetkellä ihan pari muutakin.
 
Tuttua aina välillä.
Mä en koskaan saa poikki tai väsyksissä. Tai kyllä mun mieheni sanoo, että mee ja ota päikkärit äläkä siivoa, mutta jos mä vaan olisin ja lepäisin niin kuka meillä hoitaa kodin, koirat ja ruuan ?

Täytyy sanoa, että kyllä mun mies on välillä auttaa kotitöissä; Mutta korostan sanaa välillä.
Toki mä olen tosi tarkka; siis kaiken on oltava tiptop että mulla on mielen rauha[:D] että ehkäpä mullakin pitäis olla joustoa, että ei kaiken tarvii aina kiiltää, vaan joskus vois oikeesti ottaa rennosti.[:)]

Minkäs ihminen luonteelleen voi[:D] Parisuhde se vaan on yhtä joustoa; puolin ja toisin.

Joskus vaan meinaa vähä räjähtää.
 
No sama on kyllä täälläki. Mies käy 12h töissä + työmatkat niin viikolla ei keritä kun jotain 2h jutella päivässä ja sit mies menee nukkumaan. Sitten kun tulee vkloppu niin mies vaan pelaa tai makoilee. Monet kerrat olen sanonnut että hän voisi aina siivota jälkensä keittiössä tai viedä pyykit koriin tai jopa imuroida että pysyisi vähänki kämppä siistinä, mutta sitten alkaa se että "minä olen töissä 12h ja minä hommaan meille rahaa, en minä jaksa työpäivän jälkeen rueta koko kämppää siivoomaan." Mutta se ei vaan tajua että vkloppunakin voi tehdä samoja hommia. Ja yks kerta mieheni tuumasi kun olimme olleet kaverini luona kylässä (ja kämppä oli hieman sotkuinen) nii mies tuumasi siihen että "ootko huomannut että meillä on aina siisti kämppä." [:D] Niin.. minkäköhän takia.[:D]

Mut miten pariskunnat aina saa tapella tuosta siivoomisesta? [:D] Kyllä ne miehet sillon hoitaa asuntoaan kun ei oo nainen sitä hoitamassa.

Kerran kävin siskoni luona etelässä ja olin pari päivää siellä. Ajattelin että noh jos vaikka hän olisi siivonut ja kaikkee kun tulen kotiin että ei minun tarvitse rueta heti aamusta sit sähläilemään yms.. Ni paskat.. Keittiö oli niin huonossa kunnossa että en olisi niille pöydille laskenu edes vesilasiakaan ja kämppä muutenkin haisi täysin pilalle menneelle ruualle ja hielle. Kyllä kiukutti kun kotia pääsi.. :/

Ja kerran kävi näin että tulin ystäväni luota kylästä ja soitin kysyäkseen että muistiko herra käydä ostaa kahvia.. no eipä ollu ja tuumasin vaan että no kaippa sitä purua jäi että minäki saan aamukahvit niin rakas mieheni tuumasi siihen että "No kyllä siinä purua oli että HÄN saa aamu kahvit." [:@] Ja sehän pisti sitten pännimään vielä enemmän.. Mutta kaikkee sitä taas..

Mietin tässä että valittaakohan miehet ikinä meistä kavereilleen tälleen? [:D] "Akka käskee vaan koko aika siivoomaan." Ja voin kyllä myöntää tässä samalla että olen itse välillä aika siivoushullu että toisinaan mies ei saa koskea imuriinkaan, mutta rankkoina päivinä kun ei jaksakkaa siivota ni kyllä sitä miettii että millonkohan se mies omatoimisesti tarraa siihen imuriin.
 
No sama on kyllä täälläki. Mies käy 12h töissä + työmatkat niin viikolla ei keritä kun jotain 2h jutella päivässä ja sit mies menee nukkumaan. Sitten kun tulee vkloppu niin mies vaan pelaa tai makoilee. Monet kerrat olen sanonnut että hän voisi aina siivota jälkensä keittiössä tai viedä pyykit koriin tai jopa imuroida että pysyisi vähänki kämppä siistinä, mutta sitten alkaa se että "minä olen töissä 12h ja minä hommaan meille rahaa, en minä jaksa työpäivän jälkeen rueta koko kämppää siivoomaan."



Voisin sanoa nuo ihan samat sanat !

Meillä mies kerran alkuraskaudesta sanoi, että se käy töissä ja hommaa meille rahat, niin ei sen kuulu auttaa kotona missään ja että ne hommat kuuluu mulle. Siitäkös mä räjähdin ja ihan totaalisesti. Ei ole enään moisia samakkoja päästänyt suustaan ![:D][:D]
Taisin muuten sen yön nukkuakin sohvalla.

Mä toivon, että mies kasvaa siinä lapsen myötä ja ymmärtää silloin, että hänenkin käsiään tarvitaan kotona.
 
ALKUPERÄINEN: Jenni90

Tuttua aina välillä.
Mä en koskaan saa poikki tai väsyksissä. Tai kyllä mun mieheni sanoo, että mee ja ota päikkärit äläkä siivoa, mutta jos mä vaan olisin ja lepäisin niin kuka meillä hoitaa kodin, koirat ja ruuan ?

