Jeejee... pönttöäijä lähti. Nyt kelpaa kotiutua sairaalasta, uusi pönttö ja vauvalle lavuaari pesuja varten. Ei voinut sitten yhtään tiukemmalle mennä. Loput rempat hoitunee sitten vaikka vähän myöhemminkin.
Sit toi mun viime avautuminen ja selvitys siihen - voi *ittu. Jos vaan ois ase niin ampuisin sen äijän. Sain niin hirveet haukut/mollaukset siltä, kun aamulla tiedustelin, et mikäs tää juttu on? Kuulemma ihan koska vaan voidaan tili tyhjentää, jos velkaa on (ja *askat). Eli varmaan mun äitiysrahatkin on nyt sit vaarassa. Ei tää vaan ole todellista. Pakko sitä on marssia oikeusaputoimistoon ja tehdä kaikki sen eteen, et saan nilkin vastuuseen teoistaan ja tän ou-äijän viraltaan. Verenpaineet varmaan aika korkeella täällä. Noh anyways, en avaudu tästä sen enempää. Pitäis olla vähän positiivisempaa meno täällä, ja eihän tää koko soppa liity ees mitenkään raskauteen.
Välillä muistan, ai niin, mä oon raskaana ja kaveri ois kohta tulossa, mut venaa vähän, mä hoidan nää pari juttua. Argh. Vuoden paskin äiti titteli, tänne vaan. Ja jos mä en saa raskauden jälkeistä masennusta, niin ei saa kukaan muukaan. Tosin oon mä aika pässiluonne, joten kyllä sitä kakkaa saa niskaan tulla, ja varsinkin nyt kun on aika tärkeä henkilö rinnalla kenen puolesta taistella.
Älkää kanssasisaret huoliko, kaiken tän ketutuksen keskellä oon kyllä tosi onnellinen pikkuisesta ja innolla odotan äitiyttä. Vähän vaan välistä stressaan näitä elämän asettamia haasteita :)