Täytyy sanoa, että kyllä mun mies on välillä auttaa kotitöissä; Mutta korostan sanaa välillä.
Toki mä olen tosi tarkka; siis kaiken on oltava tiptop että mulla on mielen rauha[:D] että ehkäpä mullakin pitäis olla joustoa, että ei kaiken tarvii aina kiiltää, vaan joskus vois oikeesti ottaa rennosti.[:)]

Minkäs ihminen luonteelleen voi[:D] Parisuhde se vaan on yhtä joustoa; puolin ja toisin.

Joskus vaan meinaa vähä räjähtää.



Ihan ku mun kirjoittamaa tekstiä [:D] Mun mies käyttää just samaa lausetta "ota päikkärit äläkä siivoa" ja ai että se osaa ottaa hermoon..Mä nyt satun olla enemmän kotona tällä hetkellä kuin se ja mulla ottaa pieninkin epäjärjestys ympärilläni niin takaraivoon, että pakko on alkaa puunaamaan kämppää vaikka ois miten väsy, kipeä tai kello paljon.. Mies onneksi auttaa minkä töiltään ehtii, mutta ärsyttää ku se ei siivoa yhtä hyvin ku minä[:@] tai sitte se sanoo kun valitan miten taas on likasta ja pitäs siivota tms. että "mee jonneki käymään niin ei tarvi olla kotona". Ihan ku kaikki tapahtuis itestään ja koti ois puhdas ku tuun takasi[8|] Jei!
 
Oon kans todennu, että parempi, että ite siivoan, niiin tulee joka paikka puhtaaksi ! Ettei imuroida vain keskeltä mattoa[:D]
 
Moikka järjestystä ja siivousta arvostavat mammat!

Meillä on toisinpäin kotona- mies on ylisiisti ja imuroikin meidän talon kerran päivässä (n. 240 neliötä) ja pyyhkii pölyjä ja petaa sängyt joka aamu ja korjaa vaatteet pois lattialta (muiden)..
Meillä väännettiin kanssa aikaajoin kättä siivouksesta, tosin siihen suuntaan, että mä pakotan ukon olemaan siivoamatta. Selitän sille, että se on oikeesti sen korvien välissä se sotku ja, että noi samat asiat tulee tehdyksi ihan varmasti vaikka se ei itse heti olisikaan imurin varressa[:D]
Joskus mun ukko on yrittänyt nalkuttaa mulle vaatteiden laittamisesta suoraan kaappiin/pesuun käytön jälkeen, mutta kun kosi minua sanoin, että se yksi asia, joka ei koskaan tule muuttumaan- minä tulen jättämään vaatteitani ympäriinsä aina...

Mä voin sanoa, että kannattaa istua alas ja sopia kuka tekee ja mitä kotona- ei se nalkuttaminen ja tiuskiminen auta mitään. Ja varsinkaan, jos mies jotain tekee- olkaa tyytyväisiä, varmasti teki parhaansa!

Meillä ollaan päästy kompromissiin, että mies himmailee intoaa arkisin ja teimme selkeän työnjaon, kuka hoitaa päivittäisistä asioista mitäkin; lapset (7 ja 6 vuotta) oman osuutensa ja minä oman.
Suursiivousta teemme kaikki yhdessä. Nyt ei miestäkään stressaa niin paljon ja voi antaa pienen epäjärjestyksen olla jo useita tunteja[:D] .

Tsemppiä teille kaikille! On se parisuhde vaan niin loputon suo..
Toivon, että saatte työnjaon ym kuntoon ENNEN vauvan syntymää.
 
Vai että Kaika:lla menee noin päin! Kiva [:D] Mutta saattaisi kyllä alkaa jatkuva siivous ärsyttämään. Hyvä, että olette saaneet asian sovittua.
 
Meillä mies on aika laiska ja taitaa muuttua vaan laiskemmaksi.. Tosin, kohtahan hän muuttaa pois, joten ei ole sitten valittamista. Olen ehkä pari kertaa sanonut tiukasti "Voisit noita kuppeja ottaa vähemmän, vaikka meillä onkin tuo pesukone tuossa!".
Itse siivoan ihan mielelläni, varsinkin nyt työttömänä ei ole iso asia. Mutta silloin kun kävin töissä olin aika äreä siivotessani, koska puoli neljän jälkeen ei enää jaksa kiinnostaa siivoaminen ei sitten yhtään!
 
Ja meilläkin mies taisi sanoa jotakin "Jätä se huomiselle?".. Ai, että on sitten mukavaa kävellä lattailla, mikä oikeasti narskuu leivänmuruista ja roskasta? [:D] HYI!
 
 
otttaa ihan tajuttomasti päähän, että kohta on oksennettu viis viikkoa ja aina vain! Tämä on niin tuskaa ja turhauttavaa!!! AAARGGGSSS!!! Ei voi olla näin paha olo [:'(]
 
Takaisin
Top